ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

بعد از سه ماه

1390/5/28 6:31
نویسنده : خاله هدي
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

 

یاسمین زر زر سه ماهه

پنجشنبه ١٣٩٠/٠٥/٢٧

- وقتی منو جلو آینه نگه می دارن و توی آینه نگاه می کنم، ذوق می کنم و خنده ام میگیره.صدا هم درمیارم.

-ذوق کردنم صدا دار شده.

- بلد شدم هر از گاهی جیغ بزنم.

- به صدای اطرافیانم از همون اوایل عکس العمل نشون می دادم. بخصوص بابایی که باعث شد از بیست روزگی آقو بگم.

- الان کاملاً سرمو به سمت صداها می گردونم.

-کمتر از یکماهم بود که گردن گرفتم و خیلی وقته که می تونم روی شکم (وارو) بخوابم و گردنمو به اطراف بچرخونم.

- مامانم کاملاً قابل شناسایی از بین همه آدمهاست. گاهی اوقات برای رهایی از دست دوستدارام وقتی مامانو می بینم میزنم زیر گریه. یعنی منو بغل کن و نجات بده.

- آقو از نظر من یعنی مامانی شیر میخوام یا مامانی بیا بغلم کن!

- وقتی می خندم زبونم رو یه ذره از دهنم میارم بیرون و یه چال ریزه و کوشولو هم روی لپ سمت راستم نمایان می شه. این موقع است که وقتی بخوام همزمان ذوق کنم یه صدای جیغ کوچولو هم چاشنیش می کنم و ... حالا بیا اطرافیانمو جمع کن!

- بسته به زمان و نوع گرسنگی، یک انگشت یا دو انگشت و یا حتی مشتم رو لیس می زنم. صدای لیس زدنم عشقه! چون دهنم کوشولوئه وقتی دوست دارم مشتم رو کاملاً بکنم تو دهنم و نمی تونم، هی تلاش می کنم و سرمو چپ و راست می کنم. شاید دهنم بازتر بشه و مشتم بره توش!

-وقتی دست راستمو توی دهنم می کنم با دست سمت چپم اونو میگیرم که در نره! (قابل توجه بابایی چپ دست)

- بعضی وقتا که خیلی انگشتامو با اون دست دیگه ام هل می دم تو دهنم، گلاب به روتون ... می زنم!

- خیلی ناز دارم و زمانی که بیدارم باید با من حرف بزنن. مگر نه برای جلب توجه سرفه های الکی می کنم! البته مامانی خیلی وقته فهمیده و منو لو داده.

- عاشق عروسکای گردون بالای تخت خواب و تابم هستم و تا زمانی که عروسکا می گردن منم دست و پا می زنم و ذوق می کنم.

- از پستونک و شیشه و سایر گول زنک ها متنفرم! شیر هم فقط شیر مادر!

- هنوز موقع خواب دستامو می بندن. آخه نیس خیلی حساسم، با کوچکترین صدایی دستام تکون می خوره و از خواب می پرم.

- ساعت خواب درست و حسابی که ندارم. گردشیه. یه هفته شب تا صبح می خوابم، هفته بعد صبح تا شب می خوابم، هفته بعد نه صبح درست می خوابم و نه شب. کلاً هرطور دوست دارم رفتار می کنم!

- عاشق حرف زدن با مامانم هستم. فیلم دو و نیم ماهگیم رو که دیدین. مثل طوطی تکرار کردنو دوست دارم.

- مثل مامانم بد گرما هم هستم. اگه چیزی روم بندازن پرت می کنم کنار. دستامو هم که می بندن عین رستم پهلوان از توی قنداق درمیارم.

-وقتی خیلی ناآروم می شم،‌می برنم حمام. بعد میامو تخت می خوابم!(البته رو تخت می خوابم ولی درکل بیشتر از سایر زمانها می خوابم)

- همینطوری نمی خوابما! آداب داره. موقع شیر خوردن. بعد از حمام. زمان ماشین سواری. توی تاب برقی و ننی (ننو) یعنی منو دو تا آدم بزرگسال بذارن توی یه پتو یا ملحفه ای و هی تکون بدن. شاید خواببم ببره! قول نمی دم.

- نسبت به پوشک نو احساس خوبی دارم.(مامانم اجازه توضیح بیشتر نمیده)

-عشق دوربینم. البته دروغ چرا؟! این چراغ دوربینه که منو جذب می کنه. کلا نورهای رنگی رو دوست دارم.

- رنگهای سفید، لیمویی، آبی، رنگ پوستمو بهتر نشون میده.قرمز و صورتی یه ریزه سبزه ام می کنه و نارنجی که اصلاً بهم نمیاد.

- اساساً تلویزیون هم نگاه می کنم!

- بعضی موقع ها قیافه مامان و بابام خیلی سوزناکه! چشمهای قرمز ورم کرده ،  رنگ و رو زرد و موهای ژولی پولی و ... بندگان خدا بعضی وقتا آرزوی خواب دارن و من همچنان بیدار ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سارا
28 مرداد 90 12:13
در کل بگو ی گلوله نمکی هزار ماشالله


آره معدن نمکم
مامان زهرا نازنازی
28 مرداد 90 13:28
سلام خاله ی مهربون

امیدوارم همواره سلامت و شاد باشید


شا هم همینطور
farnaz
28 مرداد 90 23:59
قربون این عروسک نازت برم. خیلی مواظبش باش. چقدر ناز شده ماشالا.
بووووس


چشم حتما
مامان آرمان
29 مرداد 90 1:09
سلام.وای خدا من هر وقت به وبلاک این خوشگله سر میزنم پر شده از عکسهای ناز این ملوسک و دلم میخواد از صورت ماهش یک بوس اساسی بکنم
به این خوشگله هر جور لباس بپوشه با هر رنگی بهش میاد.براش اسفند دود کنید

مرسیییییییییییی
ثمين
28 شهریور 90 21:26
اي جونم چ نازه! ماشاله ماشاله. زنده باشه!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم.
اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.


چشم اومدیم