ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

روروئک سوار کوچک

1391/1/30 12:18
نویسنده : خاله هدي
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

یاسمین زهرا عاشق روروئک سواریه.با روروئکش از اتاقش تا هال رو میدوه و داد میزنه هیییییییییییییییییییی!!!(همونطور که در تصویر پایین مشاهده میکنید)

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

وقتی بابا احسان میکنه دنباله یاسی یاسی با روروئک تندی فرار میکنه و وسط راه هی بر میگرده و نگاه به باباش میکنه ببینه بابایی هنوز دنبالش میاد یانه!

متنفر از هر چیزی که روی سرش قرار بگیره(انواع تل و موگیر و کلاه و روسری و...)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله جون
30 فروردین 91 12:10
آهااااااااا...
دیدی گفتم اینا یه گروه عکسن...
ممنون که زود گذاشتیتشون اینجا...
چه جالب کارای یاسمین خیلی زیاد به سینای ما شبیهه اونم عاشق روروئک سواریه و وقتی دنبالش کنیم با سرعت نور میدوه اونم متنفر از هرگونه کلاهیه با هزار ترفند کلاه لبه دارشو میذاریم سرش همیشه میگم اگه دختر بود چیکار میکردیم که نمیذاشت تل بزنیم به موهاش حالا میبینم شما هم همین برنامه رو با یاسی دارید
خدا همه نی نی ها رو واسه خانواده ها حفظ کن که شیرینی و طعم خوش زندگین.


انشااله
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
30 فروردین 91 12:20
خدا من مردم
مامان ریحان عسلی
30 فروردین 91 12:45
آفرین به این دخمل روروئک سوار هیییییییییییییییییییییییییییییی
مامان محمد مانی
30 فروردین 91 13:30
سلام محمد مانی تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم مانی کوچولو) ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
بابای مهرسا
30 فروردین 91 13:55
همیشه شاد باشید هزار ماشالله
مامان دینا جون
30 فروردین 91 17:37
ای جانم.چه حالی میکنه یاسی کوچولو.
نازنین مامان آروشا
30 فروردین 91 17:49
ای جونم چه جیگری شده با این پیرهن خوشگل ش
عمه زهرا
30 فروردین 91 19:41
جیگر منه به خدا ماشاالله
میترا
31 فروردین 91 0:24
ای جوووووون. جیگر خاله. کیمیا هم نمیزاشت چیزی به موهاش بزنیم ولی الان یه کم بهتر شده
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 1:30
وای مامانی من که با دیدن عکس هاش از خود بی خود شدم ای کاش پیشم بود تا بوس بارونش می کردم ای جونم لباسشم مث خودش خوشتله.


ممنونم خاله نگين جون. چشماتون خوشگل مي بينه
مامان ریحان عسلی
31 فروردین 91 2:27
سلام
رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php



چشم اومديم
دکمه
31 فروردین 91 8:29
خداااااااااااااا

موش بخوره این راننده کوچولو رو....


یاسمین
31 فروردین 91 10:44



مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 فروردین 91 11:57
خوشگل من. بوسسسسسسسسس
مامان طاها
31 فروردین 91 18:05
الهی خاله قربونت بره اگه اونجا بودم حتمآ میخوردمت.
lily
1 اردیبهشت 91 18:23
وای یاسی اگه دستم بهت برسه... به مامانی بگو مواظبت باشه هااا.. من و بردیا احتمالا اواسط اردیبهشت میایم شیراز اونوخت دیگه نمیتونی از دستم فرار کنی



خاله لی لی منم دارم میام تهران .احتمالا 14
مامان صدف
3 اردیبهشت 91 9:08
یاسی جون، مامانت چه کیفی میکنه دختر ناز و تپلی مثل تو داره.


شما خوب دركش ميكنين نه؟ آخه صدفي هم خيلي ناز و خومزه است
عمو ی جیگر هستم یاسمین رو میگم
8 اردیبهشت 91 18:19
پشمک عمووووووووووووووووو هستی تو.میمرم برای شیطونیات