ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

لطفاً دعا كنيد

1390/5/19 11:44
نویسنده : خاله هدي
623 بازدید
اشتراک گذاری

يا من اسمه دواء و ذكره شفاء

امروز اصلاً هیچکدوممون حال خوبی نداریم. نوه خاله باباجونم، فاطمه ١١ ساله، متاسفانه دچار خونريزي مغزي شده و از دیروز رفته توی کما و سطح هوشیاریش به ٣ رسیده. از همه نی نی ها و مامان و باباهاشون می خوام که برای شفای عاجل فاطمه دعا کنن و به نيت شفاي او 10 صلوات بفرستن. ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر
19 مرداد 90 12:08
ایشالا هر چه زودتر خوب بشه




ممنونم دعا كنيد
مامان محیا
19 مرداد 90 12:21
ایشاله هرچه زودتر خوب بشه...دعا میکنیم. لینکت کردم تا در جریان شفاش قرار بگیرم[hr

منم شما رو لينك ميكنم تاخبراي خوبي رو بهتون بدم. مرسي
مامان ریحانه
19 مرداد 90 14:50
ایشالا که به حق این ماه خدا شمارو دلشاد کنه و هرچه زودتر خبر بهبودیشو بهمون بدید
ترنم
20 مرداد 90 5:03
سلام

ماشا الله ، خدا حفظش کند

من هم تو ماه هفتم بارداری هستم و دکتر گفته که دختر است
التماس دعا دارم ،دعا کنید خدا بهم بچه سالم و صالح و (خوشکل بده

یا حق


خاله جون انشااله يه دخمل خوب و ناز مثل من گيرتون مياد. سوره ياسين و قرآن زياد بخونيد.

(تجربه مامانيه منه)
مامان آرمان
20 مرداد 90 12:54
وقتی خوندم خیلی نااحت شدم.ایشاء....خدا به حق این ماه عزیز شفاش بده. چشم حتما براش دعا میکنیم.
مامان پارسا
20 مرداد 90 13:49
سلام خیلی ناراحت شدم،انشالله بحق صاحب این ماه و صاحب نامش هرچه زودتر به آغوش مادرش برکرده و شفانامشو خود شهید این ماه امضا کنه امیدوارم پست بعدیت خبر سلامتی فاطمه باشه