ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

شهادت حضرت زهرا (س)

1391/2/6 21:59
نویسنده : خاله هدي
677 بازدید
اشتراک گذاری

عکس مدینه را که به دیوار می زنم

پشت بقیع می روم و زار می زنم

هرجاکه، مادری به زمین می خورد فقط

با دست چاره بر سر ناچار می زنم

وقتی که صحبت از در و دیوار می شود

دیوانه وار بر در و دیوار می زنم

حس می کنم شکستگی سینه تورا

سینه میان کوچه که هر بار می زنم

شهادت حضرت فاطمه زهرا تسليت باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کودکانه های من
6 اردیبهشت 91 22:55
خاله ی عزیزم شما بزرگوارید مرسی که بهم سر زدید و خوندینش یه عالمه دوستتون دارم
خاله جون
7 اردیبهشت 91 14:46
کجاااااااااااایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکسای جدید یاسی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم تنگ شد خوب!!!!!!
میترا
8 اردیبهشت 91 23:14
خوبین؟؟؟ زود بیاین تو رو خدا...
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 14:30
سلاااااااااام به کوچولوی عزیزم ومامان مهربونش
من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی


ما شما رو لینکیدیم و خیلی از این موضوع سرمستیم