ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

موز

1392/3/6 17:19
نویسنده : خاله هدي
911 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

بدلیل گلودرد خانوادگی ٢ عدد موز ناقابل داشتیم که نمیتونستیم هیچ کدوممون بخوریمشون!

من هم در بیحواسی کامل به احسان گفتم داری میری پایین این دوتا موز رو ببر مامانجون برا فاطمه شیر موز درست کنه!

وقتی احسان داشت میرفت یاسمین یک اشک و آهی راه انداخته بود که بیا و ببین ماهم فکر کردیم میخواد همراه احسان بره هی بهش میگفتیم بابا داره میره سر ساختمون و تو نمیتونی بری ،خلاصه احسان رفت و ناله های یاسمین شروع شد که بابا احتان موز بیار من موز میقام.....

زنگ زدم به احسان گفتم ببین این چی میگه :یاسمین هم با گریه و ناله میگفت: بابا بیا بابا بیا!

وقتی تلفن قطع شد گریه یاسمین هم تموم شد بهم گفت:بابا داره میاد

زنگ زدم به احسان گفتم چیکار میکنی اونم گفت اشکال نداره بذار بیام ببینم چی میگه...

بابا احسان که اومد دوباره یاسمین با گریه گفت: من موز میقام موز بیار برام، این اشک و ناله ها باعث شد احسان بره و دو عدد موز رو با کمال شرمندگی پس بگیره.

یاسمین هم خیالش راحت شد که دست دادایی به موزا نمیرسه بیخیال از موزها اومد گرفت خوابید بدون اینکه حتی نیم نگاهی به موزها بندازه!!!!

وقتی داره به باباش پشت تلفن میگه بیا..

اینجا هم داره به من میگه: بابا داره میاد

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی طهورا
6 خرداد 92 17:31
ای دخمل شیکموووووووو
مامان گلی
6 خرداد 92 17:46
قربونش بشم موز میخواد خووووووووووووووو چرا میبری برای کسی دیگر
فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 20:49
ای جاااااااااااااااااااانم
عمو جون
6 خرداد 92 22:43
ای خدا خودم فداتمممممممممم تاحالا گریه تو ندیده بودمممممممم ناناز عموووووووووووووووووووو قربونت برمممممم که دلت موز خواستهههههههههههه موهاشووووووو ببین فرفری عموووووووووووووووووووو
خاله هدی 2
7 خرداد 92 0:05
عشقممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میترا
7 خرداد 92 13:37
یعنی این حس مالکیت بچه ها منو کشته. فدااااااااش بشم گریه اش رو ندیده بودم. اشکهاش رو نگاه. جوووووونم
♥مامی ملودی جون ♥
7 خرداد 92 14:19
ای جونم خوب باباش زود بیا دخملمون دلش تنگ شده
امیر مهدی و عمی
7 خرداد 92 14:40
ای جانم چه اشکی هزا ماشاله ای دخمل شکمو دلی مامانی خوب شکار لحظه ها کردی مامانی رمزو براتون خصوصی میذارم
کیارش تاج
7 خرداد 92 15:15
سایت آپلود عکس ویژه وبلاگ نویسان همراه با لینک تصاویر بند انگشتی. سرعت بالا و امنیت فایلها از ویژگیهای سایت. 400 کیلوبایت مجاز برای هر عکس. پروفایل کاملا شخصس برای اعضا. لینک نمایش تصاویر در گالری pic5
عمو ناراحت خیلی ناراحت
7 خرداد 92 22:47
قربون اون اشکای غلتون تو بشمممممممممممممممممم توروخدا از این عکساااااا نزارید یاسمین جون همیشه در حال خنده هستتتتتت بازم بخنددددددددددددددددددددددد
مامان قندعسل
8 خرداد 92 2:15
خیلی باحال بود
مانی محیا
12 خرداد 92 13:41
از دست این بچه ها... ما هم ازین داستانها داریم... راستی خواهر، بچه اشکاش جگر سنگو سوراخ میکنه.بابایی رو میکشونه خونه... اونوقت میری سراغ دوربین داری عکس میندازی؟؟؟؟؟


آخه من سنگدلم
مهدیه
12 خرداد 92 15:00
ای جانم.. درد و بلات به جونم.. قربون اون اشکات برم.. دلم ضعف رفت براش.. الهی بگردم.. جیگرم آتیش گرفت برای اون اشکاش... قربونت برم .. خودم برات موز میخرم عزیزممممممممممممم...


اگه راست میگی بخر!خخخخ