ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

گوشاشو نيگا

1391/2/25 9:53
نویسنده : خاله هدي
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینروز مانده به یکسالگی یاسمین زهرا

شمارش معکوس تا اولین جشن تولد فرشته آسمانی ما

اگه گفتين چي شده؟؟

(ياسمين زهراي 11 ماه و 28 روزه- 362 روزگي)

يكشنبه 24 ارديبهشت 1391

بقيه عكسا توي ادامه مطلبه...

ياسي مشغول تماشاي سي دي مورد علاقه اش

و بالاخره

حالا اگه گفتين چي شده؟؟؟؟؟؟مژه

- بله در يك حركت انتحاري بالاخره بابا احسان موفق شد مامان ندا رو راضي كنه و بدون خبر به بقيه برن و يكشنبه 24 ارديبهشت گوش دخملو رو سوراخ كنن. همون موقع بابايي از تهران ميزنگه به بابااحسان تا احوالپرسي كنه كه بهشون ميگن دخمله رو اوخ كردن. حدوداي 9.30 شب بود كه اومدن خونه ما، ياسمين از پايين پله ها و من از بالاي پله دستامونو به سمت هم دراز كرده بوديم تا همديگرو بغل كنيم  خيلي عشقولانه بود. حيف كه دوربيني وجود نداشت. مامان ندا گفت ياسي داشته غر ميزده تا اينكه وارد كوچه ما ميشن و اون روحيه اش عوض ميشه و شروع ميكنه به شادي. تا بغلش كردم و ماماني ديدش گفت واي مبارك باشه عزيزم ، منم نگاهي به سرتاپاي ياسي كردم و ديدم لباساش كه جديد نيست و گفتم چي شده؟ ماماني گفت: گوشواره هات مبارك . وايييييييييييييييييييييي از خوشحالي با ياسي دويدم و رفتم به خاله سارا خبر بدم. خاله سارا هم تا ياسمين رو ديد فهميد قضيه چيه و كلي خوشحال شد. فقط موندم چرا من در نگاه اول متوجهش نشدمآخ.

بهرحال مبارك باشه عسيسم. كلي خوشحال شدم كه مامان و بابات زودي دست به كار شدن و گوشاتو سوراخ كردن. آخه من خودم تا كلاس سوم دبستان گوشم سوراخ نبود و هميشه وقتي توي جمع دخملاي همسن و سالم قرار مي گرفتم احساس ميكردم يه چي كم دارمناراحت با اينكه از لحاظ مالي خيلي سرتر بودم و همه چي حتي جامدادي دكمه اي و كشويي*!!تعجب هم داشتم. من به نخي هم كه بعضي دخترا به جاي گوشواره توي گوششون كرده بودن هم راضي بودمچشم. بالاخره در يه حركت انتحاري مادرجون به همراه مامانم، من 9 ساله، سارا 6.5 ساله و ندا دوساله رو بردن و گوشامونو سوراخ كردن. حالا به نظرتون من اگه درد هم داشتم مي تونستم جلو خواهراي كوچيكترم چيزي بگم؟؟ خجالت

 

توضيحات:

* جامدادي دكمه اي= جامدادي بچه پولدارهاسبز اون موقع دكمه اي و كشويي بود.(عقده اي بازي رو داشته باشعینک) يادمه مامانم رفته بود خونه يكي از همسايه هامون به نام مامان حسن كه خواهرش از ابوظبي يه عالمه جنس آورده بود. مامانم هم براي من اون جامدادي رو خريد. تازه حسن جامدادي من اين بود كه علاوه بر دكمه اي و كشويي، مداد تراش هم داشت. (حالا اين موضوعات چه ربطي به گوش سوراخ كردن ياسي داشت بماند)شیطان

- اون ساعتي كه كنار LCD مي بينين توي عكس دوم، از اول اونجا نبوده. دقيقا بالاي سرLCD بودش. ياسمين خانم زحمت كشيدن و با محكم بستن در زير تلويزيوني به نشانه اعتراض! ساعت رو از اون بالا كشيدن پايين. خدا واقعا رحمش كرد. فعلا دو سه هفته اي هم هست كه ساعته اينجا نشسته و كسي هم پيدا نميشه ببردش سرجاش. ياسي قلدره زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان دینا جون
25 اردیبهشت 91 0:02
به به،می بینم که دخملی گوشاش نگین داره!!!!!
انشالا گوشواره های عروسیشو بندازه.
مبارکه.

