ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

وابستگی

1391/8/1 18:20
نویسنده : خاله هدي
590 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدت خیلی خیلی به من وابسته شدی تا حدی که کسی حق نداره کنار من بشینه حتی بابااحسان وقتی یکی میاد روی مبل (مبل سه نفره)کنار من میشینه اعتراض میکنی و میگی که پاشه .

اونروز مامانی میگفت دختره خودمه اما تو ناراحت و عصبی که چرا دست انداختی گردن مامانم!!!!!!!

توی خونه همش از دور میدوی و خودت رو پرت میکنی بغلم گاهی وقتها سرت رو میذاری رو شونم و خودت رو میمالونی بهم عین یه پیشی ملوس خوشمزه، منم که انگار دنیا رو بهم دادن ،کلی ذوق میکنم برات.امروز رفتم کنار بابا احسان نشستم روی مبل جیغ زدی گفتی ماما اینجو یعنی بیا اینجا کنار من اومدم کنارت نشستم سرت رو گذاشتی روی پاهام و خودت رو لوس کردی دوباره رفتم پیش بابا جیغ زدی ماماننننننن اینجو رفتم سرت رو گذاشتی روی من و شروع کردی به بوسیدن و....

چند شب پیش سرت خورد کنار مبل تو هم که دنبال بهونه هستی که بگی تاب تاب تاب تاب (ننو)خلاصه هی تابت دادیم و هی خندیدی ماهم از کت و کول افتادیم گذاشتیمت زمین و شروع کردی به گریه و مدام میگفتی تاب تاب منم بهت گفتم: اخ پام آخ پام من پاهام درد میگیره تورو تاب میدم تو هم بلند شدی اومدی با یه حالت دلسوزانه ای پاهام رو نازی کردی و گفتی نانی نانی بعدشم رفتی و یه توپ برام آوردی همراه با یه لبخند قشنگ و بهم دادی تا من رو خوشحال کنی .

دیروز هم نهار نمیخوردی بهت گفتم یاسمین بخور من کلی زحمت کشیدم برات نهار پختم دستام درد گرفته تو هم داشتی کتاب میخوندی از سر جات بلند شدی دستتو حلقه کردی دور گردنم و بعدش گفتی آآآآآآآآآآآآ و دهنت رو باز کردی و لقمت رو خوردی.

فدای این همه مهربونیت بشم من خودم تنهایییییییییییییییییبغل.

اینم عکس داغ داغ حدود نیم ساعت پیش گرفتم که از حموم اومده بودی برنامه کودک میدیدی.زیر چشمش هم یه ذره هنوز کبوده اخه کنترل تلویزیون رو ٤ شب پیش کوبوندی زیر چشم خودت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان عسلی
1 آبان 91 18:29
سلام عزیزم دختر شیرازی بیا اینجو آخی چشماشو عافیت باشه یاسمین زهرا جون چه کلاه قشنگی هم گذاشته
عمو جون جون امیرو تاتیانا
1 آبان 91 21:32
ای وایییییییییییییییییییی قلبممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم گفتم این دخملی باز شیطونی کرده با کنترل چیکار داری تو اخه یاسمین... بابا این همه مشکلات نزارید جلو پای این خانومی فدای سر تو بشه عمو جون جون.. ای خدا چه حس قشنگیه این وابسته گی ... عکس خیلی زیباست مثل دختر هندیا شدی فقط خال هندی نداری یاسمین اخم نکن بخند بخندددددددددددددددددددد اونم اینجوریییییییییییی خلاصه دلگیر میشم وقتی میبینم تو اینجوری میشی مثلا زیر چشمت یا سرت و غیره... عمو جون جون یکم مراقب خودت و ما که این دور دور هستیم باش دیدههههههه اخه ما دل نازکیم خیلیییییییییییییییییییییییی باشه عمو جون جوننننننننننننننن دوژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم صدتااااااااااااااااااااااااا ماچچچچچچچ گنده از این دخمل هندییییییییییی
عمه زهرا
1 آبان 91 22:55
قربون این همه مهربونیت برم عمه درک عواطف بسیار بالایی داری جیگر عمه ماشاالله
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
2 آبان 91 10:16
الهی موش بخوله تو رو نفس خانم. دیشب تا در زدین توی آیفون گفتم یاسمین تویی؟ تو هم دستتو زدی به کلاه جدیدت و گفتی: "نیقا کُلام" یعنی نیگاه کلاهم کن!
خاله هدی 2
2 آبان 91 12:42
کلاهشو ببین سینا هیچ کلاهی رو نمیذاره رو سرش بمونه ولی این کلاه های حمام رو دوست داره و وقتی سر ما میبینه میخواد
میترا
3 آبان 91 2:21
دل میبرن این دخترها. عاشقتم ناناز خانم.

مرسی خاله جون