ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دختر 27 ماهه من

1392/6/8 17:55
نویسنده : خاله هدي
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

ماچدختر ٢٧ ماهه من خیلی خانوم شده، خودش که مدام میگه من خانوم شدم(قانوم تدم کانوم تدم شایدم نگه تدم بگه شدم)،بذار اول کار بگم که یاسمین به گفتن اشتباه بعضی از کلمات عادت کرده در حالیکه میتونه درستشون هم بگه مثل اسمش که میگه دندیین ولی اگر ازش بخوای میگه:داسمین

اسمت چیه:دندیین دهلا پولاسین!

فامیل منم میگه:دوتالالاییقهقهه

یادتونه قبلا اوایل تیر بود گفتم اموزش گام به گام از پوشک گرفتن داریم ،یاسمین دو سه روز بیشتر همکاری نکرد و لج کرد منم دیدم با لج بازی فقط دوتاییمون اعصابمون خرد میشه دوباره بیخیال شدم  و گفتم از اول شهریور شروع میکنم !روز ١٦ مرداد بود دیدم پمپرز یاسمین تموم شد ،البته توی پارکینگ بود ولی حوصله رفتن تا پارکینگ نبودنیشخنداز اونروز بود که دیگه تصمیم گرفتیم به پوشک بگیم بای بایییییییییییییبای بای.روز اول خیلی همکاری نکرد ٥ بار خودش رو خیس کرد و فقط ٥ ساعت باز بود از روز دوم ساعت باز بودنش رو بیشتر کردم و خدارو شکر همکاری فوق العاده یاسمین شروع شد از روز سوم که دیگه شبها هم کنترل ادرار پیدا کرده بود الان دیگه پمپرز نیست جز وقتی برا خریدی چیزی میریم بیرون و تایم بیرون بودنمون زیاده ،خوشحالم آفرین تشویقامیدوارم کنترل صد در صد رو زودی به دست بیاریماچ.پروسه از پمپرز گرفتنت در این ١٢ روز خیلی راحت بود بغل.دوسال و دوماه و نوزده روز کامل پوشک شدی.یاد حرف میترا جون افتادم اونروز و از ته دل احساسش رو درک کردم:چقدر دلم گرفت سطل حمام رو دیدم که خالیه خالیه و بدون پمپرزنگرانمامانم هم میگه برا چه چیزایی غصه میخوری توقهقهه.

به پاس از پمپرز گرفتن و البته از شیر گرفتن یاسمین زهرا احسان گفت میخوام برات کادو بخرم منم به همه چیز فکر میکردم جز لنززززززززززززز دوربین مژهاونقدر خوشحال شدم اونموقع که اگر بهم بلیط سفر به جزایر قناری رو کادو میداد اونجوری خوشحال نمیشدم.ممنونننننننننننننن احسان عزیزملبخند.

از کارها و حرفهای یاسمین زهرا بگم که خیلی خوشمزس:

افتاده زمین :مامان بگلم کنماچ مباظبم باشقلبگوبونت برم(قربونت برم)

محمد گوبونش برم توچولو بوده تو شیکم مامانش بوده!توی برنامه فیتیله نوزاد عروسک نشون میده یاسمین میگه:وااااااااااای گوبونشون برم تیر میخورن.(شیر)

عاشق مدرسه و مهد کودک رفتنه امار همه مهد کودکهای اطراف هم داره همش میگه :مامان اونجا مه کودکه !

مامان بزورگ بشم مدسه میبریم؟

وای مامان من گادر دوست دارم(قادر کارگر افغانی بابا)دوست دارم گادر بگلم کنهسبز.

خودت رو قاطی همه مسایل میکنی مثلا:

مامانجون رباب داشتن میگفتن من میگم بعد از نماز بریم خونه عمه یاسمین گفت:منم میگم بریم پارک!

بابا احسان بیدار شو عدید دلم!

حرف س به دایره حروف یاسمین اضافه شد:

مدته شده مدسه

 دتویی شده دستویی

 احتان شده احسان (ح خیلی کمرنگ)

بازی مورد علاقت مامان بازی یا همون خاله بازیه به طرق مختلف:

از صبح تا هر وقت خونه باشیم داری کنار هر کاری مامان بازی میکنهاوه:

مامان بیا محمد بگل کن!

مامان محمد تیر میخواد!(شیر)

مامان محمدو انداختی!

مامان بپرمو هلو(بفرما هلو !بفرمو شیرازی)!

مامان ماکالونی دلست کردم بیا بخور!

بابا اونجا نشین عامو علیددا نشسته اونجا!

مامان کارت بیکیشم ببار قلاغ شو!(کارت میکشم سوار الاغ شو)

واااااااای مامان عددتکم پیپی کرده بریم بوشوریمش!(عروسکم)

و....

