ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

4 روز مونده

1392/2/23 12:26
نویسنده : خاله هدي
826 بازدید
اشتراک گذاری

فقط روز مونده به تولد دوسالگیت.

Yellow Head Funny Smiley

امروز از شیطونیهات و کارهات به صورت تصویری عکس میذارم:

مدل جدید تلویزیون دیدن

قدنگه؟(قشنگه)

یعنی دستش قرمز شده سوخته میزنتش توی آب میگه:موتوزه(میسوزه)

بدون شرح!

مامان بیا جارو بقی بدنیم!

پروژه چسبوندن لواشک روی پنجره به اتمام رسید!

قایم باشک

من اونجا بودم!

هندونه یا به قول یاسمین(endoone)

بستنی خوردن دو عدد فنچ

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 اردیبهشت 92 13:18
خوب شد دست خاله هدی سوخت و شما یه سرگرمی جدید یاد گرفتی
جیگرین دوتاتون خوگشلا


خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 اردیبهشت 92 13:21
اون عکسایی که با محمدی هستی مربوط به روز جمعه 20 اردیبهشت 92 هست.خونه ما که البته به ویرانه ما تبدیل شد.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 اردیبهشت 92 13:27
میگما عکسای بستنی خوری هاتون مال جمعه 20 اردیبهشته. اون دوتایی ها مال کی هست؟


هفته قبلترش فکر کنم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 اردیبهشت 92 13:28
ندا دوربینت چرا جدیدا اینقدر تار عکس میگیره؟



پیر شده
مانی محیا
23 اردیبهشت 92 13:38
بذار راحت باشن خواهر


به نظرت الان ناراحته این کارها رو کرده؟خیر راحته راحته
مامان امیرمحمد
23 اردیبهشت 92 13:47
سلام مامان یاسمین زهرا جان،خیلی دختر نازی دارید،چقدر شیرین زبونه،من هم آرزو دارم پسرم یه روزی مثل دخترشیرین شما حرف بزنه،ولی تا حالا که از حرف زدن خبری نیست،نمی دونم دیرشده یا نه.یعنی میشه به آرزوم برسم؟؟؟


گلم دختر من خیلی بزرگتر از پسر شماست در ضمن دخترا زبونشون بازتره.
بابای ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:57
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .
خاله هدی 2
23 اردیبهشت 92 15:36
عزیزم دختر و پسر کوچولوی شیطون و ناز و بامزه خدا نگهدارتون باشه

خیلی دوستون دارم
اون عکس هندونه خوردن یاسی که پوستشم برده تو دهنش
لب و لوچه شکلاتی محمدو

باید با همون شکلاتای رو صورتش خوردش...


میسی عدیدم
مامان ریحان عسلی
23 اردیبهشت 92 19:09
سلام
ای جونم ریحانم یه وقتایی مدل یاسی می خوابه روی مبل و تی وی می بینه
خدا نگهدارشون باشه براتون
از زلزله چه خبر خوبید شما نگرانتون شدم


انشاا...
همه چی در امن و امانه
امیر مهدی و عمی
26 اردیبهشت 92 18:11
ای جونم ماشاله خیلی خوردنی هستی