ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دندون 17و آموزشهای گام به گام با متد مامان ندا!

1392/4/9 12:39
نویسنده : خاله هدي
911 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش موقع خواب بیقرار بودی ،یه کم بد اخلاق شده بودی و نق نقو،این هفته هم دیدم خیلی خوب نمیتونی غذا بخوری به خصوص غذاهای موردعلاقت مثل جیگر و میگو!!!!

یه حدسهایی زدم که شاید میخوای دندون دربیاری اما خب توی دهان ریزت که هیچی پیدا نیست،دیروز وقتی دیدم توی وبلاگ ملودی جون خبر دندون جدید رو دادن و بیقراریهای چند روزه به هر صورتی بود و به بدبختی توی دهانت رو نگاه کردم و دیدم بلههههههههههههههههههههههه!دندون ١٧ نصفش اومده بیرون فک پایین سمت چپ دندون کرسی و ٣ تای دیگه هم از زیر لثه پیداست.این ٣تا که در بیاد دیگه چندین سال از شر دندون درآوردن راحت میشی تا انشاا... دندونای عقلت!

و بالاخره...

آموزش توالت گام به گام هم داریم که انشاا... در طی ٣-٤ ماهه آینده به اتمام میرسهنیشخند!گام اول و دوم و سوم رو خوب بودی انشاا... تا گام دهم به خوبی پیش بری!

گام ١:خرید لگن یا همون دستشویی کوچولو با سلیقه یاسمین و تشویق و ذوق کردن برای نشستن روی دستشویی.

گام ٢:آشنایی با م...ع و ا...ر تا ترسی ازشون نداشته باشه و بشه راحت با یک سیفون بفرستیمشون پیش دوستاشون!

گام ٣:دستشویی رفتن بعد از بیدار شدن از خواب شبانه!

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 تیر 92 13:17
ندا باید استاد کودکیاری می شدی. همچین پروژه از شیرگرفتنو طول دادی که بچه خودش گذاشتش کنار. این دستشویی رفتن هم فکر کنم نتیجه اش درخشان باشه! تا حالا دیده بودین بچه به عشق قصری یا همون لگن بره دستشویی؟ مامانش استاد سرهم کردن داستانه و بچه هم عشق داستان با همه چی خداروشکر به نسبت بقیه بچه ها راحت تر کنار میاد


واییییی چقدر خواهرم ازم تعریف کرد.نمنونننننن عدیدم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 تیر 92 13:17
راستی دندون جدید مبارک پپلوی خوردنی خودم


امیر مهدی و عمی
9 تیر 92 13:21
ای جونم
موفق باشی عزیزم
مامانی شما هم خسته نباشی.


ممنونم
میترا
9 تیر 92 13:56
من که دیگه نمی فهمم کی دندون کیمیا در میاد. مرحله جدید رو هم با موفقیت طی کنین انشاالله


فکر کنم همش درومده دیگه
مامان گلی
9 تیر 92 15:12
مامان میترا که خییییییییییییییییییلی اذیت شد تومرحله هم شیرگرفتن هم ارپوشک گرفتن کیمیا دلم براش می سوزه




واقعا
.کیمیا کلا به روش ضربتی عادت داره

مامان قندعسل
10 تیر 92 0:35
واقعا استادی نداجون.
ولی من هر چی سعی کردم نتونستم آرتینو آروم آروم از شیر بگیرم و طرح ضربتی براش راحتتر بود. برای پوشک هم فعلا هر موقع خودش بگه میبرمش ولی روی لگنش نمیشینه


نه بابا استاد چیه .شما خودت بهتر میدونی چی برا بچت بهتره و مطمئن باش کاری رو که کردی و میکنی برا آرتین از هر روشی بهتر و موثرتره!
میترا
10 تیر 92 11:34
تحت تاثیر این پست دیشب که داشتم براش مسواک میزدم یه بررسی دقیق کردم. سمت چپ بالا یه دندونی اون ته داره در میاد. ولی نشمردم ببینم چند تا دندون داره


خوبکه ملودی یه پست زد تا ما هم از دندونای بچه هامون با خبر بشیم
مامان دخترا
10 تیر 92 12:13
روزهای سختی در پیش داری بانو.
خدا قوت!


اوهههههههههه.ممنون از همدردیت
madarkhanomi
10 تیر 92 12:53
حسابی خسته نباشی مامان خانوم!
ایشاله که دخملکت قدرت رو بدونه


ممنون .کاری نمیکنم که.همه مامانها همین کارها رو میکنن
مامان حنانه زهرا
11 تیر 92 5:09
مبارکه دیگه خانم خانما بزرگ شده


تازه گامهای اولیم ولی بازم ممنون
♥ مامي ملودي جون ♥
12 تیر 92 11:47
واي كه من اين موضوع برام كابوسههههههههههه . اصلا گيج شدم آخه ملودي حرفم نميزنه
مامان حنانه زهرا
17 تیر 92 14:55
چرامن لینک نیستم
چرا به ما سر نمیزنین؟

فقط میتونم بگم شرمنده به خدا نمیرسم نگاه به لیست دوستام بکن چقدر طولانیه .شرمنده الان میام پیشتون.در ضمن من فکر کردم لینک شدید.ببخشید

مامان صدف
22 تیر 92 9:21
عزیزم اگه حس میکنی آمادگیشو نداره عجله نکن. چون خودت اذیت میشی. من امسال بعد عید شروع کردم و یک هفته بیشتر طول نکشید. یعنی 2 سال و 8 ماهگی. خیلی راحت.


نه عجله ای نیست.فقط یکی دوساعت در روزه برا اماده شدن