الان١٢-١٠ روزیه مامانجون شهناز رو میبره توی اتاق پشت تخت روی زمین اجازه ورود به هیچ کس مخصوصا من رو نمیده و مدام بازی میکنه معمولا آشپزی و دکتر بازیقهقهه و بنده خدا مامانجونم باید همونطور بشینه و باهاش بازی کنه ،خاله هدی و خاله سارا رو هم که دو سه روز پیش گیر آورده بود هی کارت میکشید و میگفت سوار یه چیزی بشن مثلا برده بودشون پارک! اونروز مامانجون رباب رو هم وارد خاله بازیش کرد و مدام باهاشون بازی میکرد.

تبلیغ فیلم دهلیز رو گذاشته همون پسره که توی دود کش بود توش بازی میکنه میگه: مامان این آقاهه کیه؟بهش میگم بابای نینیه با جدیت گفتی:نههههههههه باباش فیلوزه!

اونروز رفتیم مهمونی عروس جدید فامیل وارد شد همه کل زدن یاسمین هم میگفت:دوماد کو؟ دوماد کو ؟بعدش از خودش پرسیدن دوماد کو؟یاسمین گفت:دوماد یفته نون بخره!

مدام در حال سوال پرسیدنی این کیه و چیه و کیکی میگه(چی چی) در اصل مدام در حال حرف زدنی منم حوصله پر حرفی ندارم خدا کنه بزرگ بشی خوب بشی به قول مامان گلی مخ فولادی میخوان این ریزه هانیشخند.

- دوتا فحش هم یاد گرفته بودی که از کلت پرید یکی:پدس توخته(پدر سوخته)یکی هم کله پوک(از تلویزیون یاد گرفتی دومی رو)

-این پست توسط مامان ندا نوشته شده!

-دو عکس اخری با لنز جدیدهاز خود راضی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهدیه
28 مرداد 92 15:48
لنز جدید مبارک.. مامانش زود باش.. کلی عکسهای قشنگ از این دخملمون بذار...


مرسی.چشم
مهدیه
28 مرداد 92 15:49
وای خدای من.. چه جوری خودشو رنگ کرده!!! چه جوری این دخملو شستی؟؟؟؟!!!!!!!!!!


رنگ انگشتیه با اب زودی پاک میشه
مامان آيسو وآيسا
28 مرداد 92 16:42
اولا عاشق مدل حرف زدن اين دخملي كه خيلي شيرين زبونه...
دوما از طرف من يدونه محكم ببوسششششششششششششش ماماني
آفرين به گل دختر كه ديگه ترك پوشك كردهميبوسمت هزار تاناز ناززززززززززززززززززززي


مرسی گلم
مامان قندعسل
28 مرداد 92 17:03
لنز جدید مبارک. چقدر خوب که از پمپرز گرفتنش راحت بود.من که هنوز میترسم بازش بزارم. دعا کن آرتین هم همکاری کن،خیلی استرس دارم.این مرحله از همه برام سخت تره.


اگر آمادگیشو داشته باشه همکاری میکنه.ممنون
مامان ریحان
28 مرداد 92 17:27
سلام
27 ماهگیت مبارک ، چقدر یاسمین شیرین زبون شده
لنز جدید مبارک


مرسی عزیزم.ممنون
عمه زهرا
28 مرداد 92 21:39
واقعا فرق داره ها مباركه لنز جديد


ممنون گلم
خاله هدی 2
28 مرداد 92 22:03
لنز جدید مبارکککک...
من تا عکسو دیدم فهمیدم با لنز جدیده حالا دیگه ازین به بعد همه عکساتون مثل عکسای اون قبل تر ها کیفیتش عالیه
امیدوارم که پروژه ترک پوشک هم با موفقیت کامل به اتمام برسه و دیگه تبدیل به یه امر طبیعی بشه برا یاسمین خانم عزیزمون



مرسی.امیدوارم همکاری کنه هم در زمینه عکس و هم پوشک
مامان گلی
28 مرداد 92 23:23
27ماهگیت مبارک عزیزم



ازپمپر بای بای کردنت هم مبارک راحت شدی اراین وسیله گرما زا























ممنونم.واقعا راحت شد


خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
29 مرداد 92 9:43
به بچه یه کم محبت کن، بغلش کن تا اینجوری نشه و هی نگه: قادر دوست دارم، بگلم کنه حالم سر صبحی دوباره بهم خورد


خخخخخخخخخخخخخخ
♥ مامی ملودی جون ♥
29 مرداد 92 12:14
مبارک باشه لنز دوربین . ندا تو رو خدا مواظب این یکی باش به دو دلیل . اول اینکه ماها گناه داریم عکس ناناز خانوم و نبینیم بعدش هم یاسی جون ماشا الله خانوم شده و دیگه کاری نمونده که بخوای ازش بگیری مثل مامی و شیر و این چیزا ، بابا احسان دیگه برات نمیخره


چشممممممممممممممممممم
بانوی مهر
29 مرداد 92 23:15
اگه این دخملی رو خوردم نگیدچرا


چرا؟نوش جون
مامان عسل
30 مرداد 92 10:05
هزار ماشالا دختر شيرين زبون


ممنونم
مامان حنانه زهرا
31 مرداد 92 17:46
خداحفظت کنه عزیزم
27ماهگیت مبارک

ممنونم خاله جون