ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یک آخر هفته پر گشت و گذار(ماهی کباب)

1392/6/17 18:34
نویسنده : خاله هدي
838 بازدید
اشتراک گذاری

این پنجشنبه با قرار قبلی قرار شد یک گردش چند ساعته تا چله گاه بریم و ماهی کباب بزنیم به بدنخوشمزه،درگیریهای بابا احسان باعث شد دیر راه بیوفتیم و از اونجا که آقایون همه جای دنیا رو عین کف دستشون میشناسنچشمک یه عالمه راه زیادی رفتیم و ...تا رسیدیم نزدیک ساعت 3 بود.

هوا خوب بود و استخرهای کوچولو و پر از ماهی قزل آلا یاسمین رو به وجد آورده بود .سفارش دو عدد ماهی کباب با مخلفات رو دادیم که جلوی خودمون ماهی رو صید کردن و تمیز کردن و شستن و بردن و کبابیش رو آوردن که البته با سبزی پلو بسی خوشمزه تر میشد که ما نمیدونستیم اونجا از پلو خبری نیست با نون محلی خوردیم.

بعد از یک گشت و گذار کوچولو و دیدن غاز و اردک و ماهی ،راهی شیراز شدیم.خدارو شکر خوب بود

بابا احسان پنجشنبه آینده یادت نرهنیشخند.

- این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 ادامه دارد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیسوآیسا
17 شهریور 92 20:19
ای جوووونمخیلی ناززززی ماشالله


مامان دخترا
17 شهریور 92 21:35
چه جای با صفایی!
اوممممممممممم!
ماهی کباب!!!!!


صفا از خودمون بود!!!!نوش جانمان!
مامان گلی
17 شهریور 92 22:55
چه جای قشنگی من هرجا وهروقت ماهی ببینم هوس میکنم وای بیاد دریای شمال ماهی سفید ازاد افتادم


شما که افتخار نمیدید بیاید شیراز.تشریف بیارید حتما میریم اینجا
♥ مامی ملودی جون ♥
18 شهریور 92 1:33
عجب جای خوجلی این سری که اومدم شیراز حتما واجب شد برم


نوبت ماهم میشه
مامان اسما
18 شهریور 92 5:05
چه دخمل خوشتيپي بخورمت من قربونت برم






خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
18 شهریور 92 7:21
ماهی و اینا رو ول کن این خوشگل خانم رو بچسب


مانی محیا
18 شهریور 92 13:35
ای شیرازیهای فعال


مهدیه
18 شهریور 92 13:45
عکسهاش مثل همیشه قشنگ بود.. ولی عکس اولیشو من خیلی دوست دارم.. انشاءالله همیشه به گردش و تفریح باشه..


مرسی دوست خوبم
مامان آرتین
18 شهریور 92 22:59
چه جای باصفایی چه دختر نازی چه عکسای قشنگی