ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ممد(mammad)

1391/1/16 0:29
نویسنده : خاله هدي
903 بازدید
اشتراک گذاری

من یه پسر خاله خوشگل دارم که خیلی دوستش دارم همش دوست دارم پاهاشو بکشم محکم نازیش کنم اما نمیدونم چرا مامانم نمیذاره .

من عاشق تخت پسر خالم هستم اگر اون توش باشه من میرم کنار تخت و تکونش میدم اگر هم اونجا نباشه خاله هدی من رو میخوابونه توی تخت پسر خاله و من کلی ذوق میکنم و ادای نینیهارو در میارم خاله بهم میگه یاسی بگو آقا منم هی برا خاله آقا میگم!راستی امروزم توی تخت پسر خالم خوابیده بودم مامانی اومدن بلندم کنن من داد زدم نکن و خودم رو محکم به تخت چسبوندم همه هاج و واج موندن که من کلمه نکن رو از کجا بلد شدم!!!

قبلا فکر میکردم اسمش نینیه منم بهش میگفتم نییینی اما الان دو روزه مامانم اسم پسر خالم رو یادم داده و من هم خیلی خوشگل صداش میکنم و میگم ممد.

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

-نوشته شده توسط مامان یاسمین زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامانی درسا
16 فروردین 91 2:26
خاله این محمد خانه ماشاالله هر دو زیبا و دوست داشتنی . خاله جونی اسپند لطفا"

لطف دارين خاله مهربونم.چشم حتما
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
16 فروردین 91 7:52
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دکمه
16 فروردین 91 8:35
:
جوووووووووونکم..... عزیزکم.... دو تا نی نی گوگولی....

ما شاالله....

سال دیگه.... این موقع.... انشاالله دارن از سر و کول خاله جونیشون بالا می رن...


انشااله. محمد سينا رو هم بيارين بشن سه نفر. سر و كول ما در خدمت اين بزرگوارانه
مامان طاها
16 فروردین 91 8:56
هزار ماشا الله.
خدا نگهدارشون باشه.
هزار ماشا الله خیلی ملوس و عزیز شدن.


ممنونمممممممممم
مامان محیا
16 فروردین 91 9:04
خدا جفتشونو نگه داره و شما رو!!! خواهر آخر ما یه هتل خوب تو شیراز انتخاب نکردیم. سمینارمون هم نزدیکه. همینطوری چند تا پیشنهاد بره که مردم میرن و راضین و خیلی هم گرون نیست..


وايييييييييييييي خدا منو بكشه. به يكي از دوستام كه تو هتل كارميكنه گفته بودم برام بپرسه نه اون زنگ زد و نه من. بذار بهت ميگم
نفیسه
16 فروردین 91 9:22
اما ماشااله یاسی جون یه چیز دیگه ست . کاش نی نی منم شکل یاسی خانم بشه .
می دونم هر روز اسپند را براش فراموش نمی کنی . دوستتون دارم

لطف دارين خاله جون. انشااله اول از همه ني ني تون سالم سالم به دنيا بياد.محمدي هم مموشه ها خاله
مامان ارمیا
16 فروردین 91 10:31
سلام به یاسمین گل و مامان گلترش و خاله هدی دلبر. خوبین؟ سال نو مبارک. وای چه محمد نازی. سلامت باشین و سال پر برکتی داشته باشین.
مامان محیا
16 فروردین 91 10:34
خدا نکنه عزیزم.. منتظر خبرتم. خصوص لطفا
مامان محیا
16 فروردین 91 10:36
راستی بهش بگو آدرس سمینار اینجاست: شیراز، خیابان ساحلی غربی، باشگاه دانشگاه شیراز(جهاد دانشگاهی) نزدیکتر باشه بهتره خوب...مرسی گلم
خاله جون
16 فروردین 91 11:42
سلام...
ای جانمممم ماشالله محمد خیلی ماهه هزار ماشالله
خاله جون نمیدونم چرا تیک نظر خصوصی رو که میزنید نظرتون واسم ثبت نمیشه...
نظرتونو خصوصی نکنید من هیچکدوم از نظراتو تایید نمیکنم خیالتون راحت باشه


باشه حتما.
مريم مامان آرمان
16 فروردین 91 12:40
عزيزم فربونت برم كه ياد گرفتي مي گي ممد. چه عكساي قشنگي كنار ممد داري.معلومه كه دوسش داري.بوسسسسسس
سحر مامان آراد
16 فروردین 91 14:00
سلام خاله هدی عزیزم
سال نو مبارک
این یاسی خانم رو 10000000000 تا ببوس
ماشالا چه جیگگگگگگگریییه
عزیزم محمد کوچول رو هم ببوس
امیدوارم در سال جدید شاد و خوشبخت باشید
آپم


ممنونم. انشااله شما هم سالي پراز شادي و خوشبختي و موفقيت در پيش رو داشته باشيد
سمیه : مامان مسیح مقدس
16 فروردین 91 14:17
سال نو مبارک خاله جون...
امیدوارم تعطیلات به شما و مامان و بابا خیلی خیلی خوش گذشته باشه ...
و البته بقیه سال رو هم همینطور گل لبخند رو لباتون باشه...
ما آپیم با 4 پست جدید مربوط به تعطیلات نوروز...
خوشحال میشیم بیایین پیشمون...


چشم حتما خاله جون
محدثه
16 فروردین 91 22:23
وای این دوتا نی نی چوچولو رو الهی دوتاییتون مثل ماه میمونید ماشالله
مامان آریام
16 فروردین 91 23:43
خدایا این بچه ماشاالله خیلی زرنگ و باهوشه

خاله شما خيلي لطف دارين. ممنونم از تعريفتون
میترا
17 فروردین 91 0:32
الهی من فدای جفتتون بشم. نازنازی های خاله این. بوووووووووس


نگین مامان رادین
17 فروردین 91 2:14
ای قربون اون شیرین زبونیات بشم من دخمل ناناز،پسر خالت هم که مثل خودت خوردنیه هر دو تون رو دوس دارم هوارتا فرشته های خوشتل

ملسي خاله جونم
مامان دینا جون
17 فروردین 91 17:15
خدا هر 2 تا گل خوشگلو براتون نگه داره.هر جفتشون نازنازی هستن.بوس واسه جفتشون.
عموامير
17 فروردین 91 19:26
عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق خدا حفظ تون كنه هردوتا تون مثل ماه ميمونيد.....شيطونياتو دوست دارم ياسمينبگو عموراستي يه عكس دارم از تو و آقا محمد ميزارم وبلاگ ...گل من هستيددددددددددددددددددددددددد

عكس از من و داداش محمد؟؟؟؟؟؟ عمويي كجا بوده؟؟؟ مرسي
عمواميرنازنازي
18 فروردین 91 10:20
وا مگه نديداون گل زرده غنچه اقا محمده و اون يكي تويي ديگه ياسمين ........


آهان حالا فهميدم...
لیلا مامان آروین
19 فروردین 91 13:06
یه عالمه برای یاسمین زهرای گل و پسر خاله ممد نازش


مرسي