ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

شيرين كاري جديد

1390/6/16 11:26
نویسنده : خاله هدي
795 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديروز بر خلاف قرار قبلي يه روز درميون،(از بس خاله اينا اصرار كردن) رفتيم خونه خاله هدي اينا. خودمو چشم نزنم، خيلي خوش اخلاق و بامزه بودم و بخصوص براي خاله هدي ابراز احساسات مي كردم. طوري كه وقتي داشت ناهار مي خورد و من تو بغل مامانم بودم، خودمو به سمتش مي كشوندم تا بغلم كنه! لحظه رمانتيكي بود! خیال باطلمامان جون، مامانم، خاله سارا و مخصوصاً خاله هدي تحت تاثير قرار گرفتن. بعد از اون اين كار رو براي مامانم تكرار كردم. مامانم هم تا تونست ذوق كرد و منو خورد! نیشخندبعد از اون مامان جونم منو با اسباب بازي موزيكالم سرگرم كرد. خيلي جالب بود. تا آهنگي رو مي شنيدم شروع مي كردم به دست و پا زدن سريع و ذوق كردن و مدام يه نگاه به مامان جون و يه نگاه به اسباب بازيم مي كردم. عصر بابايي از سركار اومد دنبالمون و رفتيم خونه!

يه توضيح:‌ اگه مي بينين من همش خاطرات خونه خاله هدي اينا رو براتون ميگم واسه اينه كه خاله هدي برام مي نويسه. (بي سوادي بد درديه! ) مگر نه من مامان جونا، بابا جونا، خاله ها و عمه هامو اندازه هم دوست دارم!

يه درخواست:‌ عموها و خاله هاي مهربونم، لطفاً يه سري هم به وبلاگ دخمل خاله يا پسمل خاله نازم  بزنين و نظر بدين. ني ني نازي منتظره! ممنونم. بوسماچ

اينم عسكاي خوشگل من در سه ماه و نوزده روزگي

دوشنبه 1390/06/15

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ارميا
16 شهریور 90 10:27
بوس بوس


مامان بیتا
16 شهریور 90 11:43
خیلی عسلی خاله


ممنونم خاله جون
farnaz
16 شهریور 90 19:59
همیشه بخندی خاله جون...بوووووس...


مرسی خاله جونم
مامان ریحانه
16 شهریور 90 20:58
حالا شیرین کاریای اصلی دخترونش مونده ناز و عشوه هاش لوس کردناش



وایییییییییی
مامان پارسا
17 شهریور 90 3:17
کلی غش و ضعف کردم با این همه عکس یاسمین زهرا جااااااااااااان
ما دوروز نبودیم کولاکی راه انداختیناااااااااااااا با این همه عکس خوردنی
خدا از هربلایی حفظش کنه


نظر لطفتونه خاله جون. آقا پارسا ناز رو از قول من ببوسيد
مامان آترینا
17 شهریور 90 9:50
خانم خانما بوووووووووس


بوووووووووووس برا خاله و دخمل خوشگلش
عمه مائده
17 شهریور 90 10:27
وای خدا تو چقدر خوردنی هستنی
میخوام لپاتو گاز بزنم دختر عسلی


بفرماااااااا
عمه مائده
17 شهریور 90 10:28
ببخشید سایتمون اشتباه شد. این درسته http://erfan7-sobhan3.niniweblog.com