بارك الله به هوش و دقت مامان دينا جونم. مرسي خاله جون


شما نفر اول بودين
میترا
25 اردیبهشت 91 0:55
واااااااااااااااای گوشاش رو سوراخ کردین؟؟؟؟ مشهد که گفتین فعلا سوراخ نمی کنین... ای نامردا... از کیمیا جلو زد
میترا
25 اردیبهشت 91 0:56
اذیت نشد؟؟؟؟ گریه نکرد؟؟؟


30 ثانیه گریه کرد شیر خورد و خوابید بیدار شد یادش رفته بود البته فردا باید پماد بزنم و بچرخونمش .فردا رو نمیدونم چی میشه؟اذیت میشه یا نه؟؟؟
نسرین مامان بردیا
25 اردیبهشت 91 1:45
مبارکه گوشوارت خاله... ماه بودی ماهتر شدی
مامان ریحان عسلی
25 اردیبهشت 91 1:49
سلام
به به مبارک باشه تا عکس اول رو دیدم به خاله سودی گفتم ا یاسی گوششو سوراخ کرده تا رسیدم عکس آخر بازم گفتم خاله سودی دیدی درست گفتم
حالا از تجربه تون بگید ببینم چطور بود من میگفتم راحته درست میگفتم یا نه؟

خوب بود اما از فردا بیخبرم .برا کرم زدن و الکل زدن میگم!!!!
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 اردیبهشت 91 8:41
اي جانم . مبارك باشه دخملي گوشات. اينم كادوي تولد يكسالگيت. به ماها


ممنونم خاله نسيم
مامان محیا
25 اردیبهشت 91 9:21
آخی جیجرشو. مبارک باشه خاله..دخمل شدی اساسی.شماها همیشه یه چیز برای سورپرایز کردن ما دارین. وااای گردنش درد گرفته طفلکی. بذاریدش روی صندلی چیزی..خاله هدی خصوصی

حريفش نشديم بياريمش عقب تر. رفته بود اون جلو نشسته بود
مامان گلی
25 اردیبهشت 91 9:30
مبارک باشه یاسی نانازم .کی بشه این دختر لجباز من زضایت بده ما گوش دخملمون وسوراخ کنیم میتونم یک عملیت انتحاری اینکارو بکنم ولی نمیخوام دریک عمل انجام شده قرار بگیره:


مامان گلي زودي اقدام كنين. هرچي زودتر بهتر. عمليات انتحاري رو بذارين باباش انجام بده بهتره
مامان محیا
25 اردیبهشت 91 11:14
این آخرین نظرمو میشه حذف کنی. مثلا نوشتم خصوصی و یادم رفت تیک بزنم و شما هم تاییدش کردی درباره رمز رو میگم


حذفيدمش.
خاله جون
25 اردیبهشت 91 11:23
سلام وااای یاسمین زهرا مبارکه

این روزا امتحان دارم وقت نمیکنم زیاد بیام شرمنده
دلیلش همینه وگرنه من از خواهرتون ناراحت نیستم مطمئن باشید
مرسی از محبتت و اینکه سراغمو گرفتی

فردا هم که یاسی خانم یکساله میشه به سلامتی بازم مبارکه
فردا برای تبریک تولدش حتما دوباره میام
راستی خبری از گل محمدیمون نیست خاله هدی واسه اونم بنویس یه کم...


خوشحالم كه خوبي و دلگير نيستي. ممنونم. براي اونم مي نويسم محمدي فعلا تو ليست انتظاره. درضمن ياسمين چهارشنبه يكساله ميشه.
مامان صدف
25 اردیبهشت 91 11:48
گوشواره هات مبارک باشه عزیزم.
قربون اون مدلی نشستنت برم مـــــــــــــــــــــــــــن ( این منو با جیغ بخونید تا بتونید حس و حالمو وقتی که یاس کوچولو رو میبینم بیشتر درک کنید. )
چه گاز گرفتنی شده موش موشــــــــــــــک


مرسييييييييييييييييييييي خاله سمانـــــــــــــــــة (اينم مي توني با همون شيوه بخونييييييييييي)
مامان صدف
25 اردیبهشت 91 11:52
کارتوناشم مثل خودش خوردنیه
نگین مامان رادین
25 اردیبهشت 91 11:53
به به عروسک خانوم گوشواره دار شدند مبارکه ،چه خوشتل شدی فدای گوشهای نرم نگین دارت بشه خاله نگین.


ممنونم خاله نگين مهربون. شما كجا واين نگيناي گوشواره كجا
مامان ریحان عسلی
25 اردیبهشت 91 12:27
خصوصی


مرسي از لطفتون خاله جون جالب بود
مامان دینا جون
25 اردیبهشت 91 13:31
مامان ندا پماد نزینین.فقط الکل سفید بزنین و هر چند ساعت یکبار گوشواره هاشو بچرخونین و عقب جلو کنین.

مرسي از راهنماييتون خاله جون. به مامانش ميگم
کودکانه های من
25 اردیبهشت 91 18:18
سلام خاله هدی
خوبی؟
قبلا یه خاله ای داشتم حالا اصلا تحویلم نمیگیره
مبارکهههههههههههههههههه
هم گوشاش هم تولدش
ماشالله به جونش خیلی شیرینه
خاله میگم خوبه شما 9 سالگی گوشاتو سوراخ کردی اگه بدونی من چند سالگی


18 سالگی
مامان گیلاس
26 اردیبهشت 91 16:22
سلام
یاسمین جون مبارکه عزیزم
خاله جون دیگه به ما سر نمیزنی



ممنونم مامان گیلاسی. چشم میام سراغتون