ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

444 روزگی

1391/5/13 17:00
نویسنده : خاله هدي
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 13 مرداد 1391 ، یکسال و دو ماه و هفده روز از تولد ناناسی میگذره. این یعنی، ماه دختر ما

444 روزه که توی بغل ماست.

 

 

-عاشق پارکه و همین باعث شده ٥ روز توی هفته بریم پارک،تا سوار ماشین میشیم با حالت التماس میگه مامان تاب تاب    بابا تاب تاب و مدام تکرار میکنه.

-مامانی و بابایی کلمات جدیدی هستن که برا خودشیرینی بیشتر به مامان بزرگ و بابابزرگاش میگه البته به من و باباشم میگه گاهی!!!

-شبها ماه رو توی آسمون نشون میده و باصدای ظریفش میگه ماه ماه ماهبغل.

-اجزای بدنشو تقریبا کامل میشناسه.چشم ،گوش،مو،پا،دست؛انگشت،شکم،دماغو دهان و...و وقتی بهش میگم مثلا: یاسی کو شکمت؟ با دودستش میزنه رو شکمشماچ.

-صدای ببر و پیشی و الاغ و زنبور هم به صداهایی که قبلا بلد بود اضافه شده.

-شعر یه توپ دارم قلقلیه رو میخونم براش و یاسی هم میگه گیلگیلیه و وقتی به قسمت میزنم زمین هوا میره میرسه دستاشو باز میکنه و میبره تو هوا.

-مدل رقصاش جدید شده و خیلی ماهرانه قر میده.

-پریشب کلی برامو شعر خوند و قر داد ما هم خونه باباجونش بودیم همگی با هم براش دست میزدیم .خلاصه نیم ساعت خانوم داشت آواز میخوند.

-عاشق ماست خوردن شده دلش میخواد ماست بذارم جلوش تا اونم حسابی کثیفکاری کنه همش میگه   ما   (ماست)!

- مرده فیگور و ژست جدیدتم مدام اخم میکنی این قسمتم کپیه خودمی منم بچه بودم همش اخم میکردم فکر میکردم خیلی خوشگل میشم چشمک.

- وای که چقدر خوشمزس اون بوسه هاش مخصوصا وقتی از خواب بیدار میشه میوفته روم و چند تا بوس خوشمزم میکنه و منم کلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی لذت میبرم.

-و در آخر بالاخره سه روزه یاسمین تنبل داره قدمهاش بیشتر میشه و میشه گفت داره راه میره گاهی تا ١٠ قدم هم میره و میوفته و دوباره چهاردست و پا میره وسطش دوباره بلند میشه و......

- این پست توسط خاله هدی و مامان یاسمین زهرا نوشته شده!!!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

تاتیاناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو عمو جونش
13 مرداد 91 21:11
سلاااااااااااااام دست تپلی
میزنم زمین هوا میره
میبین مامانش تاتیانا خیلی باهوشه
عمو خو زود راه رفتن رو شروع کن تا بتونی شیطونیای جدید کنیییییییییییییی
خیلی ناز هستی توووووووووووو
لباس قرمزتو بپوشششششششششششش خیلی دوست دارمممممممممممممم


عمو من کلی لباس قرمز دارم کدومشونو آخه؟
مامان گلی
14 مرداد 91 0:25
سلام خاله جون سرت خیلی شلوغ شده مطلب نمیزاری دلمون برای مطلبهای قشنگتون تنگ شده. من عاشق اخم کردن دختر نانازم
نازنین مامان آروشا
14 مرداد 91 2:07
444 روزگیت مبارک عروسک ناز
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 مرداد 91 9:38
اي جانم
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 17:08
ای جونم دخملمون اخم هم که بکنه خوشمزه هست،قربونش بشم که داره بزرگتر و ناناز تر میشه الاهی فدای قدمهات ایشاالله که همیشه در راه خیر قدم برداری جیگر طلا


مرسی از دعای قشنگتون
هانیه صفری
14 مرداد 91 20:22
سلام واااااااااااااااااااااااااااااااای چه نی نی ملوسی به من هم سر بزن نظر هم بده بای بای
تاتیاناااااااااااااااااااااا
14 مرداد 91 22:09
قربونت برممممممممممممم همون قرمزه که عمو دوست داره دیگه
میدونی همه لباسای قرمزتو اینقد بهت میاد من نمیدونم کدوم رو بگممممممممممممممممممممممممممممممممم


دلم میخواد بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتت این مداد ها چیه تو دست توووووووووووووو
خیلی ماهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اسفند دود میکنمممممممممممممممممم مننننننننننن برای تو
میگما بیا مشتری خودم شو برات فقط لباس قرمز بیارم
عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز



عمو ازم پول نمیگیری؟اگر نمیگیری همین فردا میام تبریز.
مامان بهراد
15 مرداد 91 0:44
خاله جووون به من رای میدی؟؟؟ اگه رای بدی قول میدم با همین دل کوچولوم برات دعا کنم اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
مانی محیا
15 مرداد 91 12:13
آخی نبودم دلم براش تنگ شده.. خاله فداش. بووووس خاله هدی راستی پارساتل دوست امسال آشنا کجایی خواهر؟؟؟


خاله هدی داره فوق لیسانس میگیره آخه!!!
میترا
15 مرداد 91 16:46
سلاااااااااام عزیزم دلم. الهی من فدات بشم. دلم برات یه ذره شده بود عشقم. بوووووووووس


خاله میترا منم دلم براتون حسابی تنگیده بود
یاسمین
15 مرداد 91 18:03
الهی فداش شم دلم برا یاسی تنگیده بود


مرسییییییییی
میترا
17 مرداد 91 3:03
اخمشو نگااااااااااه