ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

گشت و گذار

1390/6/11 20:42
نویسنده : خاله هدي
819 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقا یاسمین گلم سه و نیم ماهه شده و تا همین امروز دخترم گردش نرفته بود و فقط چند بار باکالسکه با مامان و باباش رفته بود پیاده روی  و خرید .اما امروز یاسمین حسابی خوشتیپ کرد تا بره گشت و گذار.

خیلی هم خوش اخلاق بود (البته اولش)

 یاسمین و باباش کلی تفریح و بازی کردن.

 خانوم کپل حسابی خسته و بداخلاق شد و در آخر...

خوابید.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

شیپلپلون
11 شهریور 90 20:59
سلام همیشه به گردش


ممنون
خاله هدی و مامان جون
11 شهریور 90 22:12
خیلی نازی خیلی خوشگلی خیلی ماهی. انشااله همیشه به گردش و شادی. لپ لپی خوشمزه! هزار تا بوس رو اون لپای گل منگلیت


منم هزار تا بوس برا مامان جون و خاله جونم
عمه فاطمه
11 شهریور 90 22:17
اره عمه خوش گذشت فقط اخرش بد اخلاق بودي و من يكم باهات قهر كردماشتي باشه؟


عمه تا یه بوسم نکنی آشتی نمیکنم.
مامان زینب
11 شهریور 90 23:42
از بالا 4 خیلی قشنگ بود


چشماتون قشنگ میبینه.
مامان آترینا
12 شهریور 90 0:17
مامان ریحانه
12 شهریور 90 0:48
سلام تو دختر چقدر نانازی
همیشه به گردش حالا کجاها رفتید؟


رفتیم باغ جنت.مرسیی
سمیه:مامان مسیح
12 شهریور 90 1:35
سلام عزیزم...این چه حرفیه...؟ اخه چرا باید ازتون ناراحت باشم..؟
نه خانومی...نمی دونم...من که شما رو لینک کرده بودم اما درسته توی لیست دوستامون...نبودید...
دوباره لینکتون کردم...من به همین راحتیا دوستامو از لیستم حذف نمی کنم عزیززززم


مرسي خاله جون
مامان محیا
12 شهریور 90 11:21
اصلا میدونی چیه...اونقدر دلم آب میفته که دیگه نمیخوام به وبلاگ این خوشگله سر بزنم...اعصابم بهم میریزه که نمیتونم بگیرم و بخورمش...آخه محبتهای من خیلی خشنه خاله

خاله بیا بازم به وبلاگم آخه من شما رو خیلی دوست دارم.
خاته سارا
12 شهریور 90 11:46
قربون پیکاسوی خودم برم


چرا پیکاسو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله هدي: منظور خاله سارا شايد به دليل كلاه ني ني ياسيه كه شكل كلاه استاداي نقاشيه!
لیلا (مامان آروین )
12 شهریور 90 12:48
وای خدای من این یاسی خوشگله هر روز خوشگل تر از روز قبله (جانووی یی ییم من بالام)
نازم تو خوشگلی وقتی هم تیپ میزنی میشه ماه


چشماتون خوشگل ميبينه خاله جون
مامان پارسا
13 شهریور 90 0:10
هزار ماشالا
عمه زهرا
13 شهریور 90 3:13
عمه جون قربون تيپ و ژست باكلاست برم عزيزم
مامان ارميا
13 شهریور 90 8:30
الهي بگردم دخملي ناز. چه عينكي . بابا خوش تيپ. چه ملوس خنديده.بوووووووووس
بردیا
13 شهریور 90 11:12
مرسی مامان یاسمن زهرا.یاسی جون خیلی بامزه س توپولی خانوم
مامان وانیا
13 شهریور 90 17:29
جووووووووونم که هر روز خوشگلتر میشی فقط مامانش مواظب دسته کالسکه یاسی جون باش که زود میشکنه اینا خیلی آسیب پذیرن بهش فشار نیار
مامان آرمان
13 شهریور 90 18:15
خوش گذشت؟ همیشه یه گردش. بخورم اون لپاتوووووووووووووووو گل دختری