ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

2 روز مونده

1392/2/25 14:45
نویسنده : خاله هدي
694 بازدید
اشتراک گذاری

تنها  روز مونده به تولد دوسالگیت.

همش میری خونه بابا جونها و گلهای توی گلدون و باغچه رو میکنی امروزم داشتی برام تعریف میکردی که: من گل میتنم!منم بهت گفتم نباید گل بکنی تو هم گفتی:عام پام پام موخونه(خ رو بهتر میگی قبلا کامل میگفتی ق)گل بتنید من تندم!(عمو پورنگ شعر میخونه میگه باید گل بکنید منم کندم)منم براش شعر عمو پورنگ رو خوندم و گفتم منظور عمو اینه که نباید گل بکنید ولی شما گوش که ندادی هیچی بعدشم گفتی: عام پام پام موخونه گل بخولید!(بخورید).

١٦ تا کلمه رو میتونی بخونی:

آب

آّبی

بستنی

ماهی

جارو

مامان

بابا

زهرا

یاسمین زهرا

توپ

تاب

کلاه

پا

مو

موش

پلو

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 15:43
سلام مامان عزیز تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید. پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.
امیر مهدی و عمی
25 اردیبهشت 92 17:03
سلام،ماشالله به این دختر نازنینتون. یاسیمین زهرای نازم که اینقدر نمکی و نازه که از همین راه دور میبوسمش.راستی با اجازتون عکس گل دخترتون رو توی کامپیوترم به عنوان دوستای امیر مهدی ذخیره کرد. یاسمین زهرا منو یاد بچه گیهای خودم می ندازه،من هم همینطور تپل مپل و خوردنی بودم.عکسای نازنین دختر تون رو به امیر مهدی نشون می دم و میگ این بچگیهای عمیه. راستی من یادم رفت خودمو معرفی کنم :ما از اهالی نی نی وبلاگیم و اگه شما افتخار بدید از دوستای شم.منتظرتون هستم به ما سر بزنید.لطفا بچگی های من رو هم ببوسید.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
26 اردیبهشت 92 7:35
موهاشو نیگا!!!!! هووووووووَ از دست این عمو پورنگ، من میگم از این خوشم نمیاد باور نمی کنید این عامو پام پام (به قول یاسمین) بدآموزی داره