ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

قالب وبلاگ

1391/1/22 8:44
نویسنده : خاله هدي
667 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دونم چرا همين امروز كه تولد باباييه قالب وبلاگ ياسي و محمدي باز نميشه. روي وبلاگ دوستان هم كه رفتم قالب وبلاگ كيمياجوني مشكل داشت. تو رو خدا امروز درست شو ديگهنگران

پی نوشت:‌ الان رفتم سایت طراحی قالب وبلاگمون (طراحي اسكين) میگه مشکل سخت افزاری دارن و بايد صبور باشيم. پس ما هم صبر ميكنيم ولي تولد بابايي رو چيكار كنمگریه

اين مامان و باباي من خيلي بدشانسن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عصبانیکلافهميخواستم سوپرايزش كنمکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
22 فروردین 91 9:19
عزيزم الان من كه دارم ميبينم . همه چي درسته . خيلي هم خوش شانسن واسه داشتن شماها مامان و باباييتون.


مرسي نسيم جون شما خيلي لطف دارين. واقعا وبلاگه درسته؟؟؟؟؟ پس چرا اينجا باز نميشه
نایسل
22 فروردین 91 18:42
عزیززززز دلمم درسته که تولدشون مبارککک
دخمل گللللل بوسسسس از اون لپاتتتت
خاله هدی میسی قربونت برم


ممنونم الناز جون. قابلي نداشت
لیلا (مامان آروین )
23 فروردین 91 1:39
عزیزم هدی گلم موهاتو نکش عزیزم اونا خیلی هم خوش شانسند که دختر های گلی مثل شما و نوه های نازی مثل یاسی عسل و محمد کوچولوی ناز دارند
در ضمن تولدت بابا بزرگ یاسی جونم مبارک الهی که 120 ساله بشن

ممنونم ليلاجون. شما لطف دارين به ما
مامان محیا
23 فروردین 91 13:06
مرسی بابت رمز. روزهای زوج دانشجو دارم. کله صبح جلوشون نمیتونم ازین کارها بکنم.. کمی صبر کنی حدودای ظهر تکلیف میدم بهشون و یه قیافه جدی میگیرم که مثلا دارم سرچ میکنم و اینجا مطلب میذارم..


خوشم مياد كه مثل خودم ناقلا هستي. آخه منم دانشجوهامو همين جوري مي پيچونم. بيچاره ها فكر ميكنم من مدام دارم به روز ميشم
مامان محیا
23 فروردین 91 13:19
خوشحالم قالبت درست شده.. منظور اون پرنده پر حرفی خانمهاست فکر میکنم..داره زنه رو خفه میکنه...
خاله جون
23 فروردین 91 17:49
سلام...
خاله هدی / مامان ندا؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!

کجایید 110 هزار نفره شدید هاااااا
نمخواید ثبتش کنید؟؟؟


راست ميگي خاله جون؟ اصلا حواسم نبود. ممنونم عزيزم