ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تولد بابا احسانمه

1391/1/10 11:22
نویسنده : خاله هدي
716 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنجشنبه 10 فروردين 1391 سالروز تولد بابا احسانمه در ده ماه و دوازده روزگي من. فكر كنم اين زيباترين جشن تولد بابا احسان منه توي همه عمرش. آخه امسال اولين ساليه كه رسماً بابا شده و من توي بغلشم و همراش شمع تولدشو فوت ميكنم.

بابا احسان تولدت مبارك. انشااله سايه پر مهرت همراه مامان ندا، ساليان سال با عزت و سلامت، بر سر من باشه.

   از طرف دخمل گل و خوشگتون:‌ ياسمين زهرا

خانواده مامان ياسي:‌

آقا احسان، باباي مهربون ياسمين زهراي ماه، ماهم همگي اولين جشن تولدتون رو در ساحت يه پدر، بهتون تبريك ميگيم. ساليان سال سرزنده و سالم و شاد و البته موفق باشيد و زندگي باعزتي داشته باشيد. (حواستونم حسابي به ندا جوني ما و ياسمين خوشگلمون باشه،ما هم هواتونو داريم اساسي)

از طرف همگي ما: اول از همه خانم خونه ندا خانم، بعدشم بابايي، ماماني، هدي،‌ سارا، آقا عليرضا و محمد كوچول

اينم عكس ياسمين زهرا كه در حال صحبت كردنه بين كادوهاي بابا احسان (خداييش همين طوريه)

اينم يه دختر و يه پدر صميمي در حال تماشاي تلويزيون (دقت رو در دو طرف داشته باشين) 

پي نوشت 1:‌ خيلي ناراحتم و دلم از دست خودم گرفته. بازم در حق مامانم اجحاف كردم. هميشه اولين روز سال كه روز تولدشه به خاطر جشن سال نو، يه جورايي تولدش كمرنگ ميشه. امسال ولي يه شب زودتر گرفتم كه حقش ضايع نشه اما توي وبلاگ بعد از چند روز اومدم و با يه متن ساده توضيح تولدشو دادم. بدون هيچ آب و رنگي. مامانم خيلي ماهه و خيلي براي همه مون بي منت زحمت ميكشه ولي باز نتونستم يه جوري يه كاري بكنم. خيلي بدمممممممممگریه

پي نوشت 2: اگه بشه و صاحبان اصلي وبلاگ بهم اجازه بدن،‌ حتما يه تشكر ويژه و يه پست ويژه در مورد ماماني ميذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابای مهرسا
10 فروردین 91 6:16
بابایی تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان یاسمین زهرا
10 فروردین 91 11:25
خاله هدی من خودم هم قصد چنین کاری رو داشتم. برا مامان مهربونم که تا این اندازه به فکر ماست که میگفت تولد بابا احسان نمیان تا من نخواد یه عالمه غذا درست کنم میگفتت با بچهداری سخته.میگفت اگر فقط کیک می گیرین ما میایم و به زور بابا احسان و اصرار من قرار شده بیاد.
محدثه
10 فروردین 91 15:34
یاسی جان تولد بابای خوب و مهربونتم مبارک ایشالله 120 سال سایش بالا سرت باشه
مامان دینا جون
10 فروردین 91 19:18
یاسی خوشگلم تولد باباییت مبارکه.انشالله صد سال در کنار هم جشن تولد بگیرین و شمع فوت کنین.عیدتم مبارک خاله.
مامان دینا جون
10 فروردین 91 19:19
مامان ندا کم لطفی نکنین به ما هم سر بزنین.
میترا
10 فروردین 91 23:52
تولد بابا احسانت مبارک ناناز خانم.
مامانی درسا
11 فروردین 91 1:40
خاله حون اینقده شما پست های زیبا گذاشتی برای یاسی که مامان و بابا و یاسی حتما" بهت اجازه میدن . حتما" اینکارو بکن . پس تولد مامان جون مهربونت مبارک و تولد پدر گلی یاسی گلی هم مبارک . هورا
محدثه
11 فروردین 91 2:59
خاله جون به من سر نمیزنی آپما
عارفه
11 فروردین 91 19:01
سلام گلم
خصوصی داری


مرسي خانم خانما
نرگس
11 فروردین 91 19:02
راستش نمیدونم چی بگم ولی از بچگی به ما یاد دادن نمیتونم و نمیشه و ....وجود نداره


حالا شما تو نوشته هات سعي كن ببينيم آيا واقعا ميشه؟؟؟؟ من كه نتونستم
خاله جون
11 فروردین 91 23:53
سلاااااااااااااااااااااااام...یه سلام گرم و زیبای نود و یکی به یاسی ناز خودم که دلم تنگ شده بود واسش و خونواده محترمش و از همه مهمتر خاله هدی جون...
سال نوتون مبارک باشه ببخشید دیر اومدم ولی با کلی پست جدید و عکس از یاسمین روبرو شدم حالا باید برم عکساشو ببینم


عيدت مبارك خاله. رفته بودي مسافرت يا عيد ديدني؟ دلمون تنگيده بود اساسي
نگین مامان رادین
16 فروردین 91 1:45
ای جونم تولد مامانیتون مبارک ایشاالله سالیان سال سایه ی پر برکتش بالا سر شما ها باشه و وجود پر مهرش کنارتون و شاهد قد کشیدن نوه هاش و خوشبختی و موفقیت شماها باشه٫عزیزم مطمئنا مامانی از این که دخمل گلی مثل شما داره که به فکرش هستید خیلی خوشحاله. از طرف من روی ماه مامانی تون رو ببوسید


انشااله. ممنونم از اين همه لطف نگين عزيزم