ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دارم مي رم حليم بخرم

1390/5/18 14:42
نویسنده : خاله هدي
996 بازدید
اشتراک گذاری

 

آخ جون. امروزم دوباره ياسي اينا ميان خونه ما. آخه مامان جون و باباجون باباييش با عمه هاش، امروز رفتن زيارت امام رضا (ع) مشهد. جاي همه ما واقعاً خالي! اما خب سهم ما از ياسي بيشتر شده. يعني اين چندروزه بيشتر ميبينيمشون. اما بعد از برگشتن خانواده باباييش، احتمالاً يه چندروز سهم اونا بيشتر ميشه! بهرحال بايد عدالت برقرار بشه ديگه!

جاتون خالي امروز براي افطار آبگوشت عدس و كلم كه فكر كنم مختص ما شيرازياست داريم. ولي خب عدس و كلم كه براي ياسي جوني خوب نيست! البته منظور شير حاصل از عدس و كلمه. پس من يه ماموريت ويژه دارم. ساعت 14:45 كه كارم تموم ميشه مي رم و به دستور مامان جون براي رفاه حال ياسي و مامانشون حليم مي خرم! البته دعا كنين اون حليميه كه نزديك خونمونه تموم نكرده باشه، مگر نه جِنگِ آفتاب، وسط تابستون، كُجو حليم گير بيارم؟

ياسي ميگه:‌ خاله جون اكشالي نداله، موشك كه نمي خواي هوا كني. يه كاسه حليمه كه اونم تو هر كوچه پس كوچه شيراز پيدو ميشه. 

منم مي گم:‌ ياسي جون شوخي كردم. با سر ميرم مي خرم. يه ياسي زر زر كه بيشتر نداريم. بوووس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هدي
18 مرداد 90 14:46
خوش به حال خودم كه تا ميتونم مي خورمت
خاله سارا
18 مرداد 90 15:58
خوش بحالت یاسی جون که خاله هدی انقدر دوست داره


ما اينيم ديگه!
مامان آمیتیس
19 مرداد 90 12:02
عزیزم تو خیلی دوست داشتنی هستی مث آمیتیس من اگه دوست داشتی یه سر به وبشون بزن

چشم حتماً خيلي لطف دارين