ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

آی بازی بازی بازی!

1392/4/2 15:27
نویسنده : خاله هدي
902 بازدید
اشتراک گذاری

حسابی از کودکیت لذت میبری

من مادر سختگیری نیستم بغل!

اینجا تازه از حمام اومده بودی چون دست و پاهاتو ماژیکی کرده بودی بردمت و حسابی شستمت آخه شبش خونه خاله مریم قرار بود بریم ،اما باز تا چشم من رو دور دیده بودی .........................

یاسمین با صورت ماژیکی

یاسمین میگه:

لاک بدنم به انگوشتم!

فدای دقتت بشم

بعد از پایان خرابکاریهات سریع هم میگی:مامان قدنک تدم؟مامان کوتل تدم؟(قشنگ)(خوشگل)

به خاطر اینکه بهت اجازه دادم حسابی لاک بازی کنی بهم گفتی :نمنون مامان بعدشم دستمو گرفتی و بوس بارونش کردیقلب.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

امیر مهدی و عمی
2 تیر 92 19:45
سلام مامانی خدا حفظش کنه خیلی عسله ماشااله.... راستی مامانی خوب صبر داری تونستی این هم خرابکاریرو تحمل کنیا ولی به بوس های آخرش می ارزیده
مامان گلی
2 تیر 92 20:40
قربونش بشم دخترم همه جورش قدنک وکوتل
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 13:44
ای جونم مامان مهربون
♥متین من♥
3 تیر 92 16:10
سلام منم شیرازیم از اشنای تون خوشحالم به ماهم سر بزنین برای اشنای بیشتر منتظرم
فاطمه مامان زهرا
4 تیر 92 1:33
مثل هميشه خوردني ! ماشا الله ! هم به اين دختر هم به صبر مادر !
میرزا کوچک خان
4 تیر 92 17:20
ای جونم نازی....

میگم فضولی نباشه ناراحت نشین یه بار فقط خواستم بدونم چرا هنوز از پوشک نگرفتینش؟ مگه 18 ماهگی نباید از پوشک گرفت بچه رو..... ببخشیدا....


از 2 تا 3 سالگی بهترین زمان برای از پوشک گرفتنه عزیزم
مامان قندعسل
5 تیر 92 0:52
خوش به حال یاسمین که چنین مامانی داره.منم سعی میکنم سختگیر نباشم ولی خیلی وقتا یادم میره
فرناز مامان ایلیا
6 تیر 92 3:24
عزیززززم...نگاش کن.خاله تو همه جوره خوشگلی

دقتش منو هلااااک کرده.


عموامیروتاتیاناکوتل.....
7 تیر 92 15:00
اخه خدا چرا ما رو بهم نمیرسونی بعدش من بگیرم این دخملی رو دندون دندون کنم آخه شیرییییییییییییییییییییییییییننننننن این دقت تو منو کشتههه
خیلی بامزه عکس گرفتی مامان ندا واقعا دست درد نکنه
البته یاسمین هم خوب ژست گرفته هاااااااااااازبس این دخملی نانازهههههههههههههه دیگههههههههههههههههه

عمو کجایی ؟

مامی امیرحسین(فاطمه)
7 تیر 92 18:18
قربون شکلت برم.ماه دونه


مرسییییییییی
♥ مامي ملودي جون ♥
8 تیر 92 11:07
اي جونم تو هم مثل ملودي عاشق استامپ و لاك و اينچيزايي كه با چه دقتي هم لاك ميزني خاله جون اصلا روي گوشت دستت نميره


نه استاده!خخخخخ
مهدیه
9 تیر 92 13:02
وای ندا.. خدا بهت چه صبری داده که میتونی این وضع رو تحمل کنی!!! من عمراً بذارم بچه ام از این کارا بکنه.. خدایی اون صورت ماژیکی رو چه جوری شستی؟؟؟!!!!


در این قسمت خدا بهم صبر داده ولی درمورد غذا نخوردنش صبرم خیلی کمه فکر کنم!
میترا
9 تیر 92 14:00
بهترین کار رو میکنی. الان بازی نکن کی بازی کنن. جیگرشو


آفرین واقعا راست میگی
مامان صدف
22 تیر 92 9:29
عکسا خیلی با مزه بودن.
واقعا" دوست داشتنیه.
نمیدونم چرا این قدر عاشق خط خطی کردن و کثبف کردن خودشونن.
از طرف من وسط اون قبقب کپلشو بوس کن.



منم نمیدونم !چرا واقعا؟