ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تاب برقي

1390/4/25 14:04
نویسنده : خاله هدي
3,487 بازدید
اشتراک گذاری

 

پنجشنبه شب ١٣٩٠/٠٤/٢٣ با مامانی و بابایی رفتیم برای من تاب برقی بخریم تا زمانی که من ناآروم میشم و گریه می کنم بذارنم توی این تاب و تکون تکون بخورم بلکه شاید خدا خواست و من یه ذره بخوابم...

با اجازه تون وارد فروشگاه شدیم. وای چه لباسایی!!! از اونجاییکه مامانی و بابایی مثل خودم عشق خریدن‌، رفتیم سراغ لباسای خوشگل دخترونه! هرچند که مامان جون و باباجون به اندازه چهار پنج تا خواهر برادر بعدیم هم برام سیسمونی آماده کردن ولی این روح پلید کیوون مگه اجازه می ده. یه لباس خوشگل چین دار قرمز رو برداشتن و تنم کردن. خیلی خوشگل شدم.  خیلی خوب بید! خب، یه لحظه توقف! ما اومده بودیم تاب برقی بخریم! بچه بذار لباسو از تنت در بیارم...

تو این لحظه دیگه دیدم سکوت جایز نیست .پس، شروع کردم به جیغ زدن.حالا جیغ نزن، کی جیغ بزن. کل فروشگاه رو گذاشتم روی سرم. مامانی و بابایی بیچاره تند، زود، سریع منو بردن سمت متصدی فروش و گفتن ما این لباسو میخواهیم. اون بنده خدا هم با یه چیز عجیب و غریب، دزدگیر لباس قرمزه رو جدا کرد و ما سه نفری عین فراری ها در رفتیم.

لباسو که صاحب شدم ولی مامان و بابا یادم نرفته که هنوز تاب برقی برام نخریدین. پس دوباره جیغ و گریه و ... .

نگران نباشید مامانم اینا مجبور شدن همون شب برام تاب برقی هم بخرن!       

جمعه ١٣٩٠/٠٤/٢٤

کی گفته من بعضی وقتا بد آرومم؟!!!!!!!!!

 

 

این عسکم دقیقاً مثل یکی از عسکای کوشولویی خاله هدی است.یهنی توی این عسک خیلی شلکم شبیه خاله هدی شده. خاله قول داده عسکای کوشولوییشو بیاره بذاره تو وبلاگ کنار عسکای من.

این عسکم باز شلک خاله هدی شده.

اینم عسک من با لباس قرمزه و اون تاب برقی که داستانشو براتون گفته بودم...

تاب تاب عباسی، خدا منو نندازی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هدي
25 تیر 90 14:09
واي بخورمشششششششششش! ياسي زر زر دنيا رو ببين فقط خودممو خودتي! تو ادا درمياري من مي نويسم بعدهم مجبورم خودم نظر بدم! هيشكي به ما توجه نميكنههههههههه!


اكشال نداله خاله جون (اينم كه باز خودم نوشتم)
مامان یاسمین زهرا
25 تیر 90 14:16
آخی نازییییییییییییییییییی الهی من فداتون بشم خاله و نینی
محی
26 تیر 90 20:24
سلام به شما عسییییییییییسا... من همچنان قربون این دخمل ناز می شم
مي مي
1 مرداد 90 1:09
الهي خاله قربون تو دخمل ناز بره.
تابت مبارك ياسمين جون.بلكم با اين تاب مامان وبابا يه نفس راحت از دست تو شيطون بلا بكشن.


مرسي خاله جون
آزاده
11 بهمن 90 20:50
چقدر شما نازی کوچولو خدا حفظت کنه من هم یک پسر 1.5 ماهه دارم مثل شما خوشگل منم می خوام براش این هفته تاپ بخرم
آرشو
5 تیر 91 18:19
سلام دخملی خیلی خیلی ملوسکه تابشم مثل خودش خوکشله چه مارکیه منم برا آرشو میخوام بخرم آیا قیمتش مناسبه
sisi
12 شهریور 92 18:11
hala ke ninitoon bozorg shode ahyanan nemikhain tapesho befrooshin


خانومی ما تک فرزندی نیستیم برا همین نمیفروشیم
مهدخت
27 شهریور 92 14:48
سلام
میخواستن بدونم تاب رو دخترتون اثر کرد؟ دختر من هم کلا شبها نمیخوابه. نمیدونم اگه تاب براش بگیرم شبا آروم میشه یا نه. میشه از تجربه خودتون برام بگین؟ ممنون.



ما برا خوابوندنش گرفتیم ولی توی خوابوندش تاثیر نداشت ولی توس مینشست و تی وی میدید .