ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین زهرا در حالتهای مختلف

1391/5/5 17:45
نویسنده : خاله هدي
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا ورق بزنید...

یاسمین عصبی

یاسمین جیغ جیغوووو

یاسمین مدعی

یاسمین شاکی

یاسمین خودخواه

یاسمین طلبکار

یاسمین خوابالوووووووووووووو

یاسمین مظلوم

یاسمین معصوم

یاسمین نگران

یاسمین لوس

یاسمین آینده نگر

یاسمین خوشگل

یاسمین شیطون

یاسمین کنجکاو

یاسمین سه رخی

یاسمین نیم رخی

یاسمین دقیق

یاسمین خنده رو

یاسمین نمکدون

و یاسمین نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس مامان

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

-عکسها مربوط به دوشنبه ٢ مرداد ٩١

-کدوم حالت یاسمین رو بیشتر دوست دارید؟لطفا جواب این سوال رو هر چه سریعتر به سامانه www.yasaminzahra-pouryasin.ir بفرستید و یا از طریق پیامک خاله هدی و مامان  ندا رو باخبر کنیدچشمک.

-جایزه مجازی هم داره!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ریحان عسلی
5 مرداد 91 18:11
سلام دستت درد نکنه مامانش با این کلکسیون یاسی جون من شیطون و کنجکاوشو بیشتر دوست داشتم
خاله جون
5 مرداد 91 18:22
یاسمین نمکدووووووووووووون
مامان طاها
5 مرداد 91 18:23
من که کشته مرده خنده هاتم. خنده هات فوق العاده است.
مامان دینا جون
5 مرداد 91 18:50
همه ی حالتهای یاسمین خوردنیه.ولی من بیشتر از یاسمین خوشگل خوشم اومد.
مامان گلی
5 مرداد 91 23:00
من همه جورشو دوست دارم ولی یاسی لوسه ویاسی خوابالو راخیلیییییییییییییییییی دوست دارم
یاسمین
5 مرداد 91 23:54
سلام اولا تمامی حالات ماه تشریف داره نفس خاله...ولی ازهمه بیشتر یاسمین خوشگل ونمکدون قشنگتره
نسرین مامان بردیا
6 مرداد 91 2:38
من همممممممممممممممممممممه رو میدوسم.... ولی سه رخی یه چیز دیگه ست.... با نور پردازی مامان... دوست دارم دخملک
مامان قند عسل
6 مرداد 91 2:53
نمیشههه یکی انتخاب کرد.تو همه عکسا ماهه.ولی حالا که مسابقس اول نگران بعد هم نمکدونو خیلی دوس دارم .
تاتیانا و عمو
6 مرداد 91 18:31
قربونش برم خودش مانکن عکاسی بوده من خبر نداشتم.........همه عکسا رو دوست دارم و همه شون رو میپسندم برای موبایلم این عکس رو گذاشتم....یاسمین سه رخ فقط یه خاطر این لپ تپلششششششششششششش قربونت برممممممممممممممممممماگه میشد تو رو بخورممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم......حالا همه رسیدن یعنی همه ی خانواده بیایدددددددددددددددددددددددددددددددخدای مننننننننننننننننننننننننننننننننن
فرناز/مامان ريحانه
7 مرداد 91 5:09
سه رخي يه چيز ديگه ست.
نازنین‌زینب
7 مرداد 91 9:39
سلام تمام حالت‌هاش ناز و قشنگ بودن ولی من یاسمن لوس، یاسمن خوشگله و یاسمن خوابالو رو بیشترتر دوست داشتم. در ضمن خواننده خاموش همیشگی وبتون هستیم.
مامان ایلین
7 مرداد 91 10:14
من حالت خندون ونمکدونو دوست دارم البته همشون خوشگله
مانی محیا
7 مرداد 91 12:04
بدون اغراق همش قشنگ بود. اصلا پستت عالی بود..
مامان ارمیا
7 مرداد 91 13:15
خیلی جالب بود. همه عکس هاش ناز بودن. مگه میشه انتخاب کرد.
خاله جون
7 مرداد 91 16:01
سلام همه عکسها قشنگ بودند من یاسمین نمکدون رو خیلی خیلی دوست داشتم ممنون که بهمون سر زدین
یاسمین
7 مرداد 91 23:41
یاسمین نگران خیلی خوبه عکس را میگم ها
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 12:10
اي جانم . همه اش نازه اما خودخواه خيلي نازه
عمو وتاتیانا
9 مرداد 91 21:53
دماغشو ببیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن خوردنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اون لباس قرمزتو بپوش ما همه عاشق اون هستیم البته اینم خیلی نازت کردههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :شکر بشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییX
مامان نازنین زهرا
10 مرداد 91 5:16
یاسمین همش ناناز ولی من از همه بیشتر یاس نمکدون خوشگل وخنده رو رو دوست دارم نمکدون از همه بیشتر
نایسل خانم
11 مرداد 91 14:10
الهی فداش شمممم من یاسمیننننن لوس رو دوستتت داشتمممم اخییییییییییییییییییییییی جایزه ام چیه حالا
میترا
17 مرداد 91 3:08
من همه رو دوست دارم نمیتونم یکی رو انتخاب کنم
پرپر مامان نیکان
17 مرداد 91 8:55
همشون خیلی عالی و حرفه ای بودن.من یاسی شیطون و خنده رو رو خیلی دوست داشتم عزیزم


مرسی خاله
لیلی مامان بردیا
19 مرداد 91 1:41
همه حالت ها ت بانمک و دوست داشتنیه یاسمین جونم