ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یلدا مبارک

1391/9/30 13:09
نویسنده : خاله هدي
491 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر که مامان ندا مثل مامان بعضی ها نیست که اگه من نرسم نیاد و مطلب ننویسهچشمک. آخه من بیچاره یک کاری رو شروع کردم ولی خب، این روزا کلی سرم شلوغه و اینقدر توی بیمارستان به خاطر ارزشیابی سالیانه درگیری ذهنی و کاری دارم که اصلا رغبتی برای رفتن پای کامپیوتر توی خونه ندارم. البته به این بی رغبتی من، فشار کار زیاد به خاطر پایان نامه و داستانهاش رو هم باید اضافه کرد که باعث شده هنوز بعد از سه ماه از تاریخ دفاعم، نسبت به قلم و کاغذ هم آلرژی داشته باشم.

خلاصه اینکه، از همه دوستای عزیزم به خاطر این دوری عذر خواهی میکنم احتمالا از این به بعد هم کمتر میتونم بیام روی نت.

اما این دلبر خانم و پسمل خاله جونیش نمیذارن که کلاً از نی نی وبلاگ جدا شم. الانم فقط اومدم یه تبریک یلدایی بگم و برم. کلی حرف و تعریف از خوشگل خوشگلا دارم اما تو رو خدا ناناسی منو ببخش همه رو میذارم تا مامان ندا بنویسه یا اینکه یه وقت درست و حسابی پیدا کنم و خودم بنویسم.

قضیه نی نی رو دوست داشتم بنویسم که هرجا میری باهاته و این تیپهای جدیدت که با عینک دودی و کیف خوشگلت راه میفتی میری خیابون و مهمونی و دلبری میکنی و حرف زدن هات و ریز ریز کردن دل من و همه اطرافیان. ناناسی خوشگل خیلی ماهی، اونقدر که اصلاً ماه باید خودشو با تو مقایسه کنهقلب خیلی خیلی باهوشی و تیز و عاقل. هرکی شک داره یه سر بیاد و با سایرین مقایسه کنهتشویق

یکسال و هفت ماهگیت هم مبارک باشه که هرروزش برای ما خوش یمن تر و مبارکتر از روز قبلش بود.ماچ

یلدات مبارک، دردانه بهاری ما! همیشه شاد و سرافراز و باعزت باشی و البته سالم سالم و صالح صالح و بهترینقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

پویا تم
30 آذر 91 11:00
سلام عزیزم برای طراحی تقویم1392و تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا برای کودک دلبندتان به وبلاگم سر بزنید
romina
30 آذر 91 12:32
يلداي شماهم مبارك باشه عزيز دلم
مامان نی نی
30 آذر 91 13:51
سلام فدای اون چشمات بشم خاله یلدات مبارک انشاالله هزلر ساله بشی
میترا
1 دی 91 2:23
هر چند وقت یکبار بیا همین قدر بنویس و برو. ما راضی هستیم.
مامان گلی
1 دی 91 9:12
سلام عزیزم یلدامبارک انشالله درکنارخانواده مهربونت همیشه شادو سلامت باشی
مامان گلی
1 دی 91 9:19
سلام هدی عزیزم خییییییییییییییلی دلم برای نوشته هات تنگ شده بود انشالله هرجاکه هستی هرکاری را شروع کردی موفق باشی ودلت همیشه پراز شادی باشه .شوق به جلو رفتن برای تجربه جدید شاد وخوب هرروز در وجودت بیشتر بشه یلدای شما هم مبارک
مامان قندعسل
2 دی 91 0:08
سلام خاله جون دلمون یه ذره شده بود برات. موفق باشی عزیزم.
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
2 دی 91 11:00
ای جونم خاله ای ببین منم دندون دارم
مامان عسل
2 دی 91 14:45
یلدا مبارک یاسمین زهرا جون یک سال و هفت ماهگیت هم مبارک خانومی
مامان دینا جون
2 دی 91 16:38
عزیزم خصوصی داری