ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دندون 4 و 5

1391/1/30 12:04
نویسنده : خاله هدي
796 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی ٢٨ فروردین ٩١  و امروز ٢٩ فروردین یاسی خانوم ٢ تا دندون دیگه از بالا در آوردن که البته فعلا سر سوزنی از اونا پیداست!

الان ٥ تا دندون داره دخترم که ٤ تاش بالاست و یه دونش پایینه!!!

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عمه زهرا
29 فروردین 91 18:51
قربون جیگر عمه برم چه دندونای قشنگی عروسک عمه
سحر مامان آراد
29 فروردین 91 18:55
عزیزی مرواریدات مبارکککککککک یاسمین جون رو که میبینم یاد بچگی خودم میافتم حتما عکسم رو میذارم
مامان ریحان عسلی
29 فروردین 91 19:44
سلام مبارکه پس حسابی به جمع کباب خورها خوش اومدی
کودکانه های من
29 فروردین 91 20:30
آخییییی مبارکه
مامان سایان
29 فروردین 91 21:16
اااای جونم مبارکه عزززززززززززیزم
kimia mami
29 فروردین 91 22:38
سلام خوشگلم بعداز یک غیبت کبری من بایک اینترنت سرعت لاپشتی وبایک سیستمی که هنوز بهش عادت ندارم امدم اولین سایتی که بازدید کردم و نظر میزارم شما گل پسر و یاسی نانازم خاله جون من که رمز ندارم البته بدون تعرف اگر محرم اسرارتون هستمدندونهاتون مبارک خاه جون یک گاز بگیر


مامان گليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي. چششششششششششششششششششششمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان آریام
30 فروردین 91 1:01
مبارکت باشه عسل خاله ایشاالله همه مرواریدهات بدون درد و اذیت کردنت در بیان
میترا
30 فروردین 91 1:54
مبارک باشه جیگر خاله

مرسي
مامانی درسا
30 فروردین 91 7:25
یاسی جون کارخانه دندون سازی راه افتاده عزیزم . ماشاالله . مبارکت باشه عزیزم

مرسي
لیلا مامان آروین
30 فروردین 91 8:15
عسل خوشمزه ام مرواریدهات مبارک

مرسي
مامان گلی
30 فروردین 91 9:57
اره نانازم .خودمم نمیبینی همش غلط دارم اخه به این سیستم داییهای کیمیا عادت ندارم بعدشمم 3نفر بالای سرم هستن که من پاشم اخه ما 2ماه از اینترت محروم بودیم .منم سیستمم فروختم میخواستم لب تاب بخرم که پولام همش خرج وسایل خونه شده تابه من یارانه بدن یکم طول میکشه

آخييي. مگه شما يارانه چند ميگيرين كه ميشه باهاش لپ تاپ خريد؟ ميخوام ببينم اگه به ما كم ميدن برم سراغشون
دکمه
30 فروردین 91 11:24
موش بخوره دندونای یاسی موشی رو....
مامان محیا
30 فروردین 91 11:29
چه جیگری با اون لباسای مشکی و لختیش..
مامان محیا
30 فروردین 91 11:39
کلا ببخشید رفتم درست کنم خرابتر شد.. منظورت حالا کدوم جمله بود تا پاکش کنم. الان میرم اصلاحش میکنم..

نه ول كن. منم ميخواستم شوخي كنم خراب شد... دست نبر توش. فكر ميكنم مي بينم راست ميگي و درست نوشتي. دست نبر توي نوشته هات مريم جون. ببخشيد فضولي كردم
خاله جون
30 فروردین 91 11:48
سلاااااااااااام...
واااااااای مطمئنم این عکس همین یه دونه نیست...یه گروه عکسه خوشگله با این لباس میدونم مامان یاسی به یه دونه عکس هیچوقت اکتفا نمیکنه پس زود زوووووووود زووووووووود همین امروز بقیه عکساشو هم بذارید من ببینم آخه امروز کلاس ندارم وقتم آزاده میخوام عکسای یاسی رو ببینم خاله هدی؟!؟!؟!؟!؟!؟! مامان ندا!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟ خاله هدی کوچیکه منتظر دیدن عکسای یاسیه آخه امروزم که سینا خونمون نیست دارم لحظه شماری میکنم زودتر شب بشه سینا بیادش تا اون موقع میخوام عکسای یاسمو ببینم


بابا تو واقعا آخرشي
بابای مهرسا
30 فروردین 91 13:55
مبارک باشه
مامان گلی
30 فروردین 91 22:36
ای بابا خاله دلت خوشه .یارانه ای که دایی مسعود کیمیا بهم باید بده اخه گفته سیستمم برای دوستش میبره بعد برام یک لب تاب میاره حالا کی میگیره خدامیدونه .یارانه دولت را که شوهر مهربون میگیره وما نمیبینیم
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 1:32
وای دندوناشو ببین موش موشی من دیگه خودم فداش میشم.
مروارید های تازه جوونه زدت هم مبارک


كلي مرسي خاله
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 فروردین 91 11:58
خاله جوني دعا كن دندوناي ملودي هم زودي در بياد خيلي ناراحتي ميكنه. خيلي اذيت شد سر دندوناش


انشااله زود زود دندوناش بپره بيرون. هربچه اي يه جاي كارش ادا داره. يكي دير حرف ميزنه، يكي دير راه ميره، يكي دير دندون در مياره... فقط اين دندونه يه كم بيشتر از بقيه اذيت ميكنه كه اونم انشااله زود زود درست ميشه
مامان طاها
31 فروردین 91 18:06
مرواریدهای جدیدت مبارکت باشه عسیس خاله.


ملسي خاله جون
مامان صدف
3 اردیبهشت 91 9:11
مبارکه عزیزم.
فکر کنم با 5 تا دندون فعلا بتونی فقط کباب کوبیده بخوری.

نه خاله. فعلا فقط جوجه كباب مي خورم
عمو ی جیگر هستم یاسمین رو میگم
8 اردیبهشت 91 18:19
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههه عسل منننننننننننننننننننننننننننننننننننن