ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسی فری در جکوزی

1392/6/2 13:47
نویسنده : خاله هدي
947 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسای پنجشنبه 31 مرداد 92 یاسمین زهراست در جکوزی خونه باباجون ابراهیم (بابای بابا احسان). البته توضیحات کامل رو بعداً مامان ندا میاد میذاره فعلاً ADSL شون قطع آبیده!!!تعجب اینم منم خاله هدی جون که لطف میفرمایم و این عکسها رو میذارمابله.

هنر عکاسی خواهرم رو داشته باشین:تشویق

اگه احیاناً یه موفرفری تپل مپل توی حموم خونه تون پیدا کردین، تعجب نکنین، این وروجک عشق آب بازی مال ماست، لطفاً پسش بدین!بغلقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 13:55
دخمل شیطون
چه مایوی خوشگلی
اینقدپرشوره که ادم دلش اب بازی میخواد


خاله بفرما. مرسی
مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 13:56
به روزم گلم
مانی محیا
2 شهریور 92 14:23
س. میبینم که ایشاله دوربین شفا پیداکرده


آره، پول همه کاری میکنه! دوربین اینا هم نابینا شده بود یه پیوند لنز کردن درست شد
شبنم
2 شهریور 92 14:29
سلام خاله هدی جون من هنوز مامان نشدم ولی وقتی یاسمین خانوم رو می بینم از ته دل آرزو می کنم همچین دختر گلی داشته باشم هر روزم میام و وبلاگش رو چک می کنم خواهش می کنم از طرف من ببوسیدش،راستی یادم رفت بگم من عاشق اون جمله ها و کلمات قصار یاسی زرزرم


مرسی خاله جون انشااله یه نی نی سالم سالم، خوشگل خوشگل و تپل مپل گیرتون بیاد. ممنونم از اینکه اینقدر ناناسی ما رو دوست دارین و همیشه همراهش هستین
مامان آنيسا سعيده
2 شهریور 92 16:10
عزيززززززززززززززززززماين مايو چه بهش مياد بخورمت من


مرسی خاله
مامان گلی
2 شهریور 92 16:50
عزیزم عروسک ملوسم
الهی همیشه خوش باشین عزیزم عزیزم


ممنونم مامان گلی جون
منصوره مامان زهره
2 شهریور 92 18:14
آفرین به این عکاس ماهر، آفرین به این دختر مو فرفری ناناز


ممنونم خاله جون
خاله رها
2 شهریور 92 18:54
سلام زهرا جون خوش به حالت خاله داری آب بازی میکنی خوشگله؟؟ جای مارو هم خالی کن جوجو کوچولو
خاله رها
2 شهریور 92 18:56
سلام زهرا جون
خوش به حالت خاله داری آب بازی میکنی خوشگله؟؟
جای مارو هم خالی کن جوجو کوچولو


چشم
تاتيانا آبي و عمويييييييي
2 شهریور 92 22:01
والاچي بگم يعني كدوم رو انتخاب كنم عكس يا ياسمين زهراروميپرسيدچراهرعكس بهتر از عكس ديگس ولي من ياسمين زهرا رو انتاخ بميكنم كه بهتر از هر عكس هست فدات عمو كه اينقدر عاشق آب بازي هستي
دست شما هم دردنكنه با عكساي زيباتون مخصوصا عكس اولي
ياسمين تو آخر مانكن عكاسي ميشي ميدونم

اگه به خاله اش نره یه چیری میشه
بابای یاسمین زهرا
3 شهریور 92 2:25
خاله هدی در اینکه ندا خانم عکاس ماهری هست شکی نیست،ولی لنزش هم عجب لنزی هست




ندا:


خاله هدی: به به عجب لنز دوربینی، عجب مامان هنرمندی، عجب بابای پیلدار (ببخشید پولداری)، عجب نی نی پر شر و شوری، عجب خاله پاچه خواری!!
چی بگم دیگه تا بین زن و شوهری دعوا نشه؟؟؟!!!!


میترا
3 شهریور 92 12:29
ای جوووووووووووووونم. میشه منم بیام با هم آب بازی کنیم؟ آخه منم عاشق آب بازیم. (کیمیا)
عکسها فوق العاااااااده


مرسی گلم.آره بیا دوسی با هم بازی کنیم
♥ مامی ملودی جون ♥
3 شهریور 92 12:59
دست بابا جون احسان درد نکنه که لنز خوجل خریده واسه ندا جون اما فکر کنم ندا این بار لنز و با آب از بین میبره ههههههههههههههه . فدای اون آب بازی کردنت فندقی


هههههههههههههه.مرسی
مامان نی نی
3 شهریور 92 15:03
عزیزمی قشنگ خاله
امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره جیگری خاله
مایوت خیلی نازه


ممنونممممممممم
الناز
3 شهریور 92 15:45
ای جانم چه مایوی خوشگلی
معلومه عشق آب بازیه


مرسی
مامان صدف
4 شهریور 92 12:33
دیجیتالتون منو کشته. دوربین درست شد به سلامتی؟




بلیییییییییییییییییی
امیر مهدی و عمی
4 شهریور 92 12:43
پس نظر من کو؟


نظری نبوده
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 17:56
مامانی پیش ماهم بیا دیگه.اگه دوستامون نیان پس کیا بیان


به خدا از وقتی گفتی هر روز میام باز نمیشه وبلاگتون امروزم دیدم جز پر بازدیدهاست بازم اومدم باز نشد فکر کنم خیلی صفحه اصلیتون شلوغه حجمش بالاست
مامان دخترا
7 شهریور 92 1:48
میشه بی زحمت مدل دوربین و مارکش رو بگی؟
من عشق دوربین و عکسم و این عکسا واقعا خوشگل بود.
مخصوصاً اون لپ گلی مو فرفری!!!


ینی الان بعد از مدتها اومدی نظر گذاشتی خواهر؟!!!
خانومی دوربینم nikon d60مدل slrبا لنز18-55
مهدیه
9 شهریور 92 11:24
آخ جون آب بازی.. من که عمراً اگه این موفرفری تپل مپل رو توی حموم دیدم پسش بدمممممممممممم


توروخدا پسش بدیییییییییید