ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

19 ماهگی

1391/9/27 12:48
نویسنده : خاله هدي
851 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتر از جان ١٩ ماهگیت مبارک

خدایا زمان رو اهسته تر کن من دارم از دست میدمشوننگران.

یاسمین ٧ ماهه پارسال

یاسمین ١٩ ماهه امسال

خدایا خودت مواظب جوجوی من باشفرشته.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
27 آذر 91 13:31
این جوجو نیست باقلواست نه با اون پسمل خاله خوردنیش کلوچه و مسقطی خاله هدی هستن


خاله مرسییییییی
خاله هدی 2
27 آذر 91 13:48
ای گلم عزیزمممم وااااااای یادش بخیرررر.... واقعا زمان زود میگذره و این گلا بزرگ میشن خدایا شکرت...
من توی پست قبلی که قسمت نظرات شما رو باز کرده بودم اومده بودم 19 ماهگی یاسمینو تبریک بگم که نظر قاطی پاتی گذاشتم و آخرشم یادم رفت...
یک سال و هفت ماهگیت مبارک دختر کوچولوی عزیز خود خودم...


ممنون خاله.باورم نمیشه یکسالو هفتماه.خدایا شکر
مامان مبینا
27 آذر 91 15:50
ماشالا چقدر بزرگ شده،کلی از طرف من ماچش کنید.
به قول شیرازیا گمپه گلم


مرسییی
مامان گلی
27 آذر 91 16:04
یاسمین نانازم 19ماهگیت مبارک مامان ندا جون بیست هشتمین ماه حس مادری مبارکت باشه


مرسی مامان گلی جون
تاتیاناو عمو دون دونننننننننن
27 آذر 91 19:54
ای خدااااااااااااا اینجا داره چیکار میکنه؟تو هفت ماهگی منظورمه چی بوشیده این تبل خانوم...
یاسمن ببین مامانت چه آرزوی میکنه هااااااااااااااااااااااااااااااااا آخه مامان ندادرسته دوریم ولی منتظریم تا یاسمن دکتر چه زود بیایم خواشششششتگاری البته اون موقع دیگه عمو دون دون بیر شدههههه

این بیرهن خوشگلشوووووو بببین

یاسمین یه خبر خوب از این سیم کارت جدیدها اومد تبریز ثبت نام میکنن باید زودی بخرم با بابا احسانم بگم یکی برای تو بخره فقط برای تو هااااااااااااا شمارشم به کسی ندی

عمو جون فکر نکنی دوری و اینجا نیستی/قلب من اونجاست تو تنها نیستی...اصلا عموت شاعر میشه و قتی تو میاییییییییییی

ملوسککککککککککککک 19ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


ممنون عاماجون.خجالتم میدین
عمه زهرا
27 آذر 91 23:36
قربون عروسکم بشم یه تیکه ماهه جیگرم مامان ندا خیلی عالیه که عکسای فبلی رو هم کنار عکسای الان نشون میدی من عاشق اینجور کارام باریک


زهرا جون باریک رو به من بودی یا به کارم؟؟؟هههه
میترا
28 آذر 91 0:59
ای جووووووووووووووونم. جیگرِ من 19ماهگیت مبارک. واقعا خیلیییییی زود میگذره. هم خوبه هم بد. قربونش بشم انقدر کوچولو بود حالا خانم شده.


ممنون میترا جون.خوبیش چیه؟
مامان قندعسل
28 آذر 91 2:02
19 ماهگیت مبارک عسل خاله. یاسمسن جون خیلی دوستت دارم ولی گرفتاری اجازه نمیده همیشه کامنت بگذارم ولی هر روز وبتو چک میکنم.


درکتون میکنم.منم مثل شمام.ممنون
مامان نی نی
28 آذر 91 9:20
سلام نازنینم
خوبی خاله؟
آخه مامانت راست میگه خاله چرا این زمان این قدر زود میگذره؟


واقعا چرا؟
مامان عسل
28 آذر 91 16:26
نوزده ماهگی مبارک خوشگل خانوم
عمه زهرا
28 آذر 91 20:19
هم به خودتون هم به کارتون عزیزم


ممنون باریک
تاتیاناو عمو امیر
28 آذر 91 20:29
تو خیابون داشتم راه میلفتم دادم افتاد که اعصاب ندارم شروع کردم به دویدناینم عمو تو داری یاسمینوووو.....
یاسمینننننننننننننننننننننننننننننن زهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شب یلدا منتظرممممممممممممممممممممممماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شیطونااااااااااا فراونننننننننننن..
به هی کی چیز میز نده بخوله فقط به محمد خان بده چیزمیزاتوفدای هر دوتاتون........یلداتون مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


چشم عاما جون
میرزا کوچک خان
28 آذر 91 23:20
وای وای....
موش بخوره اون لبای غنچه رو....


ای وای موش!
♥ مامي ملودي جون ♥
29 آذر 91 10:50
اي جان واقعا معلومه ماشا الله خيلي بزرگ شده خانومي شده واسه خودش لباش و نيگاه ماهي شده


مرسی
♥ مامي ملودي جون ♥
29 آذر 91 10:51
مبارك ماهي كوچولو


ممنون