ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

23 ماهگی

1392/1/28 15:02
نویسنده : خاله هدي
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

فقط یکماه مونده به لحظه زیبای تولد دوسالگیت.زمان مثل برق و باد میگذره و من دارم تند تند لحظه های شیرین کودکی تورو از دست میدم.دارم سعی میکنم که مامان بهتری برات باشم تو هم کمتر شیطونی کن و توی این راه کمکم کن.

عزیز دلم باورم نمیشه که ٢٣ ماهه شدی با اینکه رفتارت و حرف زدنهات از بزرگ شدنت خبر میدن و من هر روز با اشتیاق و شور بیشتر منتظر چیزهای جدید از توام ،اما اون ته ته قلبم دلتنگ میشه ،دلتنگ روزهایی که میدونم دیگه برای نه من و نه تو تکرار شدنی نیست.

بدون مامان عاشقته و هر کاری که میکنه فقط به خاطر خود خود خودته.

برات آرزوی بهترینها و زیباترینها رو دارم عزیزمبغل.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ساجده
27 فروردین 92 15:31
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
خاله هدی 2
27 فروردین 92 15:32
ووووواااای چقدر جالب من همین الان توی پست پایینی ماهگرد یاسمینو تبریک گفتم یه رفرش زدم دیدم شما پست ماهگردو گذاشتید
کاش میشد اون کامنتو انتقال می دادم به این پست!


خاله هدی مهربون ممنون
فرناز/ مامان ریحانه
27 فروردین 92 17:23
23 ماهگیت مبارک عزیزم
چقدر زود گذشت
مامانی کیکت خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه
حسابی دلمون رو آب انداختی



مرسی عزیزم.آخی تشریف بیارید یه دونه براتون بپزم خوشمزه تر و خوشگلتر
عمو شممممممممم
27 فروردین 92 20:55
اییییییییییی خدااااااااااااااا تتلد تو دیگه باید بترکونم به قول بچه هاااااااا یاسمین زهرا باورکن

مامان ندا خیلی قشنگ نوشتیدااااااااااااااااااا


خواهش میکنم
مامان ریحان عسلی
28 فروردین 92 0:23
سلام
23 ماهگیت مبارک زمان واسه ما مامانها مثه برق می گذره پس کم کم داری بساط جشن تولد 2 سالگی یاسمین گلی رو آماده می کنی


آره عین برق.نه من تنبلم
مامان قندعسل
28 فروردین 92 0:24
جدا چقدر زود میگذره.23 ماهگیت مبارک دختر گلم.خیلی ماهی.
ندا جون شما همینجوری هم مامان خیلی خوبی هستی، دیگه بهتر از این نمیشه.


ممنون.نه بابا اینروزها مامان بدی شدم اخه یاسمین خیلی بهونه گیر شده
فرناز مامان ایلیا
28 فروردین 92 4:05
خاله جونم بیت و سه ماهگیت مبارکه....بووووس....بوووس.
عاشق اون نگاهاتم من.
راستی انشالله دیگه مریض نشی.بازم بوووس.


مرسی خاله جون
مامان طاها
28 فروردین 92 13:18
سلام عشق خاله.
بیست و سه ماهگیت مبارک عروسکم.
ان شا الله تولد صد و بیست سالگیت زیر سایه پدر و مادر مهربونت.


ممنون عزیزم