ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین زهرا و محمد

1391/5/3 18:39
نویسنده : خاله هدي
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

-یاسمین زهرا عاشق داداش محمدشه و خیلی دوستش داره.

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

 

-وقتی محمد رو میبینه اونقدر ذوق میکنه و صداشو نازک میکنه وآروم و یه سری حرفهایی میزنه که فقط خودش میفهمه.

-مدام میره و نازیش میکنه دست میکشه رو سرو صورت محمد و میگه ناااانی ناانی(نازی).

-پشت سر هم صدا میزنه ممد ممد!

-میره و میاد دست و پای محمد رو بوس میکنهماچ.

-حتی توی خونه وقتی عکس نوزادیهای خودش رو میبینه فکر میکنه محمده برا همین پشت سر هم میگه ممد ممد گیلی گیلی گیلینیشخند.

-تشک محمد رو میذاره روی پاهاش و میگه ممد خو خو یعنی محمد رو بذارید روی پاهام تا بخوابونمش و وقتی اندازه ٢٠ ثانیه محمد رو میذاریم روی پاهاش کلی شارژ میشههورا.

-با اینکه عاشق محمده اما  یه خورده حسودیش میشه وقتی مامانی(مامان بنده) و خاله هدی محمد رو بغل بکنن و یا قربون صدقش برن!!!این موقع هاست که اول جیغ میکشه گاهی با دودست میکوبه تو سر خودش و بعدشم کلی خاله و مامانی رو کتک میزنه اما وقتی محمد نیست براشون لاو میترکونهقهقهه.

-دیگران هم که حق ندارن به محمد دست بزنن آخه یاسمین دلش برا محمد شور میزنه اگر کسی غیر از ما چند نفر محمد رو بغل کنه یاسمین التماس میکنه که بریم و محمد رو ازش بگیریم (گوله گوله اشک میریزه)این اخلاقت کپ خونواده ماست چون ما هم خونوادگی همش دلشوره عزیزامون رو داریم و استرس داریم.

عکسها مربوط به خونه مامانی و تاریخ ٩١.٤.٢٦

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله جون
3 مرداد 91 17:09
سلام ماشاالله چه بچه های نازی خدا حفظشون کنه
واسه نینی های ناز نازی

مرسی خاله جون
مامان ریحان عسلی
3 مرداد 91 18:32
سلام
وای ماشالا هزار ماشالا چقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر محمد جون خوشگل می شه روز به روز تو رو خدا اسپند براش دود کنید چش نخوره بگید من چشش زدما اصلا خودمم براش اسپند دود می کنم
اگه ببینمش می چلونمششششششششش
یاسی تو رو هم همینطورا خواهشا دست زدم به محمد جون گریه نکنی خاله ها
عزیزم ریحانه نوه ی خواهر شوهرم پیشمون بود هی فک می کرد عروسکه می گفت بذارید رو پاهام تا لالاش کنم تو دخترا این کارشون انگاری غریزیه
خصوصی


مرسی از لطف همیشگی تون خاله جون. آره این دخملا شاخ نباتن، شکلات شکلاتن.. از بس که کارای خوشگل میکنن آدم دلش غش میره به خدا
خاله هدی 2
3 مرداد 91 18:52
سلااااااام... اول از همه بگم اون خاله جونی که اولین نظرو گذاشته من نیستم هااا اشتباه نشه از این بعد با اسم خاله هدی 2 کامنت میذارم چون دست زیاد شده

وااای عنوان این پستو دیدم کلی ذوق کردم بعد که باز کردم پستو و دیدم عکسای محمده جیغم رفت هوااا
ممنون خاله ندای مهربون
ماشالله به این گل پسر قندعسل ماهه ماه 10000 مااااشااالله
این اخلاق یاسمین به خونواده ما هم رفته که دلش شور عزیزاشو میزنه
ای جانمممم خنده قشنگو نگاااا...
مااااااااشاااااالله

وای خاله هدی جون من داشتم فکر میکردم چندروزیه از شماها خبر ندارم گفتم بیام یه پیام بذارم وبلاگ سیناگلی برای همین اومدم روی نت ودیدم بله شما مثل همیشه اومدین سر زدین. انشااله که خوبی دخمل! چی شده مشغولیاتت زیاد شده
مرسی از لطفت خاله ای
بابای ملیسا
3 مرداد 91 20:05
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
فرناز/مامان ريحانه
4 مرداد 91 5:25
خدا هر دوى اين فرشته ها رو حفظ كنه¤

ممنونم عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
4 مرداد 91 10:01
عزيزه دلم خيلي ناز و خوشگليد دوتا تون . مرده عكسايي هستم كه ياسي مماخشو با دو تا انگشت كوچولوش گرفته . فندقه من


خاله نسیم خیلی گلی
یاسمین
4 مرداد 91 11:16
آخی الهی خدا جفتشونو حفظ کن


ممنون
یاسمن
4 مرداد 91 15:41
سلام
هزار ماشاا... دختر نازی دارید خدا حفظش کنه و همیشه در پناه خدا باشه
منم هنوز در ارزوی بهنترین نعمت خدا هستم لطفا برام دعا کنید ممنون


ممنون عزیزم.اگر قابل باشیم حتما دعاگووییم.
مامان ریحان عسلی
4 مرداد 91 17:59
سلام
وای گند زدم گند زدم خدایا من الان چیکار کنم
خاله هدی من به جای اینکه از 16 شروع کنم از 26 شروع کردم باید میرفتم سابع العشر اما سابع العشرونو خوندم
الان باید چیکار کرد نگی تورو خدا که باید برم از 16 شروع کنما که با ریحان واقعا نمیتونممممممممممممم
خاله دستم به دامنت یه کاری بکن من الان چیکاره بیدم گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

از خودم جواب تخصصی برات در وکردم برو بخون خواهر:
مامان قند عسل
5 مرداد 91 3:32
ماشالله محمد هر روز خوشگلتر از روز قبل میشه.یاسمین هم که لنگه نداره تو دنیا.عاشقشم.مامان ندا یاسمین عروس من میشه؟


مرسی از لطفتون.دخترم خواستگار زیاد داره باید با باباش صحبت کنم ببینم نظرش چیه؟؟؟؟ههههههه
مامان قند عسل
5 مرداد 91 15:20
نظر خودشم بپرسید.مهم خودشون دوتان. )))


چشم
خاله جون
5 مرداد 91 18:24
همینجام خاله هدی فقط بیشتر وقتا مهمونیم خونه خاله هامو و مامانجونمو و دایی و عمو و .....
مامان طاها
5 مرداد 91 18:24
عکس هاتون مثله همیشه بیسته بیست بود.
amir
6 مرداد 91 18:20
بخورمتونننننننننننننننننننننننننننننننن...جوجوهای عموییییییییییییییییییییییییییییییییییی شیطون من فقط تویییییییییییییییییییییییییییاسمینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
نگین مامان رادین
7 مرداد 91 13:49
ای جونم خدا حفظشون کنه خیلی شیرینند هزلر ما شاالله ،وای که من فداشون بشم چه قد ناناز شدند الاهی دورش بگردم این اقا کوچولو چه قد بزرگ و ناناز شده هر دو فرشته رو ببوسید
میترا
17 مرداد 91 3:27
الهی من فدای جفتتون بشمممممممم. آفرین به دختر خاله ی مهربون


مرسی