ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

مهمونی

1392/5/11 18:58
نویسنده : خاله هدي
784 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مهمونی دارم از یک هفته قبلش وقت آپ کردن اینجا رو ندارم!

فردا هر دوتا بابا جونهای یاسمین و بقیه خونواده مهمون خونمونن  لبخند اونقدر کار دارم که وقت نمیشه بیام اینجاآخ .ببخشیدمژه.

اینم برا خالی نبودن پست

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آيسو وآيسا
11 مرداد 92 20:46
مامان گلی
11 مرداد 92 21:25
قبول باشه پذیرایی از مهمانهای خدا ناناز من با این لباس نانازتر شدی کیمیاهم آستین بلند همین لباس داشت من خبلی دستش داشتم
عموشممممممممم
12 مرداد 92 12:46
وای تادیدم آپ گردی اومدممممممممم عموجون انصافا ژستت حرف ندارهههههه دلم برات تنگ شده بود خیلییییییی به مادرت کمک کن تا ازت عکس بگیره ما ببینمااااااا
طراح وبلاگ
13 مرداد 92 2:16
سلام. اینجا قالب های سفارشی قشنگی داره و با عکسای خودتون و دلخواه خودتون قالب های سفارشی قشنگی درست میکنه. حتما سر بزنید. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/page/nemooneghaleb
مامان آنيسا سعيده
15 مرداد 92 12:12
جيگرمي فقط دوس دارم بخورمت


مرسی