ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

فقط عکس

1391/9/20 15:36
نویسنده : خاله هدي
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بگم هر جا ریخت و پاش دیدید مقصر من نیستم یه دختر خوشگلی توی خونه داریم که با نظم و ترتیب مخالفه!هرچی جمع میکنم در سه سوت همش به اضافه مقادیر دیگری خرت و پرت پهن میکنه!!!بابا احسان که میگه بیخیال شو اصلا خونه رو مرتب نکن،منم دارم رو این قضیه فکر میکنممتفکر!

خوشگلمممممم؟

موش شدم برا خاله جونمبغل.

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

بهش میگم بخند ،بچم چه ضایع خندیده کاملا تابلوووومژه.

عاشق دیدن آلبوم.ببینید چطوری هر صفحش رو ورق میزنه عکسهاشو میبوسهماچ.

به پشت صحنه توجه نکنید لطفا!!!!

این تیوی رو بابا احسان برا رضا (کارگرشون)میخواد ببره شده وسیله بازی یاسمین!

همونطور که در عکس مشاهده میکنید ،چند لحظه قبل از گرفتن عکس یه خرمالو رو ترکونده و زده به شلوارش!

اینجا بهش گفتم یه جور بخند دندونات معلوم شه.....نیشخند١

فداااااااااااات بشم نفسم!

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

- همه عکسها با تاریخ توی آرشیو محفوظه الان وقت ندارم براشون تاریخ بزنم جز چند تا عکس آخری که میدونم ماله دیشبه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله هدی 2
20 آذر 91 15:50
سلاااام... اول از همه لطفا اگه میشه قالب ادامه مطلبو عوض کنید آخه سایز عکسا رو کوچیک میکنه اون چند تا عکس اولی که یاسی و محمدن که تقریبا یاسی رو از تو عکسا بیرون کرده... دوم... ماشالله به این دو تا کوچولوی نااااز... اون عکس آخریا با لباس صورتی ماهن مااااشاالله. موهای مجعدشو نیگاااا از کِی موهاش فرفری شد؟!؟!؟! آخه یادمه کوچولوتر بود این مدلی نبود آره!؟!؟؟! محمدددد عزیزم اون عکس موش شدنشو میخوام بخورم... ما هم بعضی از عکسای سینا رو میدیم چاپ میکنن... هیچی مثل عکس آلبوم نمیشه آخه
نسرین مامان بردیا
20 آذر 91 16:46
لذت بردیم مثل همیشه... یه عکس از بچگی های خودم پیدا کنم براتون میذارم ... یاسی شبیه بچگی های منه... باور کنییییید
میرزا کوچک خان
20 آذر 91 17:19
ای جووووووونم.... ای جووووووووونمممم......... ماشاالله.... ماشالله.... اصلا انگاری باید این دوتا رو نشست و خورد بخدا!!!!!
عمو دون دون...
20 آذر 91 19:25
سلام به وروجکای ناناز خودموننننننن معلومه خوشگلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عشق عمو دون... وای از دیدن محمد خاناین قلبه هی تبید مو ش مو ش موش هستی توووووووووووووووووووووووووووووووووووو عکسای یاسمین زهرا خیلی قشنگن خووووووووووووووووووووووووو ضایع خندیدن و نشون دادن دندون رو دوست دارم ... بوست میکنیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم آاااااااااااااااخییییییییییییییییییییییییییششششششششششششششششششششش حق داره خوووووووووووو این یاسمین خانوم شیطونی کنه...ولی مامانی رو زیاد خسته نکن
عمو دون دون
20 آذر 91 21:52
خوشگل چیه جیگرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عکس وبلاگ هم مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک دلم نمیاد ببندم وبلاگ تو روووووووووووووووووو خووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مامان گلی
21 آذر 91 0:12
زیاد قصه نخورید ماهم با کیمیا شیطون خونه ما همین وضعیت داریم ولی خیلی عشق داره خرابکارهاشون
عمه زهرا
21 آذر 91 1:38
آره قربونت برم تو یه تیکه ماهی عزیزم پسرخالتم خیلی خوشکله نفس عمه ماشاالله چشم نخورید ایشاالله
مانی محیا
21 آذر 91 8:44
من عاشق این دوتا موشی ام. ج اااااااااااااااااااااا ن
♥ مامي ملودي جون ♥
21 آذر 91 10:41
خيلي خوبه دو تا هستن كلي باهم بازي ميكنن. خانوم طلا آخه روي تي وي چيكار ميكني
مامان دینا جون
21 آذر 91 13:18
ای جونم.این دو تا نی نی چقد با نمکن.دوتا عکس اولی حرف نداره.
میترا
22 آذر 91 1:39
ممنون. کیف کردم با دیدنِ عکس ها. قربونش بشم. محمد موش شده خیلی ناز شده. اون عکسی که یاسمین میخنده که دندونهاش دیده بشه خیلی بامزه است. کی میاین مشهد؟ دلم تنگ شده


مرسی میترا جون.نوبتی هم باشه نوبت شماست.شما کی میاین؟
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
22 آذر 91 12:55
جوجوهای خوردنی، هرچی بیشتر میخورمتون گرسنه تر می شم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
22 آذر 91 13:03
کلا استاد خرابکاری هستی! بچه هم اینقدر ویرانگر همه جا رو هم ویران کنی و به هم بریزی و بشکنی و داغون کنی آخرش لپ لپوی خومزه خودمی
مامان ریحان عسلی
22 آذر 91 16:58
سلام ای جونم چه عکسای با حالی اشکال نداره بچه بزرگ کردن هم خوبی داره هم بدی بدیشم واسه ما مامانای حساس جمع و جور کردن بریز و بپاشهای این فسقلیهاست ایشالا همیشه تنشون سالم باشه ... آمین
مینا از کرج
22 آذر 91 20:14
سلام خاله هدی
مدتیه که وبلاگتونو میخونم. یاسمین زهرا خیلی دوست داشتنیه ماشالا.... به سر زدن به وبلاگتون عادت کردم....خدا حفظش کنه نازنینو....انگار عضوی از خانواده ما شده....

وای مرسی عزیزم. شما خیلی به ما لطف دارین.بوس از طرف یاسمین زهرا برای خاله مهربونش
محدثه
23 آذر 91 12:11
سلام عزیزم خوبی یاسی جون ماشالله چقدر ناز شدی دوستت دارم بووووووووووووس
مامان نی نی
24 آذر 91 13:59
سلام عزیز خاله شما نی نی ها که اگه بریز وبپاش نکنید اسمتون رو نی نی نمی ذارن دورت بگردم نازم
راستی من شما رو لینک کردم اگر شما هم دوست داشتی ومنو لینک کردی برام یه کامنت بذار دوستت دارم بوس


ممنون عزیزم
میترا
27 آذر 91 17:19
دارم عکس محمد رو به کیمیا نشون میدم، لبهاش رو مثل محمد میکنه


عزیزم