ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

1 روز مونده

1392/2/26 15:05
نویسنده : خاله هدي
878 بازدید
اشتراک گذاری

تنها روز مونده به تولد دوسالگیت.

عزیز دلم نمیدونم چرا نزدیک تولدت که شد مثل پارسال تب کردی دیشب شده بودی رنگ لبو و داغ داغ اما الان خیلی کم تنت گرمه خدا کنه خوب باشی میخوام فردا بهت حسابی خوش بگذره.

فدات بشم که بهت میگم مواظب خودت باش برگشتی میگی:مماظی مامان باچ!

صبح بهت میگم املت میخوری میگی:الان نه! بهت میگم خب تو که چیزی نخوردی میگی:نمنون من آب کوردم(بین ک و ق).

عمه انسیه من زحمت کشیدن یه لباس خیلی خوشگل دادن باباجون هادی برای تولدت ،دیشب تا بابا اومد لباس رو دادن بهت. کردیم تنت سه ساعت نشسته بودی جلوی آینه و هی ناز میکردی و بعدش میچرخیدی و میرقصیدی و کلی ذوق خودت میکردی بعدم میرفتی توی اتاق میگفتی :بابا آدی قدنگه؟(مامانم اینا میگن شده عین خودت تو هم همینجوری بودی)

دیشب محمد خیلی بد گریه میکرد تو هم با نگرانی هی میپرسیدی؟ممد چی تده؟بعدم به محمد میگفتی :ممد گییه نکن !

همین الانم خوردی زمین لبت خورد به گوشه مبل خون اومد و باد کرد برگشتی با گریه به مبل میگی:من بادی میکونم بد بد بد!!!

دنبال اسباب بازیت میگردی هی میگی: پیدا نیست پیدا نیست منظورت اینه که گم شده!

یه خاطره جالب یادم اومد:پریشب توی پارکینگ گیر دادی میگی:مامان میو میو دیدی؟میو میو دیدی؟منم داشتم با بابا حرف میزدم گفتم آره دیدم بعد تو گفتی:بایییی من ندیدم!

اینم عکسهای یاسمین که روز تولد من یعنی بیست و یکم ازش گرفتم، فدای ناز و اداش

حیاط خونه باباجون

 ماچ

 

رستوران شاندیز بام شیراز

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
26 اردیبهشت 92 13:25
فقط 24 ساعت مونده... استرس گرفتم نمیدونم چرا؟؟؟!!!! جوگیری هم بد دردیه
تپل مپلو رو از بس لخت و پتی میبری بیرون چشم میزنن دیگه بعد میگه چرا تب می کنه


خخخخخخخخخخ
خاله هدی 2
26 اردیبهشت 92 14:44
عزیزم چیزی به دو ساله شدنت نمونده!!
خیلی دوست دارم ایشالله همیشه سلامت و شاد باشی و روز تولدتم خیلی بهت خوش بگذره و این تب و ویروس و هرچی که هست ازت دور باشه

اینم یه یادگاری ناقابل از طرف من به بهانه دو ساله شدن یاسمین کوچولو

http://s4.picofile.com/file/7765585157/70036C6F_2B64_42E6_AED9_9C01E5B51735.jpg


http://s4.picofile.com/file/7765585478/1368104424819_collagemix.jpg


ممنونم عزیزم خیلی خوشگلن خودمم چند تا درست کردم امروز با اونی که شما درست کردی همه رو میذارم تو وبلاگش.بووووووووووس
مانی محیا
26 اردیبهشت 92 16:54
تفلد یاسی گلی مبارک. ایشاله 200 ساله بشی خاله
مانی محیا
26 اردیبهشت 92 16:56
تفلد یاسی گلی مبارک..ایشاله 200 ساله بشی


ممنونممممممممممممممممممم
امیر مهدی و عمی
26 اردیبهشت 92 18:07
سلام مامانی مهربون پیشاپیش تولد فرشته زندگیتونو تبریک میگم ماشااله خدا حفظش کنه خیلی عروسکه انشااله که برای فردا هم خوب خوب باشه ما که هر موقع به وبلاگ شما میایم واقعا با دیدن عکس های نازنین بانوی شما حسابی انرژی میگیریم خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم بیاید اگه با تبادل لینک هم موافقید خبرمون کنید باز هم عسل خانم تولدتون مبارککککککککککک
ثنا
26 اردیبهشت 92 20:40
وای تولد یاسمین جون پیشاپیش مبارک!
چه جیگری شده
حتما چشش زدن با این لباسای خوشگل و تپل مپلش


ملسیییییییییییییییی