ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

جایزه

1391/5/19 16:38
نویسنده : خاله هدي
875 بازدید
اشتراک گذاری

یادتونه چند پست قبل یه سری عکس از حالتهای مختلف یاسمین گذاشتم و ازتون خواستم بگید کدوم رو بیشتر دوست دارین؟؟!!!

 اومدم تا جایزه مجازی رو تقدیم کنم به همه دوستای یاسمین که به ما لطف داشتن و دارنبغلشما همگی برنده ایدهورا.

امیدوارم خوشتون بیاد

برای دیدن جایزه لطفا به ادامه مطلب سر یزنید.....

 

-این عکسها تقدیم به شما با یه دنیا عشق از طرف یاسمین زهرا و محمدقلب.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله جون
19 مرداد 91 16:41
اااااااااااااای جان چه هدیه های خوردنی قربون خنده هاتون و تعجب کردنتون بشم
خاله هدی 2
19 مرداد 91 17:32
وااااااااای جونمممم چه هدیه ای...
ممنون.
مااااااشاااالله محمدمون داره بزرگ میشه


آره خاله، کلی بزرگ شده پسملیمون. البته این هنر عکاسی خاله نداست که دوتایی تقریبا هم اندازه افتادن. مرسی خاله
مامان گلی
19 مرداد 91 18:21
وای دلم غش وضعف رفت .الهی من قربون این دوتا گوهر گران بها بشم .وای بیام این دوتا جیگر ببوسم ای شیطون به چی داری ذوق میزنی که محمد آقاتعجب کرده


ممنونم مامان گلی جون. اینجا برای اینکه یاسمین خانم کمی کوتاه بیاد و بذاره ازش عکس بگیرن مامانی مهربون دارن براش شکلک درمیارن و یاسمین خنده اش گرفته. درضمن محمد تعجبش برده که چرا مامانی اینکار رو میکنه
مامان ریحان عسلی
19 مرداد 91 19:32
سلام
وی وی با دهن روزه من الان چطوری این دو تا رو بخورم
خیلی خوشحال شدم دو تا وروجکو با هم دیدم خاله هدی جون خوش به حالت


مرسی خاله جون. اینا خوردنی نیستن دکورین
خاله هدی که خداییش کلی خوش به حالشه.
نایسل جون
20 مرداد 91 2:46
عزیزم التماس دعاااااااااااا
راستی به دوستام گفتم


محتاجیتم به دعا الناز جون. ممنونم از لطفت
تاتی جونم
20 مرداد 91 20:09
نه نه نه نه
همون پیرهن قرمزه که من دوست دارم رو جایزه دادی بهمممممممممممممم ملسییییییییییییییییییییییییییی یاسمین زهرا فرشته ی باغ آرزوها
ملسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

محمد رو ببین خدااااااااااااااااااااااااااااا دستاشوووووووووووووووووووووووووووووو


عمه زهرا
21 مرداد 91 0:43
قربون ابن عروسکای خوشکل برم ماشاالله چشم نخورید ایشاالله
میترا
21 مرداد 91 1:08
وااااااای خیلی خوشگله... ممنون


مامان قند عسل
21 مرداد 91 1:42
مرسی مامان ندا خیلی هدیه خوبی بود.


اینم دومیش
مامي نسيم ( مامان ملودي )
22 مرداد 91 10:00
خيلي خوب بود