ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

نظرسنجی وبلاگی

1392/3/30 17:05
نویسنده : خاله هدي
656 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون از نسیم جون

اگر ماهي از سال بودم .......اردیبهشت چون اولا تولد دخترمه دوما تولد خودمه سوما اردیبهشتای شیراز روکه شنیدید بهشته.

اگر روزي در هفته بودم ....... پنجشنبه چون فرداش تعطیله.خخخخخخ

اگر عدد بودم ........ 8 چون 8.8.88 جاودانه شده برام.

اگر نوشيدني بودم .............. نوشابه خنک چون الان رژیمم بدجور هوس کردم!

اگر ثواب بودم ............ کباب نمیشدم!

اگر درخت بودم ...........گیلاس اونموقع خودم هی میوهامو میکندم و میخوردم!

اگر ميوه بودم ......... اگه بودم نه هستم هلو رو میگم!

اگه گل بودم ........ گل یاس مثل دخترم 

اگه آب و هوا بودم .......... هوای خنک و دلچسب بهاری

اگه رنگ بودم .............. قرمزته! 

اگه پرنده بودم ......... فنچ! 

اگه صدا بودم ............ هیچ صدایی قشنگتر از شنیدن ضربان قلب احسان و یاسمین نیست.

اگه فعل بودم ......... مادر بودن

اگه ساز بودم ............. تنبک!خخخخخ

اگه عضوي از بدن بودم ........... قلب

اگه بخشي از طبيعت بودم ........ شکوفه سیب

اگه يه حس بودم ............. عشقققققق 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 دوستای دعوتی من

مامان گلی جون

مرضیه جون مامان آرتین

خواهرم سارا مامان محمد جون

این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه مامان زهرا
30 خرداد 92 17:33
سلام یک اردیبهشتی بر شما مادر و دختر اردیبهشتی ! ماشالا هزار ماشالا دختر گلتون خیلی خوردنیه ما که خوردیمش حسابی خیلی هم خوشمزه بود ! خدا حفظش کنه . برای اینکه راحتتر بتونم بیام پیشتون اسم یاسمین زهرا جون رو به جمع دوستای زهرا کوچولو اضافه کردم . یه بوس خوشمزه برای یه دختر خوشمزه


ممنون از محبتتون .افتخار دادیدممنون
مريم مامان آرمان
31 خرداد 92 16:40
عالي بووووووود
مامان گلی
31 خرداد 92 17:42
سلام خیلی قشنگِ خانواده اردیبهشتی .منم وصف اردیبهشت شیراز راخیلی شنیدم ممنون ازاینکه منو لایق دوستی دونستی
مامان قندعسل
1 تیر 92 0:39
ممنون عزیزم
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 13:45