ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تاتی تاتی

1391/5/22 17:28
نویسنده : خاله هدي
899 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند روزه که دیگه از ٤ دست و پا رفتن کامل خداحافظی کردی و بدون خستگی راه میری .دیروز با خاله هدی و بابا احسان رفتیم و یه کفش جدید برات خریدیم و شما کلی ذوقش کردی.دوست داری توی خیابون هم خودت راه بری و تا دستت رو ول میکنیم میگی تاتی  تاتی و صدالبته کلی ذوق میکنی!!هی میخوری زمین و وااااااااای کف دستات میشه سیاه سیاه اما مگر کسی میتونه جلوی اشتیاق تو به راه رفتن رو بگیره؟

عاشق اینی که در خونه رو باز کنیم و تو تاتی تاتی بگی و راه بیوفتی بری توی آسانسور و جلوی آینه آسانسور وایسی و ذوق خودت بکنی.

دیدن راه رفتن تو خیلی برا من و بابا احسان قشنگه و کلی قند تو دلمون آب میشه.

امیدوارم با این قدمهات پا به جاهای بزرگ بذاری و قدمت همیشه پر از خیر و برکت باشه و همیشه قدمهات در راه خدا برداشته بشه عزیزم.

یاسمین چرک و چیلی بعد از خوردن ماکارونی همین دیشب ساعت ٤ البته بهتره بگیم همین امروز صبح ساعت ٤

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان قند عسل
23 مرداد 91 0:40
ماشالله دختر گلم.خیلی با مزه راه میره.


خاله تا همین دو سه روز پیش بعضی اوقات مثل پیرزن و پیرمردهایی که پا درد دارن راه میرفت ولی پیشرفتش عالی بوده و حالا بعضی وقتها میدوه. البته زمین هم میخوره ولی پشتکارش خیلی خوبه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
23 مرداد 91 8:52
اي جانم آفرين دخمله زرنگ دخمله من هم بالاخره راه افتاده


بارک الله ملودی جون، حالا باید ببینیم کدوم یکی میتونه اون یکی رو بگیره
مامان گلی
23 مرداد 91 11:58
دختر نانازم مبارک باشه انشالله قدمهات همیشه درراه خداو خیر وپیشرفت درموفقیت زبدگیت استوار باشه. شب زنده داری وعبادت قبول


مرسی مامان گلی جون. عبادات و طاعات شما هم قبول باشه. همچنان التماس دعا داریم مهربون
الهه مامانی طهورا
23 مرداد 91 17:48
سلام خاله هدای مهربون
عزیزم ممنونم که بیادمون بودین .ما حالمون خوبه ولی متاسفانه خیلی از هم استانیهای عزیزمون الان دارن لحظات دردناکی رو تحمل میکنن برای آرامش دلهاشون دعاشون کنین

خاله هدی خیـــــــــــــــــــــــلی عزیزی


مرسی عزیزم. دل نگرانتون شدم. خداروشکر که سالمین درضمن دل به دل راه داره خانم
میترا
24 مرداد 91 2:04
آفرین جیگر خاله. تند تند راه برو. قربون قیافه ی کثیفت


عروسک چرکو هستم خاله
مامان عسل
24 مرداد 91 8:41
تاتي تاتي کردن مبارک خوشگل خانوم
مامان محمدحسن کوچولو
24 مرداد 91 9:51
چقد اولش راه رفتن بچه ها خنده داره

جونم مگه یاسی خانوم سخرا واسه سخری پامیشه؟! ... گل پسر ما که فقط دو شب از شبای احیا رو پاشد شب زنده داری

من همیشه میام و بهتون سر میزنم ولی خاموش و بی سر و صدام!

ولی از این به بعد سعی میکنم از خواننده خاموش بودن در بیام و کامنت بذارم






منتظر کامنتهاتون هستم خاله جون
نایسل جون
24 مرداد 91 12:21
خاله قربون راه رفتنت بشه
عمو جون و تاتیانا
24 مرداد 91 21:15
ای قربون این تای تای تو بشم من پاهای تپلیشو ببین عشقولانه دیگه از خط تنبلی در اومدی پسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس با خودت چی میبری این رو اون رو مامانشششششش زیاد کار ازش نکشیاااااااااااااااااااااااااااااا میخوام رقص یادش بدم عشقولانه رو
بهناز مامان یلدا و سروش
25 مرداد 91 2:39
ای جان عزیزم. چه نازی تو دخمل خوشجل.خاله جون اسپند یادت نره
مامانی درسا
25 مرداد 91 9:50
قدمات استوار نازنین گلم .... انشاالله قدماتو همینطور بدون خستگی و با سلامتی به سوی فرداها برداری ...... دوست دارم عزیزم
مامان ریحان عسلی
25 مرداد 91 18:49
سلام آخی عزیزم بوس بوس بوس مبارکه ایشالا همیشه تو کارای خوب تند تند قدم برداری عزیزه خاله ممنونم که با هامون همدردی کردید
خاله هدی 2
25 مرداد 91 23:44
یعنی عشق من عکس دومیه!!!!!!!!!! بابا نزنیمون چی شده؟؟؟چرا اینقدر قاطی کردی عزیزمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟ کلا خوشم میاد هم یاسی هم محمد بیشتر وقتا قاطین خیلیییییییی باحاله وقتی اینجوری اخمو نگاه می کنه زنده باشی جیگر