ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

اومدن خاله مرضيه و عمو نادر و دو ماهگي من

1390/4/29 8:45
نویسنده : خاله هدي
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز من دوماهه شدم. ولي هيشكي بهم تبريك نگفت. حتي خاله هدي هم يه سري به وبلاگم نزد و مطلبي ننوشت.هرچند كه زبوني به اطرافيان قضيه رو گفت ولي خب من انتظاراي ديگه اي داشتم!

البته پريروز كه عيد نیمه شعبان بود از مامان جونا و باباجونا عيدي نقدي گرفتم. بعدشم با مامان و بابا رفتيم اسباب بازي (كرم شب تاب چندكاره!) خريديم.

حالا يه دفعه كسي فكر نكنه من براي كسي مهم نبودما! همه اينا يه دليل داشت، اونم اومدن خاله مرضيه مامانم و شوهرشون عمو نادر از آلمان. يه پنج سالي هست كه خاله ايران نيومده. براي همينم خونه مامان جونم اينا شلوغ پلوغ شده بود و همه ميومدن ديدن مهموناي آلمانيمون.

منم كه طبق معمول برنامه خودمو داشتم. يه چند دقيقه اي شير مي خوردم و مي خوابيدم، ده دقيقه اي بيدار مي شدم و مي خنديدم ، آقو بقو مي كردم و با چراغها و موسيقي كرم شب تابم سرگرم مي شدم. بعدشم دوباره حوصله ام سر مي رفت و مي زدم زير گريه. همه بدو بدو دنبال آروم كردن من بودن و بعد شير و خواب و دوباره از اول.

راستي كلي سوغاتي گيرم اومد. يه كت خز صورتي رنگ ناز براي زمستونم. يه كفش صورتي مجلسي شيك براي حدوداً يكسالگيم. يه جفت چكمه خيلي خوشگل صورتي رنگ برام سه چهار سالگيم به علاوه يه تك پوش قشنگ قرمز رنگ. خاله جون مرضيه و عمو جون نادر دستتون درد نكنه!

اينم عكساي ياسي زر زر دوماهه

دوشنبه 1390/04/27

با حجاب خوشگلترم نه؟

عكساي يادگاري منو كرم شب تابم. بابا منو از دست اين نجات بدين خيلي صدا مي ده!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)