ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

از معجزه خبری نبود!

1390/6/4 15:15
نویسنده : خاله هدي
688 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مامانم منو دوباره برد احیا به خیال همون معجزه ای که قبلا براتون تعریف کردم اما این بار از معجزه خبری نبود و من تا پامو گذاشتم توی مسجد شروع کردم به جیغ و داد کلافه.

همه خانومهای توی مسجد دعا رو ول کرده بودند و هر کسی یه چیزی به مامانم میگفت و مامانم بنده خدا هول شده بود نمیدونست چطور منو آروم کنه ؟!؟!

یکی میگفت گرمشه و یکی میگفت شیر میخواد و هیپنوتیزم.........

خلاصه مامان و بابا رفتن بیرون مسجد و یک ساعت طول کشید تا من خوابیدم و وقتی برگشتن دیگه دعا تموم شده بود!ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهارک
4 شهریور 90 22:12
سلام..
طراحي عكس وقالب وبلاگ..
خوشحال ميشم به ما سر بزنيد..
ممنون ميشم ما رو لينك كنيد..


ممنونم. با افتخار لینکتون کردم
دوست خاله هدی
5 شهریور 90 0:23
دلم غش رفت. خوشگل، با حیا، چادر مشکی چقدر بهت میاد. دوباره دلم هواتو کرد. دخمل چه کردی با این دل ما!
مامان محیا
5 شهریور 90 9:26
کاش من هم تو اون مسجد بودم و میخوردمش. اونوقت ساکت میشد


خاله من اينقدر جيغ جيغو مي شم كه مامانم مي ترسه فرار ميكنه
مامان ارميا
5 شهریور 90 9:53
سلام عزيزم.ممنون كه به ما سر زدين. ماشااله دخمل ماهي دارين. آدم دلش مي خواد لپاشو بخوره. اسفند فراموش نشه. لينكتون كردم شما هم دوست داشتين اين كار رو انجام بدين.


با افتخار لينكتون كردم
مامان زینب
5 شهریور 90 11:22
الهی من اون عکس دومی رو بگرررررررررردمممم خداااااااا چه خوشمزست این یاسمین زهراییی


مرسي خاله
خاله سارا
5 شهریور 90 14:24
ووی بخورمتا عروسک از این ببعد جلوی عمو علیرضا چادر بپوش خیلی بهت میاد ننه م
مامان علي
5 شهریور 90 14:28
منم لينكتون كردم . ماشاء ا... چقدر ناز شده با چادر مشكي . انشاءا... دوستاي خوبي براي هم باشيم.
سحر
5 شهریور 90 16:25
ای جان چه دخمل خوشگلی خاله مامان خانم رو گول زدی ای جان حجاب بهت میاد اما تو عکس اولت خیلی خواستنی شدی
مامان محمد طاها
5 شهریور 90 18:59
آخی.... خیلی نازه. اسفند یادت نره
عمه زهرا
6 شهریور 90 2:40
عمه قربون حجابت برم خيلي ماه شدي تپل عمه
مامان پارسا
6 شهریور 90 3:17
خاله جون چرااااااااا گریه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر این لباست بهت میاد عزیزم
مامان آریام
6 شهریور 90 14:25
سلام چه دخمل لپ کشانی دارید ماشاالله خدا حفظش کنه. مرسی از بازدیدتون. با اجازه لینکتون کردم. اگر دوست داشتید وبلاگ پسرم رو با اسم آریام عسل لینک کنید. باز هم هزار تا بوس برای این دخمل نازنازی