ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

باز هم ماست!

1391/10/3 17:02
نویسنده : خاله هدي
505 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی احساس میکنم مامان ندا حوصلش سر رفته یا داره یه کم استراحت میکنه بهترین کار اینه!!!!....!!!!

اینجا هم دارم دست میزنم ماست ها میپاشه توی سر و صورتم منم کیف میکنم!

-ببخشید عروسک ما اینقدر چرکولکه !

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله هدی 2
3 دی 91 18:21
چرکولک دوسِت دارممممم خو اگه چرکولک بازی در نیاره که عروسک من نمیشه من عااااشق شیطونیاتونم
مامان قندعسل
4 دی 91 0:21
عزیززززم.مامان ندا عجب صبری داری.
مامان ریحان عسلی
4 دی 91 2:11
وای حتی دیدن عکس دوم از آخر منو کلی بهم میریزه میگم از پمپرز بخوای بگیری هم همینطوری می ذاری یاسی آزادانه کارشو انجام بده


بله
مامان قندعسل
4 دی 91 3:07
خصوصی داری ندا جون
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
4 دی 91 7:55
حیف! موقع ماست بازی من نبودم بهش بگم یه دستی هم توی سرش بکشه و زلفاشو پریشون تر کنه کپلی، چچلی چرکوی خودمه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
4 دی 91 8:01
یه ریزه کتکش بزنی بد نیستا البته اگه یه کم سیاه و کبود هم بشه بهتره! من وظیفه ام بود راهنماییت کنم! (یک شهروند دلسوز)
مامان گلی
4 دی 91 9:07
سلام مان ندا جون خوببببببببببب میگم چرا به یاسی ناناز شامپو فرش نمیدی بچم ناچار میشه با ماست مبلهارا پاک کنه ماهم امتحان کنیم شاید مواد خوبی باشه برای تمیزکردن مبل
♥ مامي ملودي جون ♥
4 دی 91 9:25
اگه من بودم خودم و ميكشتم
خاله هدی 2
4 دی 91 12:59
راستی مامان ندا چرا پایین صفحه دیگه صفحه بندی نداره!؟!؟؟ به خاطر قالبه میتونید یه تلگراف بزنید به مدیریت نی نی وبلاگ که کد صفحه بندی پایین وبلاگو میخواید در عرض نیم ساعت براتون میذاره...
آخه من چند تا از پستاتونو عقب افتادم باید برگردم عقب که بخونم ولی صفحه بندی نداره


گلم قالب وبلاگ رو عوض میکنم.شما برو توی موضوع 18 ماهگی و 19 ماهگی .
خاله هدی 2
4 دی 91 13:45
مرسی!!! تولد هدی جون منم که نزدیکه از همین الان پیشاپیش بهش تبریک میگم


وای کلی ممنونم! الان اومدم و دیدم برام پیام تبریک گذاشتی کلی مشعوف گشتم. ممنونم خوشگل خانم
دون دونم...
4 دی 91 21:02
سلام یاسمین قبول نیستااااااااااااااببین چیز میزاتو تو شب یلدا همه رو تهنااااااااا خوردیییییییییی شیطونیاتم که تهنااااااااااایییییی میکنی پس ماااااااا چی ببین زیاد فقط خونه رو بهم نریز مامان ندا گناه داره....ولی خیلی کلک شدیاااااااااااااااااااا نانازییییییییییییییییییییییییییییییی میگم کادوها تو چی کردینگهدار بیام با هم باز کنیم یاسمین...این عکسه هست پایین تو پست توضیح مختصردستتو رو سینت گذاشتی؟ چقدم معصومانه افتادی خومزه خانوم....وای دلم ماست خواست با طعم یاسمن زهرا
میترا
5 دی 91 2:08
واااااااااااای یاسمین! چیکار کردی؟؟؟ مامان ندا گناه داره. خسته میشه. نباید زیاد شیطونی کنی. (درکت میکنم ندا جان. من در حال جارو کردن و گردگیری و... هستم، کیمیا خانم هم پشتِ سرم در حال دوباره ریختن و کثیف کاری)