ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

همیشه بخند فرشته ی مامان

1390/6/20 1:45
نویسنده : خاله هدي
790 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها داری تند تند کارای جدید میکنی مدام داری حرف میزنی یا مثلا یاد گرفتی خودتو از زمین بلند میکنی و تمرین میکنی تا بتونی به زودی بشینی یا اینکه به همه چیز چنگ میزنی و مدام موهای مامانتو میکشیتشویق.

اما گلم هیچ کدومش قشنگ تر از این خنده هات نیست که تازگیها یه کمی با صدا شده و من و بابات عاشقشیمقهقهه.

خوش خنده من وقتی میخندی عین فرشته ها میشی..

همیشه بخند فرشته ی مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله الهام
18 شهریور 90 22:35
مامان ریحانه
18 شهریور 90 22:43
بخند یاسی خوشگل و تپل موپلی
چند روز دیگه باید بری واکسن 4 ماهگی بزنی



واااااااااای نگو مامان ریحانه غصم گرفت
عمه مائده
18 شهریور 90 22:52
عزییییییییییییییییییییزمی


ممنون
خاله سارا
18 شهریور 90 23:23
ایشالله همیشه بخندی جیگر


مرسی خاله
خاله سارا
18 شهریور 90 23:27
راستی مامان یاسمین از پس که بچه م هم عکس بندتز عاشق پس کله شم خصوصا موهای گلوله شدش


ترجمه:راستی مامان یاسمین از پس کله بچم هم عکس بینداز.
چند دقیقه پیش موهاشو اصلاح کردم.


مامان آترینا
18 شهریور 90 23:45
انشاالله همیشه لبی پر از لبخند داشته باشی خانم


مرسی از لطفتون
مامان ریحانه
19 شهریور 90 1:00
آره درکت میکنم اما چاره ایی جزء تحمل گریه های فرشته هامون نداریم


وای وحشتناکه
خاله هدي
19 شهریور 90 7:12
ياس خوش خنده خودمه!





نخیر ماله خودمه
مامان احسان
19 شهریور 90 10:23
منم لینکت کردم


باعث افتخاره
عمه زهرا
19 شهریور 90 17:08
قربون خنده ماهت برم خوش اخلاق عمه نفسم


به عمم رفتم خوش خنده شدم.
مامان پارسا
19 شهریور 90 20:07
هزار ماشالا


لطف دارین
مامان علي خوشتيپ
20 شهریور 90 1:32
واقعا مثل فرشته هايي


مرسییییی
میترا
20 شهریور 90 1:39
خیلییییییییییی نازه دخترت


ممنون
مامان ارميا
20 شهریور 90 9:22
واااااااااااااااااااااااااااي.آدم دلش مي خواد لپاشو گاز بزنه و بخوره. مامانش چه كار مي كني با اين دخملي. نمي خوريش؟
……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*……………*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..* …………………….


جاتون خالی از صبح تا شب میخورمش

سحر
20 شهریور 90 12:30
امیدوارم همواره خنده بر لبانت و شادی در چشمانت موج بزند این دخمل گوگولی و توپولی رو از طرف ما ببوس
مامان سایان
21 شهریور 90 10:33
همیشه خندون باشی فرشته کوچولو هزاااااااااااارتا بوس واسه کپل خانوم دوست داشتنی
بابای مهرسا
22 شهریور 90 22:20
سلام تو وب منتظرم زود باش بیا خودت ببین....
افسانه
4 آبان 92 19:50
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقد تو ناااااااااااااازی و شیرین میخندی
ببخشید یهویی اومدم....سلام
من از تو گوگل این عکسا رو دیدم....اومدم ببینم این خوش خنده کیه...ک اومدم اینجا....بععععدش دیدم ک این عکسا مال دو ساله پیشه
بعد سریع رفتم ببینم این خوش خنده الان چقدی شده
دیدم اووووووووووووووووو خانم شده
و همونطوری ناااااااااااااااااااااااااز
موفرفری هم ک هست موهاش خیلی خوشگله

مرسی عزیزم خوش اومدی.ممنونم