ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین و ترازوی سوپری

1390/6/28 0:35
نویسنده : خاله هدي
1,983 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه یاسمین برای چکاپ ٤ ماهگیش وقت دکتر داشت اما خانوم منشی زنگ زد و گفت که به جای شنبه دوشنبه بریم آخه خانوم دکتر کار دارن و مطب نمیانابرو.من خیلی وقته که دلم میخواد ببینیم این خانوم کوچولوی من که در ظاهر تپلیهniniweblog.comچند کیلو شده؟!

تا اینکه بابای یاسمین یک پیشنهاد عالی داد که با تشویق من همراه شدniniweblog.com.بابای یاسی پیشنهاد داد که بریم سوپریه محل و اونجا یاسمین رو با ترازوی سوپری وزن کنیم.

 

بقیه عکسها و مطالب در ادامه مطلب

وقتی رفتیم و بابای یاسی قضیه رو برای آقای سوپری گفت آقاهه خندش گرفته بودniniweblog.comدوتا مشتری هم داشت اونا هم میخندیدنniniweblog.com.

آقای سوپری یه روزنامه آورد و روی ترازو گذاشت و بابای یاسمین دخملم رو خوابوند روی ترازو ...

بله وزنه  عدد٦٤١٠ رو نشون دادniniweblog.com!

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آترینا
28 شهریور 90 0:46
ای جانم بگو ماشاالله


ماشاا...
مامان نفس طلایی
28 شهریور 90 0:59
جیگر طلا


با منی؟؟؟مرسیییییییی
مامان پارسا
28 شهریور 90 1:49
هزار ماشالا به این پرنسس توپولو
عکساش واقعاً قشنگ و دلربااااااااااااااااااا شدن منکه حساااااااابی غش و ضعف کردم اینجا
عکس اولی و دومی خیلی جیییییییگر شدن
اسفند یادتون نره

ممنون خاله.حتما
ترمه و مامانش
28 شهریور 90 2:26
حالا از بچه خوش اخلاقمون سوء استفاده کنید و مدام بچلونینش
چه کارش دارید
آخه یک روز دیر تر وزن بشه.
عشق من توی ترازو سوپری نرفته بودی که رفتی
راستی کدوم دکتر میبرید این خوووووووووووووووووووشگل منو؟؟


ما شيراز هستيم خاله جون و منو پيش خانم دكتر پيشوا فوق تخصص نوزادان مي برن
خاله هدي
28 شهریور 90 9:34
ماشااله
maedeh
28 شهریور 90 11:24
elahi fadat besham man
cheghadr jigar shodi toye in axa

delam mikhad hata age shode ye bar becheloonamet o bokhoramet asal khanumi
junam
ghorbunet beram man

مرسي خاله مائده. انشااله سالم باشين
مامان صدف
28 شهریور 90 11:58
دختر این قدر عکسای بامزه نزار. جوجو رو چشم میزنن
مامان سارا
28 شهریور 90 13:22
آخ آخ جيگر طلا چه قدر تو نازي مرسي كه اومدي پيشمون


مرسسیییییییییییییییییییییی خاله جوووووووون
مامان ریحانه
28 شهریور 90 13:44
الهی من عاشقتم یاسی زر زرو
حالا یه کاری کنید چشش بزنن خب
حتما براش اسپند دود کنید


چشم مامان ریحانه جون.
مامان طاها
28 شهریور 90 18:35
سلام مرسی طاهای من خوبه. یاسی شما چه طوره؟
آره واکسنشو زدیم الحمدالله خوب بود و زیاد اذیت نشد.
ان شا الله یاسی جونم اذیت نمیشه.
در ضمن باید بگم ترازوی سره کوچتون اشتباهه. چون یاسی جونه شما از طاها کوچولویه ما تپل تره.
طاهای ما 6.700 بود.
یاسی رو از طرف من ببوس.


نه مامان طاها جون. یاسی واقعا 6400 بوده
خاله سارا
28 شهریور 90 18:39
قربون قیافه ت برم ماشالله
مامان آریام
28 شهریور 90 23:51
ماشاالله موش موشک خوردنی چه عکسهای قشنگی