ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

حرفها و کارهای یاسمین زهرا

1392/3/8 15:11
نویسنده : خاله هدي
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

از شیطونیهاش:

مامان نیگاه لاک ددم!

مامان بییم حموم توتو بچورم!توی حمومم هی میگه: بارون بارون بارونه هی

از  تخیلاتش :

-مامان من تیر تاکائو دوست نداره محمد تیر تاکائو قورده مدیض تده!(مامان من شیر کاکائو دوست ندارم محمد خورده مریض شده!

-مامان دیدی محمد دنبور دده!(دیدی زنبور محمد رو نیش زده!)

دخترانه هاش:

تمام کرم رو میماله به سر و صورتش میگه: مامان قدنگ تدم؟(قشنگ شدم؟)

لباس مهمونی میپوشه میگه: مامان نیگاه من عدوس تدم!(عروس شدم!)

تقلیدهاش:

بلند بلند روزنامه میخونه و هی میگه باااااااای آقای نعنایی بااااااااای باباجون و .....

عاشق رانندگی توی پارکینگ میشینه توی بغل باباش مثلا رانندگی میکنه هی بابا احسان ترمز میزنه منم ادا اطفار در میارم یاسمین هم ریسه میره از خنده هی میگه:بدن ماکین آقای نعنایی!بدن ماکین مهراد!بدن:بزن(همسایه هامون)

بازیهای مورد علاقش

مامان بیا نقاتی بکتیم!(نقاشی)من باید نینی بکشم یاسمین موهاشو بذاره. گاهی هم همه سر و صورتمون رو نقاشی میکشه !

بازی جدید دیگه که برا خاله هدی و عمه فاطمه زجر آوره درست کردن حباب با آب دهاننیشخند.

حرفهاش:

بییم پارک من محمد بغل موکونم!

دکمه تلویزیون کوچولوش رو یاد گرفته که بزنه اومده میگیه:مامان دیدی بلدم دیدی!

بهش میگم هر وقت پیپی داشتی بگو بریم دستشویی میگه:نه من دتویی نمیام من توچولوام!

بهش میگم ازت توقع نداشتم میگه:مامان دندیین تدقع نداره!(یاسمین توقع نداره)

کار بد که میکنه بهش اخم میکنم بغض میکنه میگه: مامان ناراحت نکن اب؟obهمون خب(مامان ناراحت نشو خب؟)اگر هم بگم ناراحت شدم اشک و ناله سر میده.

میگه:محمد پتل اوبیه(محمد پسر خوبیه)

بهش میگم نینی دختر دوست داری یا پسر میگه:اوختر بعدم میگه:نادنین(نازنین)

صدای ذوق و خندش از توی حال میاد رفتم میبینم که عروسکش رو میندازه بالا و پایین و ذوقش میکنه میگه:نیتی(نیفتی) بعدشم محکم گرفتش تو بغل بهش گفت: دیگر دیگر(جیگر)!

اسم امام ها رو تا امام ششم یاد گفته بدین ترتیب:

امام اول:علی

دوم:حتن

سوم:حوتین

چهارم:تداد(سجاد)

پنجم:محمد باقر

ششم:بعبر قابربغل(صادق و باقر رو قرو قاطی کرده میگه قابر)

اینم دختر کوچولوی من با مدل موی 2013 مدل انشتینیماچ

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مجله خبري بروزترين ها
8 خرداد 92 15:08
جديترين خبر هاي روز درباره نگهداري از كودك هر روز به صورت رايگان براي شما ايميل مي شود در گروه ما عضو شويد http://www.beroztarinha.com/group/
خاله هدی 2
8 خرداد 92 15:54
ای خدااا موهاشو ببین...
انیشتنی ههههه
عزیزم بیشتر حرفاش حول و حوش محمده دخترخاله مهربون

اونجا که گفت محمد تیر تاکائو خورده مریض شده مردم از خنده میخواد یه جوری شیر خوردنو از سرش وا کنه

اینا هم برا ابروهای پیوستش و موهای فرفرکیش


مامان گلی
8 خرداد 92 15:57
الهی بااین پستها هی دل منو اب بنداز مامان نداجون ومنتظرترم کن برای دیدن یاسمین نازنین خوش دبون عدیدم
روزشماری میکنم برای دیدن این فرشته های خوش زبون انشالله هرچه زودتر شمارادوباره درکنار حرم امام رضا زیارت کنم

انشاا... کمتر از 10 روز دیگه

تاتیانا و عمو دون دون
8 خرداد 92 23:16


واقعا یکی از بامزه ترین پستهای هست که تا حالا گذاشتید همه قشنگ هستن زیبا و پراز خاطره ولی این یک چیزدیگست تخیلاتش..رانندگیش..روزنامه خوندنش.....عالی بودد و موهای مدل انشتینی که دیگه حرف نداشتتت
اما عمو جون باور کن نمیدونم چه علاقه ی بهت دارم اونم از نت دلم برات تنگ میشه خیلی وقتا باورکن که دیدن گریه کردنت برام ناراحت کننده بود شیرین زبون عمو حتی نوشتم که این عکسارو نزارید ناراحت شدم...خلاصه کلی با این پست حالو هوام عوض شد قربونت برم ناناز عموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو شیطوننننننننن همیشه بخندددددددددددددددددددددددددد

عموجون شما خیلی بزرگوارید و به من لطف دارید. ما شرمنده محبتهای شما هستیم همیشه
مامان دخترا
9 خرداد 92 1:01
قربون اون روزنامه خوندنش .
خانوم چه صفحه ای مطالعه می فرمایند؟

بنده علاقه خاصی به صفحات ورزشی و سیاسی دارم!!!!!
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 خرداد 92 8:12
خدایا من از تهنایی! می میمرم تا شما سه روز برین و بیاین. به قول ناناسی: من دندیین دهلا و محمد دوست دارم. دلم تنگی.



ناراحت نکن اب؟
میترا
9 خرداد 92 9:14
آآآآآآآآهای دلم براتون تنگ شده. بیاین مشهد دیگه


اومدیم.خخخخخخخخخ
مامان قندعسل
10 خرداد 92 23:48
دلم آب شد خوب منم دوست دارم بیام مشهد یاسمین جونمو ببینم


بیا خببببببب
مامانی درسا
11 خرداد 92 3:40
ای جوونمی یاسی گلم ..... با این زبونت ...... نمیگی ما ذوق مرگ میشیم عزیزم ...... دوستت دارم هوارتا


نمنون عدید من!
مامان ثمین
11 خرداد 92 18:57
عزیزم ممنونم ازمهربونیت
ماهم دلتنگتونیم اما چه میشه کرد
سعی میکنم زود آپ بشم
قربونت برم من چقدردلم واست تنگ شده بود خاله جون


بووووووس
امیر مهدی و عمی
12 خرداد 92 0:58
ای جان من
ماشااله
ادوستون دارم خیلی زیاد


ممنون گلم
زهرامامانه ایلیا جون
13 خرداد 92 2:39
الهی قربون حرف زدن این خانوم کوچولو بشم


مرسی
قلب بابا
14 خرداد 92 17:07
سلام ممنون