ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ببکید

1391/11/28 17:57
نویسنده : خاله هدي
659 بازدید
اشتراک گذاری

Babakid

قشنگترین کلمه ای که میگی همین ببکید یا ببخشیدهههههههههههههه

الهی فدای توبشم من که اونقدر خوشمزه ای

دیشب داشتی گردنم رو بوس بوس میکردی یهو دندونتو فرو کردی توی گردنم منم داد زدم آخیهو با حالت شرمندگی گفتی ببکید ببکید ببکید!

میخواستی از پشت سر بابا احسان و باباجون هادی رد بشی نمیتونستی با دست هولشون میدادی و پشت سر هم میگفتی ببکید ببکید!

و یه عالمه ببکید دیگه برای انجام کوچیکترین اشتباهبغل.

تو همه چیز من و بابا احسانی !تو به ما همه چیز بخشیدی عسلم!

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله هدی 2
28 بهمن 91 17:38
عزیزدلم عاشق این عکسشم خیلی ناز افتاده ماشالله
این دستمال سرا به یاسمین ما میاد


ممنونم
شقایق مامان آرشا
28 بهمن 91 19:42
سلام گلم.آفرین دختر فهمیدم.


مرسی خاله
مامان گلی
28 بهمن 91 22:18
وای قربون این جوجوها چقدر کاراشون وحرفاشون مثل همه کیمیاهم میخواد ازپشت یکی رد بشه تندتند میگه ببشخید


فداشون
مامان قندعسل
28 بهمن 91 23:40
الهی قربونت برم که ایقدر مودب و مهربونی.


ملسیییییییییی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
29 بهمن 91 11:30
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووویییییییییییییییی مرده این فیگورتم آله


ممنون آله
عمه زهرا
30 بهمن 91 11:50
دل اونایی که حرف یاسمینو نمیشنوند بسوزه واقعععععععععععععععععععا خیلی قشنگ میگه ببکید من که غششششششششششش میکنم ماشاالله به این ادب


اگه عمه زهرا تعریف ادبش رو بکنه.ههههههههه

شوخی کردم.مرسی عمه گلی


مهسا مامان کیارش
1 اسفند 91 17:33
الهی من فدای اون ببکیدت بشم که اینقد بامزه ای جیگرخانم


مرسی خاله به قول یاسمین نمنون
مامان ریحان عسلی
1 اسفند 91 18:13
سلام
ماشالا هزار ماشالا خوب پیشرفت کردی تو حرف زدن


خاله پس چی فکر کردی؟؟!1
میترا
4 اسفند 91 17:20
فدای دختر خوش تیپ و مهربون
مامان صدف
6 اسفند 91 8:56
قربونش برم. حالا این اولشه. بعضی وقتا یه چیزایی میگه که حسابی غافلگیرتون میکنه.