ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تتلد عاماجون

1391/9/29 15:51
نویسنده : خاله هدي
909 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا عکس از شب تولد عمو علیرضا یا به قول یاسمین زهرا عاماجون!

برای دیدن بقیه عکسها یه سر به وبلاگ پسرخاله کوشولوم بزنید.

قبل رفتن به خونه خاله سارا

تتییییییییی

چرا فقط خونه خودمون بهم ریخته باشه ........

-عمو علیرضا تولدتون مبارکهورا.

-این عکسها مربوط به 18 ماهگیمه پس توی موضوعات 18 ماهگی قرارش میدیم.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نی نی
29 آذر 91 15:54
جونمی عزیز خاله


ممنون خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 16:25
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 18:47
سلام پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .
رجبی
29 آذر 91 19:14
سلام دوستان. من طراحي تقويم کودکان انجام مي دهم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد. شايد بتونم کمکتون کنم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
مامان آترین
30 آذر 91 0:09
وای یاسی ناز ناز خانم چقدر ماشالله خوش تیپ هستی
عمه زهرا
30 آذر 91 0:47
قربون عروسکم برم با این پسر خاله بامزش خوشتیپ عمه چه عینک دودی قشنگی آفتاب بدم خدمتتون
میترا
30 آذر 91 2:08
نااااااااااااازی... نگاش کن چجوری داره خامه میخوره. شرارت میباره
romina
30 آذر 91 12:33
قربونش بشم تولد عموجونشم مبارك باشه
مامان گلی
1 دی 91 9:09
سلام جوجو نانازای من تولد عاما مبارک .
♥ مامي ملودي جون ♥
2 دی 91 10:51
فداي اون عكسات در ضمن تولد عاما جون هم مبارك
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
2 دی 91 11:01
آفتاب بدم خدمتتون