ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ني ني وبلاگ عزيزم تولدت مبارك

1390/10/10 8:36
نویسنده : خاله هدي
731 بازدید
اشتراک گذاری

 از پنجم تيرماه 1390 يعني درست از روزي كه چهل روزه شدم با يه دوست مهربون آشنا شدم. يه دوست كوچولويي كه تا چندوقت پيش (زمان اعلام برگزاري مسابقه تولدش) نمي دونستم كه فقط يه چند ماهي از من بزرگتره. دوست خوب و عزيزم ني ني وبلاگه! دوستي كه من با اون مي تونم جاودانه بشم. كسي كه يا بهتره بگم جايي كه باعث آشنايي من با هزاران هزار ني ني كوچولوي هم وطنمه. جالبه نه! دقت كنيد به نوشته هاي خاله هدي. من، خاله هدي، مامان ندا و ... ني ني وبلاگ رو يه نفر مي دونيم . وجودي پر از روح،‌ احساس،‌ عشق و زندگي... شکلکهای جالب آروین

ني ني وبلاگ عزيزم

١٠/١٠/١٣٩٠

اولين سالروز تولد پر از خير و بركتت مبــــارك! 

Musical Birthday Scraps for Orkut, Myspace

از اينكه دوباره به يادمون آوردي كه مي تونيم باهم باشيم و همه زيباييها، خوشي ها، نگراني ها و ناخوشي ها رو باهم تقسيم كنيم ازت ممنونم. از اينكه در هر عيدي و هر ماتمي باهم هستيم و سعي مي كنيم آداب و رسوم گمشده يا كمرنگ شده امان رو دوباره باهم برپا سازيم ازت متشكريم.از اينكه منو با دوستاي خوبم  ريحانه عسلي، محمد طاها، رادين گلي، آترينا ناناز، عسل بانوي ماه، صدفي خوشگلم، محيا گلي، ملودي ناز، كيمياي ماه، آروين كوچولو،ايليا گلي، سايان زيبا، مسيح مقدس، سينا تپلي، زهرا نازنازي، مهرسا كوشولو، مرسانا ملوسك، علي خوش تيپ، درساخوشگله، ريحانه ناناسي، پريسا ماه، ژينا كوشولو، پرنسس الينا، زينب خوشگله، آترين جون،‌ آراد و پويان ني ني و ... و خاله هدي سيناجون، محدثه كوچولو ، خاله مريم و خاله فاطمه آشنا كردي، ازت متشكرم.

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

 شکلکهای جالب آروینني ني وبلاگ، آرزو ميكنم هميشه برقرار باشي، و براي همه اون آدماي مهربوني كه باعث به وجود آمدن و ماندگار شدن تو شدن، آرزوي سلامتي ، شادي و موفقيت دارم.

 

        از طرف:‌ ياسمين زهرا هفت ماهه از شيراز

دوستدارانت:‌ خاله هدي، مامان ندا،‌ بابا احسان، خاله سارا، مامان جونا، بابا جونا، عمه زهرا، عمه فاطمه و عمو عليرضا

پ.ن: خاله عزيزم مامان طاها گلي ناز، دستتون به خاطر عكس بالا درد نكنه. خيلي دوستش دارم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محدثه
9 دی 90 19:45
تفلد تفلد تفلد تفلدت مبارک نی نی وبلاک جون همه بچه ها ی دنیا
نگین مامان رادین
10 دی 90 1:33
سلام جوجو خانوم تو عکس بالایی چه قدر ناز شدی ،درست عین یه فرشته خوشتل شدی.دست مامان طاها جون درد نکنه.
مامان ریحانا
10 دی 90 2:16
سلام منم تبریک میگم یاسی چه عکس خوشگلی ماشالا هزار ماشالا
مامان الینا
10 دی 90 13:48
عمه زهرا
10 دی 90 18:54
قربون عكس خوشكلت برم عروسك عمه واقعا عكساي قشنگ تو ني ني وبلاگ رو قشنگتر ميكنه جيگر عمه
میترا
11 دی 90 15:12
تولد نی نی وبلاگ مبارک. عکس هم خیلی با مزه شده ناناز خانم
خاله جون...
12 دی 90 0:17
یاسمین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجاااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امروز نبودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ندیدمت دلم برات تنگ شد