ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

خبر داغ: دختر خاله یا پسر خاله (احتمالاً نی نی آقا)

1390/6/6 1:31
نویسنده : خاله هدي
3,357 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز عصر قبل از افطار، خاله سارا و عمو علیرضا با یه کیک خوشگل اومدن خونه مامان جون و بابا جون. با یه عکس سونوگرافی که یه نقطه کوچولو رو نشون می داد. خدایا شکرت من دارم دختر خاله می شم! نی نی کوشولوی ما الان 8 هفته اشه و طبق تاریخ  دکتر بایستی 1391/01/17 به دنیا بیاد یعنی زمانی که من ده ماه و بیست روزمه!

خاله هدی شب نیمه شعبان خواب دید که عمو علیرضا و خاله سارا رفتن از بین یه عالمه ماهی کوچولو یه ماهی خوشگل انتخاب می کنن، تو همین حال یه دفعه اذان صبح رو میگن و خاله هدی از خواب بیدار میشه و بعداز نماز صبح، نماز امام زمان (عج) رو میخونه و احساس میکنه که یه خبرایی هست. پس دوباره کارآگاه بازیاش شروع میشه و میره تو نخ خاله سارا و عمو علیرضا. براساس مدارکی که خاله هدی به دست آورده بود! در شبی که مامان جونم از مهمونی بارداری (آرمه داری) خاله فاطمه دختر عموی مامانم میاد بهش میگه که فکر کنم خاله سارا هم نی نی داره. فردا صبح مامان جونم خاله سارا رو به حرف میاره و میفهمه که بعله! احتمالا یه نی نی تو راهه. ولی خب باید تا 5 شهریور صبر می کردیم تا نتیجه قطعی اعلام بشه!

خداروشکر نتیجه مثبت مثبت بود و نی نی خوشگلی تو راهه. احتمالاً نی نی ما آقا باشه، چون جدول چینی که فعلاً اینو میگه! درضمن مامان جونم هم که قبل از به دنیا اومدن من خواب پدر و مادرشو دیده بود از اونا دو تا کله قند با تورهای سفید و صورتی گرفته بود که همه تعبیرش کردن دوتا نوه گیرشون میاد. یکی دختر که من بودم و دیگری پسر که احتمالاً پسر خالمه (آقا امیر محمد)!

از همه خاله ها و عموها می خوام که دعا کنن خاله سارا دوره بارداری رو به خوبی پشت سر بذاره و نی نی آقای ما هم سالم و سلامت به دنیا بیاد. نمیدونم چرا واقعاً باورم شده دارم پسرخاله دار میشم.

جالب اینجاست که سال گذشته اول خاله الهام دختر عمه مامانم اعلام کرد که بارداره و یکماه بعد مامانم همه رو غافلگیر کرد. آقا سپهر 28 فروردین 90 به دنیا اومد و من 27 اردیبهشت 90 و امسال هم خاله فاطمه دختر عموی مامانم اول باردار شد(هفته 12 بارداریه) و الانم خاله سارا (هفته 8 باردایه). دختر عمه و دختر عموی مامانم تهرانن و ما شیراز. همین چیزا رو مردم می بینن که میگن همه چی اول مال تهرونی هاست و بعد برای بقیه!!!!!!

خدایا شکرت بازهم شکرت و ...

خاله سارا و عمو علیرضا، قلبهای همه مون رو بار دیگه سرشار از عشق و محبت کردین. به پاس این نیکی، همه گلهای دنیا نثار قلبهای پاک شما و قدوم پر خیر و برکت نی نی باد.

بچه ها متشکریم!


پسندها (1)

نظرات (10)

خاله هدی
6 شهریور 90 1:40
حالا که دو تا شدید من کی میرسم درس بخونم؟ آخه یه کمی هم به فکر من باشید. همه اش باید منتظر باشم که بیاین و ببینمتون. دیگه حافظه موبایل و دوربینم جا نخواهد داشت. بگین خاله شما اگه درس خون باشی درستو میخونی ما رو بهونه نکن


مامان یاسمین زهرا
6 شهریور 90 2:16
سارا جون و آقا علیرضا خیلی مبارکه. الهی من فدای نخودچیتون برم که نفس خالشه. آخ جون منم خاله شدم
یاسمین زهرا
6 شهریور 90 2:18
خاله هدی من دخمل خاله میخوام
مامان پارسا
6 شهریور 90 3:18
مبااااااااااااااارکه ایشالا که خوش قدم و خوش روزی باشه
خاله سارا
6 شهریور 90 4:51
خاله های مهربون مرسی ایشالله نی نی ما هم مثل یاسی خوشمزه باشه که البته حتما هست مثل یاسی خوشگل و سالم باشه واسش دعا کنید


انشاالله سالم و صالحه و مثل ياسي زر زر خاله هدي شو دوست داره
مامان آترینا
6 شهریور 90 7:12
به به مبارکه حالا خاله هدی مجبوره یه وب دیگه رو هم مدیریت کنه


خاله جون بارك الله درست حدس زدين!
سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 9:09
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو...
با تفسیر و تصویر...




مبارك باشه

خاله الهام
6 شهریور 90 10:27
سلا م ساراجون ،من خییییییییییییییییییلی خوشحال شدم مبارک باشه از طرف من به شوهرت هم تبریک بگو من هروز عکس های یاسمین کوچلو را نگاه می کنم کلی ذوقش می کنم سر گرمم، بعد از عید با دو تا خوشمزه ها سرگرم میشم.


مرسي الهام جون لطف دارين. دعا كن براي مامان و ني ني كوشولو
مامان ریحانه
8 شهریور 90 0:18
مبارکه
مامان پریا
12 شهریور 90 17:01
مبارکه انشاءالله به سلامتی دنیا
میاد و ان وقت صدای خنداش دنیا رو
به خنده میندازه


لطف دارين مامان پريا جون. التماس دعا