ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تولد باباييه

1391/1/22 11:56
نویسنده : خاله هدي
651 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 22 فروردين تولد بابايي مامانمه. بابايي كلي من و داداش محمد رو دوست داره، خيلي خيلي زياد، بيشتر از همه ستاره هاي آسمون... وقتي شيرازه و مياد خونه همش دنبال ما ميگرده و وقتي ما نمي بينه هي غصه ميخوره و آه ميكشه. الان چندروزه بابايي رو نديدم چون تهرانه.اما مامان ندا بهم قول داده كه بابايي امشب مياد و من ميتونم برم بپرم توي بغلش و باهاش بازي كنم... بابايي دوستت دارم...

بابايي عزيزم،

اولین جشن تولـــدت درمقام یه پدربزرگ مبـــارك

 

انشااله سايه مهربونت 120 سال به سلامتي و باعزت و موفقيت بالاي سر همه ما باشه. براي هميشه ...

از طرف همگي ما:‌ ماماني، خاله هدي، خاله سارا، مامان ندا، عمو عليرضا، بابا احسان، ياسمين زهرا و محمد كوچول

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محیا
22 فروردین 91 8:57
تولدشون مبارک. یادت باشه آخر قضیه شونو لو ندادی .. سلامت باشن


ممنونم مريم جوني. اون حالا باشه تا بعد
مامان ریحان عسلی
22 فروردین 91 10:54
سلام
تولد تولدت مبارک
تبریک میگم تولد پدرتون رو ایشالا سایه اش 120 سال بالا سرتون باشه و در کنار هم لذت ببرید



ممنونم. انشااله
خاله جون
22 فروردین 91 11:14
تولدشون مبارک باشه چه جالب امروز تولد خواهر کوچیکه منم هست خوب قالبو عوض کنید برید یه سایت دیگه که قالب داره و یه قالب دیگه انتخاب کنید موقتا تا این قالبا مشکلشون رفع بشه یا از قالبای نی نی وبلاگ استفاده کنید.
مامان الینا
22 فروردین 91 13:27
سلام سال خوبی داشته باشید
تولد باباجون هم مبارک باشه انشاالله همیشه سایه مهربونش بالا سرتون باشه
تولد تولد تولدت مبارک


ممنونم. انشااله سايه همه پدر و مادرهاي مهربون بالاي سر بچه هاشون باشه
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 18:09
تولد بابایی جون مبارک ایشاالله که سالیان سال سایش بای سر شما ها باشه و وجود پر مهر و برکتش همیشه سالم تندرست باشه.و با دستهای گرمش شما خاله هدی ویاسی جون رو عروس کنه و اقا محمد رو داماد


انشااله. مرسي خاله نگين مهربون
عمواميرنازنازي ياسمين و محمد
22 فروردین 91 22:19
اي جانممممممممممممممممم اين فندق كيه اين وسط عشقو لانه اقا محمدهتولدت مبارك بابايي ايشالله كه هميشه بخنديدياسمين جونممممممممممممممممممممممممممممچه ميكني توووووووووو؟
میترا
23 فروردین 91 0:34
تولد پدربزرگ مهربونت مبارک. همیشه شاد و سالم باشین


ممنونم خاله ميترا جونم
امير
23 فروردین 91 1:01
کار گل زار شود گر تو به گلزار آئی
نرخ یوسف شکند چون تو به بازار آئی

ماه در ابر رود چون تو برآئی لب بام
گل کم از خار شود چون تو به گلزار آئی

شانه زد زلف جوانان چمن باد بهار
تا تو پیرانه سر ای دل به سر کار آئی

ای بت لشگری ای شاه من و ماه سپاه
سپر انداخته ام هرچه به پیکار آئی

روز روشن به خود از عشق تو کردم شب تار
به امیدی که توام شمع شب تار آئی

چشم دارم که تو با نرگس خواب آلوده
در دل شب به سراغ من بیدار آئی

مرده ها زنده کنی گر به صلیب سر زلف
عیسی من به دم مسجد سردار آئی
شهريار........صدبارم بيام وبلاگت سير نميشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


ملسي عمو اميرجون
مامان دبنا جون
23 فروردین 91 17:40
مبارکه مبارکه مبارک.