ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

170000 تایی شدیم

1391/5/2 12:48
نویسنده : خاله هدي
766 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزه آمار بازدیدکننده های وبلاگ ناناسی به 170000 تا رسیده. (فکر کنم 31 تیرماه 91 ).

مثل همیشه خدمت همه دوستای گلم رسیدم که یه تشکر ویژه بکنم ازشون. مسلما اعلام این آمار به خاطر الکی خوش بودنمون یا نشون دادن چیز خاصی نیست، بلکه میخوایم به هر بهونه ای از همه دوستای مهربون که همیشه همراهمون هستن تشکر کنیم.

پس دوباره اعلام می کنم:

170000

تایی

شدنمون مبارک!

مرسی دوستای مهربون و گلم.

دل شادیم به حضور همیشه پر از مهر و صفای شما.

"التماس دعا در این روزها و شبهای با خیر و برکت"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل خانم
2 مرداد 91 13:19



مامان امیر حسین کوچولو
2 مرداد 91 14:33
سلام ...
نماز روزه هاتون قبول ..
مارو از دعاهاتون بی نصیب نکنید .

التماس دعا
تاتیانا و عمو
2 مرداد 91 16:25
گرد گلزار رخ توست غبار خط ریحان/
چون نگارین خط تذهیب به دیباچه ی قرآن/که دل اهل نظر بردسر و زلف پریشان/
مبارک باشه تاتیانا عزیز عمو تو لیاقت شو داری که از اینها هم بیشتر باشی.....
یه تشکر ویژه هم از خاله هدی که این همه برات شما وقت میذاره دستتون دردنکنه و خسته نباشید واقعا...
پیغام همیشگی عمو به خاتون خوشگل


خاله هدی: شما لطف دارین عمویی. قابل یاسمین گلی رو نداره
نایسل خانم
3 مرداد 91 15:55
سلام گلم خوبی واسه کارراست میگی ولی خب من یه مدت کوتاه 3 4 ماهه تو این کارم
نایسل خانم
3 مرداد 91 16:00
مرسی عزیزز دلم خیلی مهربوخدا ایشالا مامان بابای شمارو هم براتون حفظ کنه


انشااله همه مامانا و باباهای مهربون در پناه خدا سالم وسلامت باشن.
مامان طاها
5 مرداد 91 18:25
مبارکههههههههههههه