ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

خدارو شکر

1392/1/29 3:39
نویسنده : خاله هدي
905 بازدید
اشتراک گذاری

الان سه و نیم نصفه شبه دارم نگات میکنم ولی سیر نمیشم.خداو شکر میکنم که تورو دارم.خدارو شکر میکنم که تو دختری از جنس گلی، از جنس ابریشمی .خداروشکر میکنم که دختر دارم،هم احساس ،همدم و همزبان

چه چیزی از این بهتر

رسول الله (صلوات الله علیه و آله) فرمودند:دختران، چه فرزندان خوبى هستند: مهربان، یار و مددکار، اهل انس و الفت، با بركت و اهل پاکیزگی!

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ریحان عسلی
29 فروردین 92 9:59
سلام
خدا برات نگهش داره


مرسی .همچنین برا شما
خاله هدی 2
29 فروردین 92 10:27
دختر دختره دختر!!
زنبیل زره دختر!!
گل به سره دختر!!
تاج به سره دختر!!
_______________________
عزیزم لپاشو نیگا گل انداخته نصف شبی
فرشته کوچولوی معصوم و دوست داشتنی
معلومه که داشتن دختر باعث افتخار و مباهاته هر کس هم منکرش بشه رابطه مستقیم با میزان درک و فهم و عقل و شعورش داره
چه خوبه که دختری یاسی گلی و با شیرین کاریای دخترونت دل ما رو می بری حتی توی فضای مجازی


مرسی خاله هدی جون.انشاا... سینا یه خواهر خوشگل گیرش میاد.ههههه
خاله سارا
29 فروردین 92 15:51
ای قربون لپهای سرخش برم من. وای یاسمین میخوام کاش خونمون یه جا بود.یاسمیییییین عشق من قربونت برم نفسم عروسکم .


کاشکیییییییییییی.این که آرزوی ماست
عمه زهرا
30 فروردین 92 0:26
قربون عروسک خوشکلم برم من که اگر یه روز نبینیمش افسرده میشیم ماشاالله نفسسسسسسسسسسس عمه


عمه زهرا و افسردگی؟؟؟از محالاته
مامان قندعسل
30 فروردین 92 1:40
واقعا دختر رحمته


مرسیییییی
خاله هدی 2
30 فروردین 92 10:56
ما که خیلی دوست داریم و از خدامونه ولی مامانش دیگه نمیخواد بچه بیاره
تاتیانا و عمو دون دون
30 فروردین 92 19:16
مجنونم مجنونم عاشقونه میخونم// شیرین لحظه های من باش ای یاسمین......خداروشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ای دخمله دل میبره فقط همینننننننننننننننننننننننننننن
marzieh
31 فروردین 92 2:28
Neda joon saate 1 esfhan larzid . Man az negarani neshstm bala sare artin.doa kon etefaghe badi naoofte.


آخی عزیزم نگران باش.انشاا... چیزی نیست و به خیر میگذره
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
31 فروردین 92 8:05
خوشمزه خوردنی خودمه
میترا
31 فروردین 92 12:59
جانا سخن از زبان ما می گویی. واقعا دختر داشتن خیلی خوبه. لپای قرمزش رو نگاه


خدارو شکر