ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

اولين عكس ارسالي از مشهد

1391/2/14 15:38
نویسنده : خاله هدي
720 بازدید
اشتراک گذاری

                                                  شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز مانده به يكسالگي ياسمين زهرا

اينم اولين عكس اين سفر خانم خانما درجوار حرم حضرت امام رضا (ع) كه مربوط به امروزه. پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391.

يازده ماه و هجده روزگي شادخترو

352 روزگي ياسمين زهرا

"التماس دعا" ناناسي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گلی
14 اردیبهشت 91 20:40
سلام خولی دادا جون من فردا نوه گلمو میبینم
مامان آریام
15 اردیبهشت 91 1:39
12 روز مونده به تولدت گل قشنگ. پیشاپیش تولد مبارک. ایشالله 120 ساله بشی. زیارتت هم قبول باشه گل دختر. ما رو هم دعا میکردی


ممنونم خاله چشم حتما.
میترا
15 اردیبهشت 91 1:59
آخ قربونت بشم. امروز بالاخره تو رو از نزدیک میبینم.


خوش به حالتون كه همديگه رو مي بينين ولي من چي؟
مامانی درسا
15 اردیبهشت 91 10:03
ای جونم عزیزم مشهدی یاسی ما رو هم دعا کن .... گل خانم .... خاله مرسی عکساشو داغ داغ واسمون میذاری ....


خواهش مي كنم.مرسي از لطفت خاله مژگان
مامان گلی
15 اردیبهشت 91 11:18
خاله هدی جون مطمئن هستم چهره مهربون ,نگاه مهربون شمارا در چهره ونگاه یاسی جون میشه دید


ممنونم مامان گلي عزيز. كاش ماهم مشهد بوديم و شما رو ميديديم
لیلا مامان آروین
16 اردیبهشت 91 8:29
زیارت قبول یاسی عسلم خاله التماس دعا دارم حسابی .من و آروینم رو هم فراموش نکنین


از قول ياسي: بلي (ترجمه يعني چشم- ممنونم خاله جون)