ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دلم تنگ شده!!!!!!

1390/5/20 2:24
نویسنده : خاله هدي
697 بازدید
اشتراک گذاری

الان تقریبا دوروزه باباجون و مامان جون و عمه زهرا و عمه فاطمه رفتن مشهد زیارت  و منم دقیقا دو روزه که اونا رو ندیدم.ناراحت

امروز خیلی بیتابی میکردم هم شیرمو خورده بودم هم تمیز بودم ودلدردم نداشتم لبخند اما بازم گریه میکردم خیلی طول کشید تا خوابیدم میدونید چرا؟؟؟؟؟؟

آخه دلم تنگ شدهنگران 

باباجون قلب    مامان جون  قلب   عمه جونام قلب قلب    دلم یه ذره شده براتون.

مواظب خودتون باشید و دعام کنیدماچ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
20 مرداد 90 3:16
پدر و مادر زهرا جون یا مادر بزرگشو میگید رفتن زیارت؟


مادربزرگ و پدربزرگ و دو تا عمه جوناش الان مشهدن
مامان آرمان
20 مرداد 90 12:51
سلام.وای خدا شما دخملی چقدر نازی ماشاءا.....
به مامان جون بگو واست حتما حتما اسفند دود کنه.
چقدر موزیکی هم که روی صفحه ات گذاشتی قشنگه.من و پسرم عاشق این شعریم.
بوس به شما.


شما لطف دارين خاله جون و آرمان خان