ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین و تولد محمد

1391/12/7 17:02
نویسنده : خاله هدي
1,565 بازدید
اشتراک گذاری

فدای تو بشم من دختر مهربونم از وقتی فهمیدی چند روز دیگه تولد محمد قراره بریم کلی ذوق داشتی و همش میگفتی باااااااااااااااااای تدلد ممد!وقتی بهت گفتم خاله سارا برات کلاه خریده و قراره  تو شمع فوت کنی و کیک میدن و کباب میدن کلی ذوق میکردی و هی میگفتی بهههههههه اباب(کباب) !

خلاصه روز موعود فرا رسید و عصر که از خواب بیدار شدی زود گفتی تدلد ممد؟منم گفتم اره بابا که اومد میریم.توی راه هم کلی تدلد تدلد خوندی.اونجا هم که رسیدیم خیلی ذوق میکردی ،دختر خوبی بودی ولی همش حواست به کیک بود اما به خود کیک اصلی دست نمیزدی و به خامه های اطراف کیک دست میزدی ومیخوری ومیگفتی بهههههههههههههههههه!

هر چی تلت رو میزدم به موهات درش می آوردی و به زور چند دقیقه کلاه سرت گذاشتی برای عکس .

همه برات کادو آورده بودن کلی خوشحال شدی ولی بر خلاف چیزی که فکر میکردیم اصلا ناراحت نبودی که کلی کادو به محمد میدن و همه حواست هم به وسایل محمد بود که حنان (دختر عموی محمد)یه وقت دست به وسایل محمد نزنه و همش بهش میگفتی نههههههههه مال ممد!نههههههه مال ممد!عصبانی.حتی نمیذاشتی بره توی اتاق محمد و یا اینکه به ماشین شارژی محمد دست بزنه!

پنج ساعت بود چیزی نخورده بودی اما اونقدر سرگرم بودی که هیچی نمیگفتی ولی تا دیدی دارن سفره میندازن رفتی به عمه محمد گفتی تنقال(چنگال)،وقتی چنگال رو گرفتی نشستی پای سفره به کباب خورن بعد هم دیدی حنان بلند شد تو هم برای حفاظت از وسایل محمد از سر جات بلند شدی و رفتی اما ٢ تا کباب خوردی در کمال ناباوریتعجب.اونقدر گفتیم یاسمین دوتا کباب (بدون نون) خورد، خودمون چشمش زدیم دو روزه غذا نمیخورهناراحت.

در تمام عکسها مشاهده میکنید که یاسمین داره کیک میخوره و اصلا طاقت نداشت یه لحظه وایسه و عکس بگیره !

اینم پسر خوشگلم که کلی ذوق کیک تولدش رو کرد.فداش بشم

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

-توضیح و تفسیر دقیق باشه برا وقتی خاله هدی وقت کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

ninitv.ir
7 اسفند 91 17:25
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
تی تی و محمد و عمو
7 اسفند 91 23:25
تتلد تتلد تتلدمبارک ما هم میایممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تتلدددددددددددددددددددددددددددددددددددد

ببکید ببکید تتلد تموم شده کادوتو گذاشتم تو وبلاگم عمو جون

دوستون دارممممممممممممممم شیطونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ذوق محمد خانم رو ببیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ممنون عمو.محمد خانوم چرا؟
مامان ثمین
7 اسفند 91 23:33
سلام عزیزم
مبارک باشه خاله جون
بااجازه لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی باشیم


ممنون.حتما
مامان گلی
7 اسفند 91 23:48
الهی قربون این جوجوها بشم . چقدر این دخملمون ناز شده


ملسیییییی
خاله هدی 2
7 اسفند 91 23:58
عاشقتم یاسمینم عااااشق اون طرز کیک خوردنت که معروف شدی برامون تو ناخنک زدن به خامه های کیک!!

اون سری عکسای سه تایی که محمد و دخترعموش و یاسمین گرفتن عااااشق عکس دومیم که یاسی داره با انگشتش اشاره می کنم هم من هم خواهر کوچیکم عاشق قیافه یاسمین تو اون عکسه شدیم
عزیز جیگر طلا حالا خوب یه کم از کیک هم بخور دختر طلااا فقط با اون انگشت ریزت خامه میذاری دهنت سیر میشی آخه تو!؟!؟!؟!
محمدم نمیذاشته کلاه سرش بمونه آره!؟!؟؟!


ممنون.منم خیلی این عکس رو دوست دارم.آره دیگه دختر خاله و پسر خاله مثل همن از کلاه بیزار
شقایق مامان آرشا
8 اسفند 91 0:12
چه ذوقی کرده محمد جون


آره عزیزم
فرناز مامان ایلیا
8 اسفند 91 3:39
تولدت مبارک باشه خوشگل پسر...بووووس. ماشالله به همشون.
مامان عسل
8 اسفند 91 14:05
هزار ماشالا به یاسمین جون ناز و خوشتیپ تولد هم مبارک باشه
مامان نی نی
8 اسفند 91 19:35
عاشقتم شیرینم فقط همینو الان می تونم بگم چون دلم داره ضعف میره ، نمی دونم این چه حسی که من اینقدر بچه دوست دارم هزار ماشاالله
امیر
8 اسفند 91 19:59
نه نه منظورم محمد خان هست که میشه محمد خانم...اینجوری بخونید
میترا
10 اسفند 91 2:17
ای جووووونم چه لباس خوشگلی. تپلی خانم همه ی کیک رو خوردی که. نوش جونت. فدای هر دو تاتون


مرسی خاله .خاله فقط یه کم ناخونک زدم
عمه زهرا
10 اسفند 91 15:53
وایییییییییییییییی خدای من چه عروسک های خوشکلی ماشاالله انشاالله همیشه شاد باشید
مامان دینا جون
12 اسفند 91 14:19
ای جوووونم کاملا از چشاش معلومه که چقد ذوق کرده.قربونت بشم من خییییلی ماهی با اون حرف زدنت.